Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ixilin sliparilla ilman säätämistä potkii pihalle 67 kw ja 55 nm, eikä mennä laihalle viellä. Näin omassa -98 yksilössä.Kuulemma tuo käy vähän paksulla vakiona, eikä pelkän sliparin myötä säätämisen pakkoa ole. Omakin pyörä käy nätisti Leovincen racekannulla. Neulaa ilm. vois nostaa jonkun pykälän verran.. pitäs vaan saada toi oma peli vihdoin penkkiin ja kattella miltä seokset näyttää ja onko tehot tallella.Mitenkäs on, oletteko sliparin asennuksen jälkeen säätäneet kaasareita tai laittaneet suutinsarjoja? Onko kokemusta meneekö liian laihalle?
Juu kyllä niitä säätää voi, mutta en itse enään muista tarkalleen miten, mutta onnistuu kyllä.Termos,
Itellä 03 fazeri. Madalluksen jälkeen ajovalojen säätö? Ilmeisesti etukatteen purku ennen kuin pystyy säätään? Onko kokemuksia ettei tuu turhaa työtä tehtyä,voiko niitä yleensä säätää....?
Jouset on Hyperpro:n lineaariset 0.85 jäykkyydellä ja öljyt 20W. Jousien mukana tuli pullo 10W öljyä joka jäi käyttämättä. Tarkkaa hintaa en muista, mut reilusti päälle satasen noi kustansi.Saisko tarkennusta Earthend, mitä laitoit sinne keulaan? Mitkä jouset ja mistä ja paljon maksoi? Mitä öljyä?
Pitihän se mopo tänään kaivaa ulos tallista. Väliseinän tolppien välistä (rako n.56cm) mahtui stongan ja sliparin irrotuksella ja sitten tavallisesta käyntiovesta pihalle.Mä en ole vielä päässyt. Tuli aloitettua tallin rakennus, Fasu työnnettiin sinne alkutalvesta eikä sitä saa nyt ulos ennenkuin saan nosto-ovet asennettua (pitäs tulla ens viikolla).![]()
![]()
Pitihän se mopo tänään kaivaa ulos tallista. Väliseinän tolppien välistä (rako n.56cm) mahtui stongan ja sliparin irrotuksella ja sitten tavallisesta käyntiovesta pihalle.Mä en ole vielä päässyt. Tuli aloitettua tallin rakennus, Fasu työnnettiin sinne alkutalvesta eikä sitä saa nyt ulos ennenkuin saan nosto-ovet asennettua (pitäs tulla ens viikolla).![]()
![]()
![]()