Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vitsi sä olet hyvä arvaamaanJos sulla oli ajossa se 'miina' mikä oli eka Raision BWssä ja sit Larussa niin voipi olla että ko. laite oli vaan väsynyt.
Ihan tosissaan se oli ihan tappo vempele.....meinasi selättää mut jo 90 kympissä kun loivassa kurvissa etupää yksinkertaisesti katosi alta........vedin sen kiltisti nurtsille ja pidin pystyssä.......aivan helevetinmoinen hillo etten kontannut sitä tuossa. Sittemmin ei pahemmin tehnyt mutkapätkiä ajaa. Mun mielestä tuo 850cc antaisi kyllä odottaa enemmän kuin mitä kone antaa......laiska se edelleen mun mielestä oli.....vaikkakin todennäköisesti kuollut jo ennen käsittelyäni oli tuo mopo.Legolas, en ole kyllä yhtään samaa mieltä moposta. Tehoa saisi olla lisää (ja koneessa on kyllä vääntöä), mutta muuten olet kyllä kokeillut jotain aivan muuta laitetta. Mainitsemallasi oli sitäpaitsi ajettu joku lähemmäs sata tonnia -tiedän pyörän. En tosin päässyt/joutunut koeajamaan. TRX:ää yleisesti ottaen siteerataan erittäin vakaaksi ja helpoksi ajaa, kuvaamasi käytös sai multa hiukset pystyyn (pystynpään kuin mitä yleensä ovat). Ei kunnossa oleva Trixie käyttäydy ollenkaan noin. Otan osaa.![]()
Joo, kyllä sulla oli pystyyn kuollut kapistus käsissäsi! Jos mulla on mopotin vielä kesällä, niin tyypit saat ilman muuta!Ihan tosissaan se oli ihan tappo vempele.....meinasi selättää mut jo 90 kympissä kun loivassa kurvissa etupää yksinkertaisesti katosi alta........vedin sen kiltisti nurtsille ja pidin pystyssä.......aivan helevetinmoinen hillo etten kontannut sitä tuossa. Sittemmin ei pahemmin tehnyt mutkapätkiä ajaa. Mun mielestä tuo 850cc antaisi kyllä odottaa enemmän kuin mitä kone antaa......laiska se edelleen mun mielestä oli.....vaikkakin todennäköisesti kuollut jo ennen käsittelyäni oli tuo mopo.Legolas, en ole kyllä yhtään samaa mieltä moposta. Tehoa saisi olla lisää (ja koneessa on kyllä vääntöä), mutta muuten olet kyllä kokeillut jotain aivan muuta laitetta. Mainitsemallasi oli sitäpaitsi ajettu joku lähemmäs sata tonnia -tiedän pyörän. En tosin päässyt/joutunut koeajamaan. TRX:ää yleisesti ottaen siteerataan erittäin vakaaksi ja helpoksi ajaa, kuvaamasi käytös sai multa hiukset pystyyn (pystynpään kuin mitä yleensä ovat). Ei kunnossa oleva Trixie käyttäydy ollenkaan noin. Otan osaa.![]()
....täytyykin kokeilla tuollaista sitten joskus niin tietää millainen se oikeasti on.
....lukutaito!
.... ja sitten tuosta tehosta....ei tosiaankaan pärjää isoille pojille...R1 Gixxer, Kawa9 ym ym......sen 750cc Ducatin kanssa se taistelee samassa sarjassa.....!
Outo kaveri joka vertaa TRX:ää R1:seen.