Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän on päästy ja nyt sitten toivotaan pikaista kevättä ja lumien sulamista
![]()

Suunnitelmissa on ollut jo jonkin aikaa jos saisi hukattua tuon sigun mopon johonkin ja tilalle tulisi sitten 07-08 Rykkönen ja siihen liittyen olisi muutama kysymys.
1. Onko tälläisesta kenelläkään kokemusta/kommentteja ja pitäisikö tuosta metsästää jostain EU pyörille soveltuva malli, koska ilmeisesti US ja EU mallit poikkeavat johtosarjoiltaan?
Samalla ohjelmalla menee molemmat.
Itse kun etsiskelin kitti Ecua sain hyvän tarjouksen Espanjasta Ifiteciltä.
Toimii!! Ittelläkin ikävä ex-07 valko/mustaa![]()

Onhan se kivan näköinen, mutta itse ajattelen käytännöllisyyttä, joten jos maalaisin, niin valitsisin jonkin hyvin tumman värin!Yks syy on se että puuttuu se oma pesupaikka ja vaikka olisikin sellainen niin tykkään enemmän ajamisesta kuin pyörän hinkkaamisesta
Tietysti joku harmaa-musta "lordi" maalaus vois rokata![]()
toi musta valkoinenpelottava poliisin värinen jammutoi musta valkoinen
Mut ei maha olla enään valkoisia poliisin rykkösiä näkynyt vuosikausiin?![]()
pelottava poliisin värinen jammutoi musta valkoinen

Ei hätää, en peri ratamaksuja
Täällä etelässä oon nähny punaista, sinistä ja mustaa rykköstä, valkoista ei oo vielä tunnistettavasti matkan varrelle sattunut. Valkoisia maxiskoottereita ja pari kpl FJR:ää on näkynyt Itiksen huudeilla kylläkin.

Sarjassamme järkevää rahan käyttöä.
Oli ihan must!
![]()

^olihan toi varmasti kallis? Se on se tärkein pointti![]()

Suunnitelmissa on ollut jo jonkin aikaa jos saisi hukattua tuon sigun mopon johonkin ja tilalle tulisi sitten 07-08 Rykkönen ja siihen liittyen olisi muutama kysymys.
1. Onko tälläisesta kenelläkään kokemusta/kommentteja ja pitäisikö tuosta metsästää jostain EU pyörille soveltuva malli, koska ilmeisesti US ja EU mallit poikkeavat johtosarjoiltaan?
2. Ovatko eri valmistajien y-putket yhteensopivia keskenään? Esim. sopiiko yoshimuran y-putket leovincen slipareiden kanssa? Tätä kyselen siksi kun jostain muistaakseni luin, että leovincen y-putkien valmistus on lopetettu. Eli jos tulisi ostettua sellainen yksilö missä on leovincen sliparit, niin löytyykö siihen enää sopivia y-putkia mistään?
Sarjassamme järkevää rahan käyttöä.
Oli ihan must!
![]()