• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

XX:n pleksi

Itse olen myös pistänyt merkille tuon pään heittelyn vakiopleksillä varsinkin tuulisella kelillä. Korvatulppien kanssa suhina ei ole mikään ongelma mutta sen sijaan matala jyrinä käy korviin. Ja itselläni myös tarkoitus hankkia näiden kommenttien perusteella tuplakupla. Olen 183 pitkä, vakio cliparit, Puig vai MRA vai joku muu??? Suosituksia?

Jaa ei saatu edelliseen kommentteja, no mutta jos nyt tuommoisen Puigin tuplakuplan tahtoisi tilata niin mistähän niitä edullisesti löytyisi? Aika huonosti näyttäis ainakin MRA:han verrattuna olevan suomessa? Ajattelin esim. saksanmaalta edullisesti tilata kun olis vähän muutakin hankittavaa..

Onko kokemusta kunpi ohjaa ilmavirran paremmin pään ohi TUPLAKUPLA vai ns. SPOILERI pleksi.
Olen 184 cm pitkä ja kovemmassa vauhdissa ilmavirta hieman häiritsee.

kotisivut

Kiitos kommenteista jo etukäteen.
Kotisivuillasi oleva Ajo hanskassa opas olis kyllä kaikkien syytä lukea.
Kiitos hyvästä vinkistä
smile_org.gif

Tässä lueskelin tuota opasta. Tuli pari juttua heti mieleen.
Opas selitti, että mutkassa on ihan tarpeenkin antaa hanaa, mä oon tehny sen jo pelkästään sen takii, et se on siistiä.

Mutta tuo jarrutustekniikka. Mulle opetettiin aikoinaan Leppävaaran autokoulussa piikkikorttia ajaessa, että hätäjarrutusta tehdessä ensimmäisenä viedään kädet lukkoon. Ja tätä olenkin aina toteuttanut. Ei meikäläisen vatsalihaksilla ainakaan pidetä kroppaa jäykkänä jos oikeasti laitetaan jarruista kaikki peliin. Ja toinen pointti tuossa oli, että tällä menettelyllä vältetään takapyörään ilmaannousu, mutta tästäkin sain aikoinaan opit, että jos jarrutus on oikeasti tehokas, niin eipä takapyörä enään olekkaan maassa.

Pitääkö meikäläisen laittaa nyt kaikki uusiksi.

Ja sitten tuo ajoasento. Jos tuossa kuvan osoittamassa asennossa vetää muutaman tunnin, ni kyllä saleen rupee kramppaamaan, tosin tuo asento on munkin mielestä ok ku on tankkilaukku paikallaan :-) lööbaillen vaan.

Back