• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ylinopeus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja STB^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ylinopeus - Jäädäkkö vai eikö jäädä

• Ajan karkuun miettimätä niinkuin ghostrider

Ääniä: 0 0,0%
  • Mietin kerran mielessä sakkoja/ajokieltoa ja karkuun

• Pysähdyn heti tienlaitaan ja otan isot sakot ja ajokiellon

• Ääniä yhteensä
    0
Listalta puuttui se vaihtoehto, jota todennäköisesti käytäisin:
" Hiljennän sallittuun ja katselen peileihin, josko se poliisiauto ilmesty peileihin punaista vilkuttaen."
Vastaantuleva, sinistä vilkuttava saatta olla menossa minne tahansa. Ei sen vuoksi pidä pysähtyä.

tounge.gif
Riippuu tilanteesta, jos tuntuu olevan mahiksia niin kahva kaakkoon ja menoksi.

Mitä teet kun huomaat ajavasi huomattavaa ylinopeutta ja itse setä poliisi ajaa vastaan ja laittaa vilkkuvalot loistamaan.
Keväällä lähdin testaamaan uutta eturengasta vanhalle Lahdentielle.
No, Keravan nuorisovankilan kohdalla tuli Mondeo vastaan, vilkut paloi sekä punainen kattovalo. Siihen tien reunaan pysähtyivät. Minä vähän himmailin, kun sen (ja ylinopeuteni) huomasin.
Katselin, että minulleko ne sitä lamppua näyttää, ja kytät katseli takas. Sit sammuttivat valon ja minä jatkoin matkaa. Peräänhän ne kääntyivät, mutta ilmeisesti niillä ei ollu mulle asiaa kun antoivat mennä.
Oli siinä mp-poliisikin Ali-Keravan risteyksessä, että enpä mä karkuun ois päässykään.

Ai niin, minä siis kiltisti pysähdyn, jos virkavallan edustajat sitä riittävän pontevasti vaativat.  
talktohand.gif

Ihmettelen tilannetta ja jatkan matkaa.... voi olla että vilautan
033102ass_1_prv.gif

Tälläiset kyselyt on aivan turhia, sen on jo huomannu monista kirjoituksista tässä foorumissa ja se on aivan sama mitä joku tekee.

Jos lähtee karkuu niin sitten lähtee jos pysähtyy niin sitten pysähtyy. Molemmat vaihtoehdot on mulle ihan hyväksyttäviä.

Back