Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on XX varattu Oulussa!Lauantaina "pitäis" käydä tekemässä kaupat....![]()
Nyt on XX varattu Oulussa!Lauantaina "pitäis" käydä tekemässä kaupat....![]()
Tuolla jossain keskuteluissa joku NAISmotoristi kehu "Honda-miehiä" PELIMIEHIX!!Nyt on XX varattu Oulussa!Lauantaina "pitäis" käydä tekemässä kaupat....![]()
![]()
mikä käänsi mielen rastaan suuntaan lopullisesti, jos saa kysyä..?
niin ja tervetuloa käymään meidän miitissä heinäkuussa!![]()
Tämän kirjoituksen voi myös yleistää yleisesti Suzukeihin. Kyllähän ne omalla tavallaan "karuja" pyöriä on, kaikenlaista sivuääntä löytyy ja viimeistelyn tuntua ei ole edes muihin japsimerkkeihin verrattuna.Minulla on ollut molemmat, aiemmin XX ja nyt busa. XX on epämääräisellä tavalla hienostuneempi (tärisee vähemmän, käy tasaisemmin, pehmeämpi jousitus). Ei XX hidas ole, kunnes kokeilee busaa, joka taas on enemmän sarjaa hevosenpotku selkään täysillä. Busassa karkeampi moottorin äänimaailma, viimeistely katteissa ei ihan yhtä viimeisen päälle kun Hondassa jossa on oikeasti parempi laadun tuntu.
Jos nyt pitäisi valita niin ottaisin silti Busan, ihan vaan moottorin ja tehoelämyksen takia. Siitä huolimatta XX on mielestäni ehkä parempi kokonaisuus. Käyttö tietenkin ratkaisee. Ajoasento molemissa on minulle (180cm/120kg) melkein täysin sama.
/MarcusB
Hieno ja laadukas valinta. Huolettomia kilometrjeä vaan uudelle pelille ja kuljettajalle.NYT XX pihassa!!
Pitäisi itsekin käydä Bussia koeponnistaa. Kaverin XX:llä on tullut hällättyä melkolailla, ja vaikka omistaja valitti laiskaksi mm. ohituksissa kutosella, kyllähän se aika lauhkeesti menee kuitenkin.Kerran olen XX:ää ajanut. Mieleen jäi todella löysä alusta (jota ei saa säädettyä) ja väännön puute verrattuna Busaan.
Kytkin toimii nesteellä, anteeksi pilkunköyrintä.Pitäisi itsekin käydä Bussia koeponnistaa. Kaverin XX:llä on tullut hällättyä melkolailla, ja vaikka omistaja valitti laiskaksi mm. ohituksissa kutosella, kyllähän se aika lauhkeesti menee kuitenkin.Kerran olen XX:ää ajanut. Mieleen jäi todella löysä alusta (jota ei saa säädettyä) ja väännön puute verrattuna Busaan.
Kuoppaisilla osuuksilla mielstäni bläkkäri (katteiltaan) nitisee ja natisee ihan liikaa, mutta sitten sileellä asvaltilla on ainut pärrä mikä on toistaiseksi saanut huutamaan kypärän sisässä (huumasta). Aloittelijalle siinä on kohtalaisesti/vähintään riittävästi papua, ja all-rounderina häkellyttävän nöyrä vehje. Moottori on kerrassaan ihana, ei tarvii valoissa leikkiä kaasun kanssa ja kytkinvaijeri on öljytyn herkkä.H3lvetin painavahan se toki on, mutta sehän on ongelma vain jos on heikko ja lyhyt, niin kuin minä.![]()
Saat anteeksi (hymiö osui näemmä väärälle puolelle pistettäKytkin toimii nesteellä, anteeksi pilkunköyrintä.Pitäisi itsekin käydä Bussia koeponnistaa. Kaverin XX:llä on tullut hällättyä melkolailla, ja vaikka omistaja valitti laiskaksi mm. ohituksissa kutosella, kyllähän se aika lauhkeesti menee kuitenkin.Kerran olen XX:ää ajanut. Mieleen jäi todella löysä alusta (jota ei saa säädettyä) ja väännön puute verrattuna Busaan.
Kuoppaisilla osuuksilla mielstäni bläkkäri (katteiltaan) nitisee ja natisee ihan liikaa, mutta sitten sileellä asvaltilla on ainut pärrä mikä on toistaiseksi saanut huutamaan kypärän sisässä (huumasta). Aloittelijalle siinä on kohtalaisesti/vähintään riittävästi papua, ja all-rounderina häkellyttävän nöyrä vehje. Moottori on kerrassaan ihana, ei tarvii valoissa leikkiä kaasun kanssa ja kytkinvaijeri on öljytyn herkkä.H3lvetin painavahan se toki on, mutta sehän on ongelma vain jos on heikko ja lyhyt, niin kuin minä.![]()
Alustaa voi säätää takapäässä kuitenkin, eli ei ole aivan vailla säätömahdollisuuksia. Keulaan saa jäykkyyttä vaikka Öhllinsin jousilla tai erilaisilla öljyillä.
Ite oon nyt ajanut jonkun 25 tonnia tuolla omalla ja olen kyllä ollut tyytyväinen, tosin keulaa vois jäykentää jossain vaiheessa.