• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yoshimuraa Euroopasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pystyiskö joku laittamaan jotain esimerkkejä vaikka putkista, yoshin e-hyväksyttyi kokoputkia? Onko sellaisia?
omg.gif
Ihan koko maailmalta kelpaa, myös suomesta
smile_org.gif

E: Ja K8 busaan oon itse ettimässä.
Ei kai sitä e-hyväksyttyä  kokoputkea saakaan, edes rahalla.
leovince mainostaa ainakin hyväksyttyä kokoputkea, "standard mount factory e-approved evolutionII full-system" lukee ku valitsee noita malleja. ja oliha saksalaisillaki yks merkki jolla oli e-hyväksytty kokoputki, merkkiä en nyt muista mut aika hirveän näköisiä olivat joka tapauksessa

Pystyiskö joku laittamaan jotain esimerkkejä vaikka putkista, yoshin e-hyväksyttyi kokoputkia? Onko sellaisia?
omg.gif
Ihan koko maailmalta kelpaa, myös suomesta
smile_org.gif

E: Ja K8 busaan oon itse ettimässä.
Ei kai sitä e-hyväksyttyä  kokoputkea saakaan, edes rahalla.
leovince mainostaa ainakin hyväksyttyä kokoputkea, "standard mount factory e-approved evolutionII full-system" lukee ku valitsee noita malleja. ja oliha saksalaisillaki yks merkki jolla oli e-hyväksytty kokoputki, merkkiä en nyt muista mut aika hirveän näköisiä olivat joka tapauksessa
Näköjään. Eihän tuossa näytä kattia olevan, mutta ei kai se haittaa jos mukaan saa vähän dokumenttia e-hyväksynnästä ja merkinnät jossakin mitä näyttää sinivuokoille tarvittaessa. 86 db näytti olevan melut joten hiljainen ränni on.

Kaippa se tarvii lähtee vaa sille linjalle että sliparit hommailee... Ei jaksa taistella miliisien kanssa! Jos sit sais rauhassa
062802moto_prv.gif

Näköjään. Eihän tuossa näytä kattia olevan, mutta ei kai se haittaa jos mukaan saa vähän dokumenttia e-hyväksynnästä ja merkinnät jossakin mitä näyttää sinivuokoille tarvittaessa. 86 db näytti olevan melut joten hiljainen ränni on.
niin, joillaki on poliisit kyselly putkesta kaikenmaailman paperit, joillaki tsekannu pelkän E-merkin ja joillaki ei o kyselly mitään

itse kuulun viimeiseen

kop kop

hyväksymättömät sliparit on poliisin silmissä yhtä punaiset kuin hyväksymätön kokoputki

cck: laita vaan se kokoputki
buttrock.gif

niin, joillaki on poliisit kyselly putkesta kaikenmaailman paperit, joillaki tsekannu pelkän E-merkin ja joillaki ei o kyselly mitään

itse kuulun viimeiseen

kop kop

hyväksymättömät sliparit on poliisin silmissä yhtä punaiset kuin hyväksymätön kokoputki

cck: laita vaan se kokoputki  
buttrock.gif
Kyllä jos sliparit ni sitten E-hyväksytyt... Näyttäis akralla oleva iha silmää kiihottavat
smile_org.gif

Niin, kyllähän ne nuo e-hyväksytyt pitäisi muutoskatsastaakkin ja muutos luonnollisesti otteeseen asti.

Moto kokkolasta sai koko titaani putkistoa 1200euroa ainakin viime vuonna.Putki on aivan  koko titaani yoshimura putkiston tri-oval lyhyellä vaimentimella kanssa identtinen mutta ei minkään merkkinen .Itse olisin ostanut mutta iski rahapula
bawling.gif
Kannattaa kysy onko putkistoja vielä jäljellä tai saatavissa.

Moto kokkolasta sai koko titaani putkistoa 1200euroa ainakin viime vuonna.Putki on aivan  koko titaani yoshimura putkiston tri-oval lyhyellä vaimentimella kanssa identtinen mutta ei minkään merkkinen .Itse olisin ostanut mutta iski rahapula
bawling.gif
Kannattaa kysy onko putkistoja vielä jäljellä tai saatavissa.
Selevä, tarviipa kysellä! Jenkeistä sais kyllä Yoshin R77 kokoränniä alle tonniin tulleineen... Jotenki vaa mietityttää tua virkavalta ku ne tuppaa olemaan just sellasia ku ne o
biggrin.gif

Niin, kyllähän ne nuo e-hyväksytyt pitäisi muutoskatsastaakkin ja muutos luonnollisesti otteeseen asti.
kerro tälläiselle tavikselle että missä niin sanotaan että pitäisi muutoskatsastaa?
withstupid.gif
......... löysin ajoneuvolaista (finlex.fi/ajantasainen lainsäädäntö) kyllä muutoskatsastusta koskevaa asiaa. siellä erikseen mainitaan että jos ajoneuvoon on muutettu 50 prossaa tai yli, on se muutoskatsastettava ja tietenkin osissa oltava E/e.

Ei se slipari ihan puolta pyörästä ole, vaikka saundit olisivatkin
biggrin.gif

kerro tälläiselle tavikselle että missä niin sanotaan että pitäisi muutoskatsastaa?
withstupid.gif
 ......... löysin ajoneuvolaista (finlex.fi/ajantasainen lainsäädäntö) kyllä muutoskatsastusta koskevaa asiaa. siellä erikseen mainitaan että jos ajoneuvoon on muutettu 50 prossaa tai yli, on se muutoskatsastettava ja tietenkin osissa oltava E/e.

Ei se slipari ihan puolta pyörästä ole, vaikka saundit olisivatkin  
biggrin.gif
Lähde: www.ake.fi

"Ajoneuvo on ennen sen ottamista käyttöön liikenteessä esitettävä katsastustoimipaikalle muutoskatsastukseen, jos siihen tehtävä muutos on:  

- ajoneuvon varustaminen iskutilavuudeltaan tai muutoin alkuperäisestä poikkeavalla moottorilla taikka ajoneuvon pakokaasujärjestelmän tai käyttövoiman muutos."

En todellakaan ole aiheen asiantuntija, mutta mutuna heittäisin että putkiston vaihto edellyttäisi muutoskatsastuksen?

Back