Huhhuh....
Nyt alkaa kohtsilleen olemaan paketti kasassa
Juu ja ei tää näin kauaa olis kestäny jos lompakko kestäisi kaiken ostamisen ja toisella mopolla vielä kesän ajamisen
Koitan talven aikana tehdä vielä (jos kiinnostaa) tarkemman selvityksen prokkiksesta, mutta tässä nyt mitä on Tehty....
- Öhlins keula radiaalijarruilla (aprilia rsv Mille)
- ylä- ja alakolmiot piti vaihtaa öhlinssin mittoihin 51/56 ku entinen Showa oli 53/53.
- Gen1 millen takaswingi
- Öhlins perä
- Factory Apikan OZ takovanteet (valkoiset)
Takaswingi meni kohtuu heittämällä, mutta holkkeja piti hiukan sorvailla... Aprilian öhlins ei mahtunu suoraan paikalleen vaan swingiä piti hiukan modata... Muuten jarrut yms. menee vanhoille paikoille
Keulaan piti sorvata uusi ohjausakseli ja pikkusen pienentää kääntösädettä pulteilla. Itse keula meni sillä paikalleen... Toki jarruletkut ei taas ylettäny ku aksiaalikeula muuttui radiaaliksi
Aikalailla joka pultin tai mutterin on jotenki joutunut muuttamaan tai vaihtamaan
Mitään alkuperäistä ei kuitenkaan ole rikottu, että mopon saa kyl muutettua takasin originaaliksi!
Putket täytyy vetää vielä uusiksi kun swingi on sen verta alkuperästä leveämpi.
Katteisiin yms. en ole koskenut, että se kyllä näyttää ihan TRX:ltä edelleen ja modeja ei välttis ees huomaa jollei tiedä mitä katsoo
Jos suunnitelmat menee putkeen niin tuota voi ihmetellä mp17 messuilla
