Pasi K
New member
Jenkeissä oli jo mitattu R1-2004:n tehoja.
Takapyörältä SAE hevosvoimina:
Vakio 150,7, TI Force putkistolla säätämättä 158,7hv
DIN hevosvoimiksi muutettuina, joita käytetään euroopassa:
Vakio 152,8, TI Force putkistolla säätämättä 160,9hv.
Jos käytetään voimasiirron tehohäviönä 13 prosenttia, niin kampiakselilla olisi (DIN):
Vakio 175,5hv, Ti Force putkistolla 184,9hv
Kun tuo Ti Force putkistolla varustettu säädetään (PowerCommander), niin luulisi vielä muutama hevosvoima löytyvän. Jos takapyörällä on esim 163 hv, niin onhan tuo ihan kivasti, kun siihen lisätään vielä ram-air:n vaikutus.
Eihän tuossa ole paljon lisäystä GSX-R 1000 -03 malliin, josta saadaan yleisesti putkiston vaihdon jälkeen takapyörältä 158 hv(DIN), mutta onhan 5 hv sentään jotain...
Takapyörältä SAE hevosvoimina:
Vakio 150,7, TI Force putkistolla säätämättä 158,7hv
DIN hevosvoimiksi muutettuina, joita käytetään euroopassa:
Vakio 152,8, TI Force putkistolla säätämättä 160,9hv.
Jos käytetään voimasiirron tehohäviönä 13 prosenttia, niin kampiakselilla olisi (DIN):
Vakio 175,5hv, Ti Force putkistolla 184,9hv
Kun tuo Ti Force putkistolla varustettu säädetään (PowerCommander), niin luulisi vielä muutama hevosvoima löytyvän. Jos takapyörällä on esim 163 hv, niin onhan tuo ihan kivasti, kun siihen lisätään vielä ram-air:n vaikutus.
Eihän tuossa ole paljon lisäystä GSX-R 1000 -03 malliin, josta saadaan yleisesti putkiston vaihdon jälkeen takapyörältä 158 hv(DIN), mutta onhan 5 hv sentään jotain...