Yamaha YZF-R1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jees talvi meni mukavasti pikku modien kanssa puuhaten ja asennusoluita siemaillen.

Kuten aiemmin jo postailinkin niin ennen-jälkeen fotot voisi pistää näkyviin, jos jotain sattuu kiinnostamaan.
Tästä siis lähettiin liikkeelle:
r120121.jpg

Visio pyörän olemuksen muutoksesta oli syksyllä ailahteleva, mutta selkeä: vakiokuosista eroon. Kuparin/oranssin värisen katesarjan tilaus vaihtui Teneriffan reissuun ja nyt kun asiaa ajattelee, niin ei mennyt ainakaan pahasti metsään.

Tähän on päästy ja nyt sitten toivotaan pikaista kevättä ja lumien sulamista :thumbup:

r112u.jpg

Suunnitelmissa on ollut jo jonkin aikaa jos saisi hukattua tuon sigun mopon johonkin ja tilalle tulisi sitten 07-08 Rykkönen ja siihen liittyen olisi muutama kysymys.

1. Onko tälläisesta kenelläkään kokemusta/kommentteja ja pitäisikö tuosta metsästää jostain EU pyörille soveltuva malli, koska ilmeisesti US ja EU mallit poikkeavat johtosarjoiltaan?

2. Ovatko eri valmistajien y-putket yhteensopivia keskenään? Esim. sopiiko yoshimuran y-putket leovincen slipareiden kanssa? Tätä kyselen siksi kun jostain muistaakseni luin, että leovincen y-putkien valmistus on lopetettu. Eli jos tulisi ostettua sellainen yksilö missä on leovincen sliparit, niin löytyykö siihen enää sopivia y-putkia mistään?

Samalla ohjelmalla menee molemmat. Johtosarjat on hieman erilaiset kuten totesit. US malleista puuttuu ajonesto, ei ole hätävilkkuja eikä ole pitkien valojen räpytys nappulaakaan. Itselläni on juuri asennettuna noi US-mallin sähköt pyörään.

Itse kun etsiskelin kitti Ecua sain hyvän tarjouksen Espanjasta Ifiteciltä. Ivanin kanssa vaihdoin useamman viestin ja hän tunsi myös edesmenneen Casinin joka noita kitti ecuja aikanaan rustasi. Omani on noita Casinin tekemiä jota saa säätää ihan YEC:n ohjelmalla.

Suunnitelmissa on ollut jo jonkin aikaa jos saisi hukattua tuon sigun mopon johonkin ja tilalle tulisi sitten 07-08 Rykkönen ja siihen liittyen olisi muutama kysymys.

1. Onko tälläisesta kenelläkään kokemusta/kommentteja ja pitäisikö tuosta metsästää jostain EU pyörille soveltuva malli, koska ilmeisesti US ja EU mallit poikkeavat johtosarjoiltaan?

No sehän riippuu ihan mitä siellä on käytetty. :;):

Alkuperäiset nesteet on tainnut aikanaan ainakin olla.

Toimii!! Ittelläkin ikävä ex-07 valko/mustaa :rakastunut:

Onhan se kivan näköinen, mutta itse ajattelen käytännöllisyyttä, joten jos maalaisin, niin valitsisin jonkin hyvin tumman värin! :D Yks syy on se että puuttuu se oma pesupaikka ja vaikka olisikin sellainen niin tykkään enemmän ajamisesta kuin pyörän hinkkaamisesta:grin:

Tietysti joku harmaa-musta "lordi" maalaus vois rokata:WAZAAP:

Onhan se kivan näköinen, mutta itse ajattelen käytännöllisyyttä, joten jos maalaisin, niin valitsisin jonkin hyvin tumman värin! :D Yks syy on se että puuttuu se oma pesupaikka ja vaikka olisikin sellainen niin tykkään enemmän ajamisesta kuin pyörän hinkkaamisesta:grin:

Tietysti joku harmaa-musta "lordi" maalaus vois rokata:WAZAAP:

pelottava poliisin värinen jammu :)- toi musta valkoinen

pelottava poliisin värinen jammu :)- toi musta valkoinen

Ei hätää, en peri ratamaksuja :grin:

Täällä etelässä oon nähny punaista, sinistä ja mustaa rykköstä, valkoista ei oo vielä tunnistettavasti matkan varrelle sattunut. Valkoisia maxiskoottereita ja pari kpl FJR:ää on näkynyt Itiksen huudeilla kylläkin.

Ei hätää, en peri ratamaksuja :grin:

Täällä etelässä oon nähny punaista, sinistä ja mustaa rykköstä, valkoista ei oo vielä tunnistettavasti matkan varrelle sattunut. Valkoisia maxiskoottereita ja pari kpl FJR:ää on näkynyt Itiksen huudeilla kylläkin.

Joo, noita FJR:iä oon nähnyt, samoin zzr1400:ää. Mutta viimevuosina olen nähnyt vain harmaan rykkösen, en valkoisia. Muun värisiä on voinut olla, mutta nopeutta on ollut sen verta vähän, että on jäänyt tunnistamatta:grin:

2. Ovatko eri valmistajien y-putket yhteensopivia keskenään? Esim. sopiiko yoshimuran y-putket leovincen slipareiden kanssa? Tätä kyselen siksi kun jostain muistaakseni luin, että leovincen y-putkien valmistus on lopetettu. Eli jos tulisi ostettua sellainen yksilö missä on leovincen sliparit, niin löytyykö siihen enää sopivia y-putkia mistään?

Ecuja uudelleen ohjelmoi myös http://www.pepporusso.it/

http://www.sbkgomme.it/catalogo.aspx?IDCat2=165

Hinta on jossain 300 € paikkeilla.

mistähän sais jokusen tontun? Kokoränni ja nokkien uudelleen ajoitus kutkuttaa. Vaan minkä voi ku on persaukinen ja joutuu miettimään yleensäkin mistä rahat alkavaan kauteen?:dunno:

Back