Kaveri vaihtelee omaansa öljyt viiden tunnin välein. Suositus on vähän väljempi (olisikohan 1000 km tai 10 tuntia tjsp), mutta sen näköistä tavara on tullessaan että on tosiaan syytä vaihtaa. Siellähän ei ole kuin reilu litra tavaraa. Muutenkin suhde tällä hetkellä -04 pyörässä on tunti ajoa = tunti ruuvausta. Vanhassa crossissaan on kuulemma tunti ajoa = 3 ruuvausta...
Kevyessä ajossa voisi kuvitella että tuo 10 tuntia ja vastaava suhde muissa tekemisissä voisi pitää. On vain niin hulvattoman hauska laite ajaa, ettei ainakaan minulla kaverin pyörää kokeillessa "kevyttä ajoa" oikein toteudu vaikka ei mitään osaisikaan. Kisapyörähän se on, ja sellaisessa ympäristössä viihtyy. Takateiden surautteluihin on parempiakin, tai ainakin helpommin pidettäviä, vehkeitä.