Juutana
YCC #666
Joo, kyllä minäkin siitä lähtisin että ei mitään selityksiä, vaan numerolaput kylkiin niinkuin olis jo.Heippa, mä en kyllä leiki sun kaa kun sä ajat liian lujaa![]()
Mutta ehdottomasti sitä mieltä, että Heippa mukaan kisoihin!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kyllä minäkin siitä lähtisin että ei mitään selityksiä, vaan numerolaput kylkiin niinkuin olis jo.Heippa, mä en kyllä leiki sun kaa kun sä ajat liian lujaa![]()
Mutta ehdottomasti sitä mieltä, että Heippa mukaan kisoihin!!
Äänistä jos puhutaan, niin tuossa olisi tarjolla yksi äänekäs:Mutta miltä näyttää BoTT? Kuka on lähdössä viivalle? Pyörää ei vielä oo mutta jos kallistuisi rationaaliseen valintaan ja ostaisi sen, jossa on parhaat äänet, niin luokkahan ois sitten meikäläiselle tämä!
No tuollaistahan ne nyt tyrkyttäisi mutta katsotaan kuin käy... kai tuolla SBB:ssäkin mukana pysyis. Laita YV:nä ehdotusta niin ei tarvis uutta ostaaÄänistä jos puhutaan, niin tuossa olisi tarjolla yksi äänekäs:Mutta miltä näyttää BoTT? Kuka on lähdössä viivalle? Pyörää ei vielä oo mutta jos kallistuisi rationaaliseen valintaan ja ostaisi sen, jossa on parhaat äänet, niin luokkahan ois sitten meikäläiselle tämä!
http://www.mp-foorumi.com/kuvat....77.html
Jos en itse jaksa innostua ajelemaan, niin tuon saa tukulla euroja itselleen.
Tuolla on BoTT-luokan mestaruus lähes varma ja itsestäänselvyys.
Olihan se paska kun siinä oli vielä orkkisalusta.No tuollaistahan ne nyt tyrkyttäisi mutta katsotaan kuin käy... kai tuolla SBB:ssäkin mukana pysyis. Laita YV:nä ehdotusta niin ei tarvis uutta ostaaÄänistä jos puhutaan, niin tuossa olisi tarjolla yksi äänekäs:Mutta miltä näyttää BoTT? Kuka on lähdössä viivalle? Pyörää ei vielä oo mutta jos kallistuisi rationaaliseen valintaan ja ostaisi sen, jossa on parhaat äänet, niin luokkahan ois sitten meikäläiselle tämä!
http://www.mp-foorumi.com/kuvat....77.html
Jos en itse jaksa innostua ajelemaan, niin tuon saa tukulla euroja itselleen.
Tuolla on BoTT-luokan mestaruus lähes varma ja itsestäänselvyys.![]()
Tosin, elävästi muistan manailusi varikolla että miksi pitikään ostaa kallis pyörä jolla on paska ajaa... Mut hienot äänet siinä on![]()
Siis Kemoralla toukokuun alussa ainoa sessio, jos meinaa kauden alusta alkaa kisoja ajamaan.
Eikun mukaan vaan. Pitää vaan vähän kasvattaa omaa vauhtia, ettet enää pääse yllättämään ulkokautta.Täällähän hurjia spekuloidaan. Onneksi lompakon paine näyttää edelleen niin pieneltä, ettei mun tarvinne tulla teitä kaikkia nöyryyttämään![]()
Muiden järjestämiin en ota kantaa, mutta sen verran todettakoot, että Reinikaisen Marko ilmoitti järjestävänsä tarvittaessa myöhemminkin kurssin, mutta toistaiseksi tuo Kemoralla oleva on ainoa oman ilmoittamani lisäksi.Siis Kemoralla toukokuun alussa ainoa sessio, jos meinaa kauden alusta alkaa kisoja ajamaan.
Onko tietoa pystyykö sen näyttö osuuden suorittamaan MP-tuen Botnian rata-ajokurssin yhteydessä toukokuussa?
sanoi:Autopuolella mahdollisuus on kerran vuodessa. Kyse on loppupelissä vain priorisoinneista. Jos joku muu asia menee tärkeysjärjestyksessä edelle, niin silloin se menee.
sanoi:Näyttöosuuden voi periaatteessa suorittaa missä tahansa tapahtumassamme. Jotta vaatimustaso tulee olemaan suurempi kuin minimivaatimus, niin otan vastaan ajatutkinnon näyttöjä vain silloin kun järjestetään lähtöharjoitukset. Lähtö on kuitenkin mielestäni ehdottomasti riskialttein tilanne ja se pitää kuskien osata.
Viime kaudella järjestettiin n. 10 lähtöharjoitusta ajoharjoittelupäiviemme yhteydessä. Ajajakokouksessa tiedustellaan onko sellaiseen kiinnostusta ja jos on, niin 1-2 on järjestetty kyseisenä päivänä.Varmasti se ensikertalaiselle jännin paikka... Miten noita lähtöharjoituksia on muuten ratapäivillä yleensä järjestetty? Ite oon nuo jotenkin missannut niillä mp-tuen päivillä joissa on tullut oltua mukana.
Alkuperäisessä esityksessä olisi ollut siis mahdollisuus suorittaa teoria vain tuona kyseisenä päivänä. Jollekin vähän skeptisemmälle olisi saattanut syntyä mielikuva, että kyseessä olisi kotiinpäinveto (jenkkiterminä home ward trend) jolla olisi varmistettu kyseisten ratapäivien osallistujamäärän maksimointi.7.5.2011 kello 09.00 Kemoran moottorirata
(Kemorassa on mahdollisuus suorittaa myös rataosuus, samaan aikaan SML:n ajoleirillä)
Heti lähdetään radalle kun lumet sulaa ja radat aukeaa. Ainakin torstaina näytti Botniaring aika surkealle moottoripyöräilyn suhteen. Ens kuun alussa varmaan haen katupyörän kotiin jotta saa edes jotain tuntumaa pyörään ennen ekaa ratapäivää. Viimeistään Tuen ja Orgin ekat päivät tulee ajettua toukokuun alussa.Milloin aiotte avata ratakauden? Joko polttelee?