Juutana
YCC #666
Näin minä tein.Ilmeisesti siis transponderin numeron kohta jätetään tyhjäksi ilmoittautumiskaavakkeessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin minä tein.Ilmeisesti siis transponderin numeron kohta jätetään tyhjäksi ilmoittautumiskaavakkeessa?
Kiitän ja kumarran. Yhden luukun taktiikka ei vielä tuolla näköjään toimi.
Näemmä löytyy myös tuolta Ilmoittautumisen tiedot/info sivuilta
Periaatteessa telttapaikat jaetaan luokittain ja hyvin järjestetyissä kisoissa siitä saa sähköpostiin ja/tai tavallisella postilla etukäteen karttapiirroksen, mistä näkyy missä on kenenkin paikka.Mutta asiaan, kuinkas noi telttapaikat noissa zembaloissa jaetaan, pitääkö varata jostakin vai laitetaanko mörskä pystyyn mihkä haluaa?
Tuosta etusivulta löytyy linkit:Jos joku laittaisi sen liveseurannan linkin tänne, kun se ei tällä kännyllä onnistu![]()
Jee, saatiinhan se Jarno viimeinkin viivalle. Ihan oikein jännittää Jarnon, Pasin ja Jannen puolesta. Mun veikkaus on kaikki kympin sakkiin A-lähdön aika-ajoissa, kisa-sijoitus sitten erikseen...Ensimmäinen ycc ajetaan huomenna Botniaringilla Jurvassa. Nyt vaan kaikki veikkaamaan ja jännittämään kuin kisassa käy. Ajamassa on esim. Orgin ratavastaavana toimiva Juutana. Löytyy myös "musta hevonen" ja naiskauneuttakin ukkojen joukosta.
Jos joku laittaisi sen liveseurannan linkin tänne, kun se ei tällä kännyllä onnistu![]()
no 2010 räyskälän perusteel sanoisin et kartal voi pyyhkiiPeriaatteessa telttapaikat jaetaan luokittain ja hyvin järjestetyissä kisoissa siitä saa sähköpostiin ja/tai tavallisella postilla etukäteen karttapiirroksen, mistä näkyy missä on kenenkin paikka.Mutta asiaan, kuinkas noi telttapaikat noissa zembaloissa jaetaan, pitääkö varata jostakin vai laitetaanko mörskä pystyyn mihkä haluaa?
Täällä olisin toivonut kartan olevan hieman pehmeämmälle paperille painetun, sillä tarttui tavara aika huonosti. Varikkopäällikön selkärangastahan tuo on kiinni. Jos ei ole kanttia komentaa porukkaa omille paikoilleen, niin ovat sitten kuin elopellossa. Itse menin aina niin tottelevaisille ja kielitaitoisille itänaapureille sanomaan, että kyseinen paikka on varattu YCC:n kuskeille. Daa, daa ja paskaakaan ei tapahtunut.no 2010 räyskälän perusteel sanoisin et kartal voi pyyhkiija jos et ihan jonku "gurun" paikalle ole teltaas pannu ni se saa olla mihin sen laitoit.![]()
Tosin kun Räyskälän sijoittelua mietti, ni ainaki itestä tuntui että ne "muut luokat" oli koitettu laittaa kulkureitille, kun katsojat suuntaa ihmettelee niitä kärkinimiä.
Siinä vaan ystävälliset puusilmät söi "pienempien" luokkien paikat
Onkohan siellä kisa keskeytetty ekan kierroksen jälkeen kun tulokset eivät päivity..? Toivotaan, ettei pahempaa haveria jos näin on.klo 15:30 Jokamiesluokka
http://www.lundahl.info/amb2live/view.php
Kisa jatkuu taas.Onkohan siellä kisa keskeytetty ekan kierroksen jälkeen kun tulokset eivät päivity..? Toivotaan, ettei pahempaa haveria jos näin on.klo 15:30 Jokamiesluokka
http://www.lundahl.info/amb2live/view.php