Yamaha FZR 600

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -tatska-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mitenkä muuten tosiaan löytyy nuita takarenkaita... onko yleensä kauheeen ettimisen takana! nuita 18" renkuloita ei kauheesti varmaan just oo...
crazy.gif
ehkä on vähän liioteltu juttu siinä mielessä että kyllähän noita löytyy senkun kävelee liikkeeseen ja ostaa.
Valikoima ei vaan ole niin iso kun 17":ssa

ite oon ajellu noilla Pirellin sport demoneilla.
Suht edullinen rengas, löytyy kokoja ja ihan ok toiminu mun ajoissa

Terve! Ostin viikonloppuna Jammun Fzr600 -93 ja alkoi ilmenemään pientä häikkää akun varauksessa. Jokin tyhjentää akkua. Pyörän seisoessa yön yli akussa ei ole tarpeeksi virtaa käynnistyäkseen, vaan pyörä pitää työntää käyntiin. Olessaan käynnissä hetken pyörä lähtee hyvin napista käyntiin. Mistäköhän kannattaisi alkaa etsiä vikaa? Pyörään vaihdettu jännitteensäädin ja uusi akku.
Toinen ei nyt niin vika, mutta koneen ollessa suht lämmin (50-60 astetta), niin kun kunnolla kiihdyttää kone röpeltää/pätkii hetken ennenkuin ottaa "tehopiikin". Tekee myös saman vaikka kone olisi ajettu lämpöiseksi. Ei tosin niin pahasti röpellä enää. Auttaisiko uudet tulpat ym.
Tuo on eka pyöräni, enkä oikein vielä tiedä juuri mistä lähtisi mitäkin "vikaa" etsimään/korjaamaan, joten kiitos vastauksista.
062802moto_prv.gif

Ostin tuossa muutama kuukausi sitten FZR 600, -92.
Ei lähtenyt käyntiin vaan veti oikkariin boxin. Vikahan löytyi sitten aika helpolla ja halvalla, ja nyt on edessä ( ja takana) rakentelua.
Tonnisen fazerin massiivinen tankki ja r6:sen takakate tekee pyörästä mun mielestä muhkeamman, pidän 600:sen tankkia aika rumana suoraansanottuna. Joten ne siinä nyt sitten on.
Tankki lähti juuri eilen kynäruiskumaalaukseen, ja kaikenmoista pientä räpellettävää olen keksinyt.
Takagummeja löysin ainakin metzleriltä passeleita.

Terve! Ostin viikonloppuna Jammun Fzr600 -93 ja alkoi ilmenemään pientä häikkää akun varauksessa. Jokin tyhjentää akkua. Pyörän seisoessa yön yli akussa ei ole tarpeeksi virtaa käynnistyäkseen, vaan pyörä pitää työntää käyntiin. Olessaan käynnissä hetken pyörä lähtee hyvin napista käyntiin. Mistäköhän kannattaisi alkaa etsiä vikaa? Pyörään vaihdettu jännitteensäädin ja uusi akku.
Toinen ei nyt niin vika, mutta koneen ollessa suht lämmin (50-60 astetta), niin kun kunnolla kiihdyttää kone röpeltää/pätkii hetken ennenkuin ottaa "tehopiikin". Tekee myös saman vaikka kone olisi ajettu lämpöiseksi. Ei tosin niin pahasti röpellä enää. Auttaisiko uudet tulpat ym.
Tuo on eka pyöräni, enkä oikein vielä tiedä juuri mistä lähtisi mitäkin "vikaa" etsimään/korjaamaan, joten kiitos vastauksista.
062802moto_prv.gif

Voi röplöttää jos saa liikaa mehua, mutta luultavimmin vikaa siinä pakoaukon säätimessä (EXUP)... jos sitä sitten edes on...

Tälläistä.
Tankki ja takakate maalattavana. Se ensiajo vieläkin ajamatta, mutta puhtaasti ainakin kävi.
426032_10150652188509699_595014698_8961275_1308585548_n.jpg

Back