Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida toimia, liikaa puuvillaa ja pinta tuollainen nukkamainen.Toimisikohan jääkiekkoilijoiden kalsarihaalari?
Mahtais sopia nasevasti naiselle.Itse suosin yksiosaisia Man Basic boksereita, löytyy Dressmanista ja ovat melko halvat![]()
Eikai kukaan tuollaisia enää käytäToimisikohan jääkiekkoilijoiden kalsarihaalari?
Eikai kukaan tuollaisia enää käytäjääkiekossakaan...![]()
Itse siirryin teknisiin aluskamppeisiin 8-9 vuotta sitten ja paluuta noihin kilotolkulla painaviin rätteihin ei enää ollut![]()
Ei taida toimia, liikaa puuvillaa ja pinta tuollainen nukkamainen.Toimisikohan jääkiekkoilijoiden kalsarihaalari?
Ne mitä olen nähnyt on todella ohutta jotain teknistä materiaalia, jossa on sellainen liukas pinta. Olemassa niitä on, mutta etsinnästä huolimatta ei ole löytynyt.
+1. Happy user since 2009. 3 kpl on. Jotenki mukavempaa useampipäiväsillä ratareissuilla vetästä puhas alusasu aamusta niskaan.
Ei meikäläistä paljoa lämmitä, mutta tossa Bike-It:n puvussa on vetskari kahteen suuntaan, kuulemma helpottamaan nestetyhjennystä.+1. Happy user since 2009. 3 kpl on. Jotenki mukavempaa useampipäiväsillä ratareissuilla vetästä puhas alusasu aamusta niskaan.
Ainoa miinus on ett vetskari sais jatkua aavistuksen pidemälle alaspäin; nestebalanssin säätöä ajatellen, mut onnistuu kyllä. Ainakin noissa mitä mulla on. Voihan se olla ett uusimmassa vuosimallissa on eri.
Pitäisi olla puvussakin sitten.^Eikös tähänkin auttaisi, jos vetskari olis reilusti pidempi?![]()
No on noissakin vetskari kahteen suuntan, mutku ei se auta ku ei se vetskarin pituus siitä muutu.Ei meikäläistä paljoa lämmitä, mutta tossa Bike-It:n puvussa on vetskari kahteen suuntaan, kuulemma helpottamaan nestetyhjennystä.+1. Happy user since 2009. 3 kpl on. Jotenki mukavempaa useampipäiväsillä ratareissuilla vetästä puhas alusasu aamusta niskaan.
Ainoa miinus on ett vetskari sais jatkua aavistuksen pidemälle alaspäin; nestebalanssin säätöä ajatellen, mut onnistuu kyllä. Ainakin noissa mitä mulla on. Voihan se olla ett uusimmassa vuosimallissa on eri.![]()