Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se on japsi joka on hyväksytty. Iteltä löytyy Usa malli ja e-hyväksynnän joutui ostaan erikseenParivuotta sitten ainakin kiksereissä usa malli n.30% pidempi kuin pieni ja siro Japanin malli. Ja minun mielestä juuri usat oli hyväksyttyjä ja japanit ei (tämä oli 07 kun viimeksi ostin josin slkipareita ja putkia..)
Niinpä näytti Japania hyväksyttynä olevan. My badKyllä se on japsi joka on hyväksytty. Iteltä löytyy Usa malli ja e-hyväksynnän joutui ostaan erikseenParivuotta sitten ainakin kiksereissä usa malli n.30% pidempi kuin pieni ja siro Japanin malli. Ja minun mielestä juuri usat oli hyväksyttyjä ja japanit ei (tämä oli 07 kun viimeksi ostin josin slkipareita ja putkia..)![]()
Ne lyhyet Japanilaiset ovat ns. race -malleja joten e-leima ei ole, hmm.. 'vakiovaruste'. Muut Japanin mallit ovat CE-hyväksyttyjä.Parivuotta sitten ainakin kiksereissä usa malli n.30% pidempi kuin pieni ja siro Japanin malli. Ja minun mielestä juuri usat oli hyväksyttyjä ja japanit ei (tämä oli 07 kun viimeksi ostin josin slkipareita ja putkia..)
Meitsi diggaa ihan hitosti näistä tän hetkisistä Yoshin USA R-77 pöntöistä ilman killereitä ja on äänet kohdillaan!Minuakin kiinnostaisi hieman ruuvata Yoshimuran sliparit busaan. Nyt matkavessa on melkein liian hiljainen ainakin pikkukierroksilla, ja sitäpaitsi kaverin B-Kingissä on hyvältä kuullostavat Leo Vincet (mutta minä haluan nimenomaan yoshit). Kukahan näitä e-hyväksyttyjä japsiversioita mahtaa suomessa myydä? Duell.fi ja Jokiniemi Motors ainakin, mutta onko niitä muita (lähempänä Porvoota ja tietenkin "halvemmalla"). Vai kuuluuko tämäkin sarjaan "tilaa saksasta/netistä/ebaysta ja säästä"?
/MarcusB
Nuo on kieltämättä hlvetin hyvännäköiset, ja kuullostavatkin hyvältä! Minua ei voisi henk.koht. joku e-leima vähemmän kiinnostaa, mutta en jaksaisi alkaa vääntää viranomaisen kanssa vaan siksi että satunnaisen viherpiipparin korvissa pärisee ja putkesta puuttuu E. Vuosikymmen sitten asensin VFR:ääni Laserin pöntön merkinnällä "not for road use" eikä ketään kiinnostanut, mutta nykymaailmaan ei ilmeisesti enää ääntä mahdu. Ja jos mahtuu niin sen pitää olla e-hyväksyttyä ja ilmeisesti kai myös rek.otteen mukaan tyyppikatsastettua. Vai? Mikä se nykytila onkaan näitten suhteen? Pari edellistä pyörää oli vakioputkilla joten tuoretta kokemusta minulla asiasta ei siis ole, mutta nyt kiinnostaisi hieman parempi ääni.Meitsi diggaa ihan hitosti näistä tän hetkisistä Yoshin USA R-77 pöntöistä ilman killereitä ja on äänet kohdillaan!Jos ei e-leima ole välttämättömyys niin nää istuu kuin nyrkki silmään!![]()
![]()
Mistäs kummasta ko merkinnän ostit?Kyllä se on japsi joka on hyväksytty. Iteltä löytyy Usa malli ja e-hyväksynnän joutui ostaan erikseenParivuotta sitten ainakin kiksereissä usa malli n.30% pidempi kuin pieni ja siro Japanin malli. Ja minun mielestä juuri usat oli hyväksyttyjä ja japanit ei (tämä oli 07 kun viimeksi ostin josin slkipareita ja putkia..)![]()
E Bayn ihmeelliisestä mailmasta mm. löytyy nuita merkkejäMistäs kummasta ko merkinnän ostit?Kyllä se on japsi joka on hyväksytty. Iteltä löytyy Usa malli ja e-hyväksynnän joutui ostaan erikseenParivuotta sitten ainakin kiksereissä usa malli n.30% pidempi kuin pieni ja siro Japanin malli. Ja minun mielestä juuri usat oli hyväksyttyjä ja japanit ei (tämä oli 07 kun viimeksi ostin josin slkipareita ja putkia..)![]()
![]()
Viikonloppuna pönttöjä puunatessa huomasin, että ko merkintä näyttäisi myös puuttuvanVai tarvitseeko tuosta edes huolestua![]()
![]()
pikkasen tarkennusta ku ei löytyny..tai ei osannu ettiä...E Bayn ihmeelliisestä mailmasta mm. löytyy nuita merkkejäMistäs kummasta ko merkinnän ostit?Kyllä se on japsi joka on hyväksytty. Iteltä löytyy Usa malli ja e-hyväksynnän joutui ostaan erikseenParivuotta sitten ainakin kiksereissä usa malli n.30% pidempi kuin pieni ja siro Japanin malli. Ja minun mielestä juuri usat oli hyväksyttyjä ja japanit ei (tämä oli 07 kun viimeksi ostin josin slkipareita ja putkia..)![]()
![]()
Viikonloppuna pönttöjä puunatessa huomasin, että ko merkintä näyttäisi myös puuttuvanVai tarvitseeko tuosta edes huolestua![]()
![]()
![]()
E marked exhaust stickerpikkasen tarkennusta ku ei löytyny..tai ei osannu ettiä...E Bayn ihmeelliisestä mailmasta mm. löytyy nuita merkkejäMistäs kummasta ko merkinnän ostit?Kyllä se on japsi joka on hyväksytty. Iteltä löytyy Usa malli ja e-hyväksynnän joutui ostaan erikseenParivuotta sitten ainakin kiksereissä usa malli n.30% pidempi kuin pieni ja siro Japanin malli. Ja minun mielestä juuri usat oli hyväksyttyjä ja japanit ei (tämä oli 07 kun viimeksi ostin josin slkipareita ja putkia..)![]()
![]()
![]()
![]()
Ei ole. Jos kerran ostit e-putken käytettynä, hmmm... olikos se jussilta vai olikos se sittenkin hannulta.. Miitissä tuli ihan juttua kahvikupposen ääressä ja käteiskauppa kävi äkkiäTuli hankittua ihan mielenkiinnosta, sillä eihän kukaan kunnon
motoristi niitä kiinnitä, sehän on suorastaan rikollista.
ootteko muuten vaihdellu villoja? ainakin yoshi suosittelee 7-10k mailin välein vaihtoa tai useammin jos rata-ajoa.Hmm.. mulla jotku Yoshin TRC jenkkisliparit.. en ole niistä mitään ylimääräisiä e-kirjaimia löytänyt..![]()
On nuo huomattavasti hiljaisemmat kuin edellisen mopon Termignonit, joissa e-merkintä taasen oli. Sen kyllä sitten kuulikin kilometrin päästä.![]()
sanoi:ootteko muuten vaihdellu villoja? ainakin yoshi suosittelee 10-15k mailin välein vaihtoa tai useammin jos rata-ajoa.
ainakin vanhassa kawassa oli ihan helkkarin kovat pörinät 10v vanhoilla villoilla, jos nyt niitä oli enää jäljellä ollenkaan.