• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yksiosainen alusasu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hookala

New member
Hiiop!

Nahkapuvun alle pitäisi löytää laadukas yksiosainen alusasu. Mitä mallia suositaan ja miksi?

Kaksiosainen löytyy jo, eli niitä ei kannata mainostaa.

Samaa olen etsiskellyt ilman tulosta.
sad_orig.gif

Tässä on tällainen

X-Bionic

Itsellä käytössä kaksiosainen samaa sarjaa oleva alusasu. Ainakin tuo oma asu on ollut hintansa väärti. Tämän hinnasta ei sitten olekaan mitään käsitystä.

Löytyy näköjään myös lyhyillä hihoilla ja lahkeilla.

Lyhyillä lahkeilla

Mulla on EDZ-merkkinen, britti-kaupoissa noita näyttää olevan. Ite tilasin joskus M&P Directiltä ja hinta oli jotain 40-60 punnan luokkaa.

Linkkikin löytyi http://www.edzlayering.com/motorcy....it.html
Itsellä saattaa olla vanhempaa mallia, hieman erilainen kuin kuvassa.

Olen ollut tyytyväinen, pari kesää ollut käytössä. Voin allekirjoittaa nuo linkissä mainitut ominaisuudet. Mitoitus normaali.

Eurobiker on myynyt alusasuksi sellaista samanlaista reikäpukua kuin nahkapuvun vuoriosa on. Sitten jossain nähnyt myös Spyken tms. alusasuja, mutta hinnat ollut jotain 100-150e tms.

Nopeella haulla tuli vastaan esim tuo Dainese
Ja noita Clovereita on nähnyt monella Clover

Itse olen tyytynyt käyttämään ihan tavallisia kaksiosaisia urheilualusasuja. Niitä on kaapissa muutama setti ja tulee käytettyä muissakin aktiviteeteissä .

Itse suosin yksiosaisia Man Basic boksereita, löytyy Dressmanista ja ovat melko halvat
biggrin.gif

Itse suosin yksiosaisia Man Basic boksereita, löytyy Dressmanista ja ovat melko halvat
biggrin.gif
Mahtais sopia nasevasti naiselle.
biggrin.gif

Ei vaan, kiitokset vinkeistä. Yksi lähti tilaukseen, katsotaan nyt millainen se on jahka saapuu.

Meinas vaan närvi lämmetä kun se pusero rullautui selkää pitkin ylös ja kalsarit vastaavasti alas ton nahkakortsun alla.
blush.gif

Toimisikohan jääkiekkoilijoiden kalsarihaalari?
Eikai kukaan tuollaisia enää käytä
biggrin.gif
jääkiekossakaan...
Itse siirryin teknisiin aluskamppeisiin 8-9 vuotta sitten ja paluuta noihin kilotolkulla painaviin rätteihin ei enää ollut
smile_org.gif

2-osaisista aluskamppeista kannattaa vilkuilla esim. hiihtäjille tehtyjä. Niissä on ylipitkä helma paidan selkäpuolella ja vastaavasti housujen 'kaulus' ei todellaan ole mitään hipster mallia
biggrin.gif

eli pysyy taatusti

Eikai kukaan tuollaisia enää käytä
biggrin.gif
jääkiekossakaan...
Itse siirryin teknisiin aluskamppeisiin 8-9 vuotta sitten ja paluuta noihin kilotolkulla painaviin rätteihin ei enää ollut
smile_org.gif
Toimisikohan jääkiekkoilijoiden kalsarihaalari?
Ei taida toimia, liikaa puuvillaa ja pinta tuollainen nukkamainen.
Ne mitä olen nähnyt on todella ohutta jotain teknistä materiaalia, jossa on sellainen liukas pinta. Olemassa niitä on, mutta etsinnästä huolimatta ei ole löytynyt.

Nojoo, ajattelin itsekin kyllä jotakin teknisempää materiaalia, mutta noi nyt tulivat ensimmäisinä vastaan, enkä laiskuuttani jaksanut jatkaa etsintöjä, olettaisin kuitenkin, että noitakin olisi tarjolla ns. teknisinä alusasuina. Kaksiosaisia teknisiä kerrastoja (sekä wind stopperilla että ilman) minäkin olen käyttänyt niin mopoillessa kuin talviurheilussakin.

Lähinnä tarkoituksena oli vain tuoda esiin mahdollisuus, että urheiluliikkeistä voisi löytyä tarkoitukseen sopiva kampe "väärään lajiin" tarkoitetuista releistä.

Tuollaisen päädyin tilaamaan ja potkupuku saapui tänään. Näytti aika hyvältä. Joustavaa materiaalia joten istuu mukavasti päälle ja tuntuu olevan liukaspintainen. Pitänee yrittää viikonloppuna koeajolle nahkapuvun kanssa.

Kliks

+1. Happy user since 2009. 3 kpl on. Jotenki mukavempaa useampipäiväsillä ratareissuilla vetästä puhas alusasu aamusta niskaan.
Ainoa miinus on ett vetskari sais jatkua aavistuksen pidemälle alaspäin; nestebalanssin säätöä ajatellen, mut onnistuu kyllä. Ainakin noissa mitä mulla on. Voihan se olla ett uusimmassa vuosimallissa on eri.
Ei meikäläistä paljoa lämmitä, mutta tossa Bike-It:n puvussa on vetskari kahteen suuntaan, kuulemma helpottamaan nestetyhjennystä.
biggrin.gif

+1. Happy user since 2009. 3 kpl on. Jotenki mukavempaa useampipäiväsillä ratareissuilla vetästä puhas alusasu aamusta niskaan.
Ainoa miinus on ett vetskari sais jatkua aavistuksen pidemälle alaspäin; nestebalanssin säätöä ajatellen, mut onnistuu kyllä. Ainakin noissa mitä mulla on. Voihan se olla ett uusimmassa vuosimallissa on eri.
Ei meikäläistä paljoa lämmitä, mutta tossa Bike-It:n puvussa on vetskari kahteen suuntaan, kuulemma helpottamaan nestetyhjennystä.  
biggrin.gif
No on noissakin vetskari kahteen suuntan, mutku ei se auta ku ei se vetskarin pituus siitä muutu.

Back