• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Yrittäjiä orgissa ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackDevil
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Yrittäjiä orgissa ? -

• Kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

• Ehkä joskus

• Ei ikänä

• Ääniä yhteensä
    0

BlackDevil

New member
Onkohan täällä paljon yrittäjiä?
Itse olen ja tuntuu että työt haittaa pahasti harrastuksia, ei oo paljon kerenny ajelee
sad_orig.gif

Oon jopa harkinnu pyörän myyntiä ku ei viittis sitä tuolla tallissa turhaan seisottaa pölyttymässä, mut sit taas muistuu mieleen et se on mulle melkeen terapiaa työkiireiden keskellä kun välillä pääsee
062802moto_prv.gif

Mites muilla, kerkeekö ajelee vai meneekö parhaat ajokelit hukkaan töitä tehdessä ?

Kyllähän sitä tulee kaikenlaista aina yritettyä... Töitä pitää yrittää välillä tehdä ja nukkua pitää yrittää ja syödä...  
biggrin.gif
Mutta juu, en elätä itseäni yrittämällä...  
lookaround_orig.gif

Yrittäjä, mutta onneksi sen verran osaavaa porukkaa palkoilla, että ei tarvitse ihan itse kaikkea tehdä. Joka ilta on aikaa mopoilla ja harrastaa.
sport05.gif

Ja kohta kesälomakin alkaa!
062802jumpie_prv.gif

Joo töissä käyn mutta yrittäjän tahdilla ja murheillakin aina välillä. Ilman prätkää olisin pari burnouttia kokenut, nyt muuten vaan persaukinen...

Onkohan täällä paljon yrittäjiä?
Itse olen ja tuntuu että työt haittaa pahasti harrastuksia, ei oo paljon kerenny ajelee  
sad_orig.gif

Oon jopa harkinnu pyörän myyntiä ku ei viittis sitä tuolla tallissa turhaan seisottaa pölyttymässä, mut sit taas muistuu mieleen et se on mulle melkeen terapiaa työkiireiden keskellä kun välillä pääsee  
062802moto_prv.gif

Mites muilla, kerkeekö ajelee vai meneekö parhaat ajokelit hukkaan töitä tehdessä ?
Yrittää täytyy jotta pysyy leivässä. Pyörän myynti ei ole edes käynyt mielessä, voiski siitä muka luopua
omg.gif

Oletko miettinyt, että löytyiskö asiakkaista tai sidos ryhmistä pyörä ihmisiä. Vois meinaan yhditää työn ja huvin
biggrin.gif

Itse teen sitä ja on aika nastaa puuhaa
062802moto_prv.gif

Niin ja eika kukaan golfiakaan vapaa ajalla pelaa...

Yrittäjä - ei työntekijöitä. Voi pitää yksittäisiä vapaita kelien mukaan, mutta pitkät lomat tosi vaikeita järjestää.
Kaikki "työ"matkat ajetaan mopolla, mikäli vain mahdollista. Näin saa yhdistettyä huvin ja hyödyn.

yrittäjä ollaan.....
wink.gif
.....ala on onnex sellanen,että sesongit sattuu tonne talvelle ja syksylle. Kesällä aikaa mopottaa ja veneillä..
sport05.gif

on sitä yrittäjänä tullu oltua ja yhtä aikaa olin myös palkkatöis toisaalla...........suoraan sanottuna oli aivan p*****stä nukkumaan ei kerenny vuorokaudes kun 1-4h(omapahan oli silloin valinta). Kaikille TYÖTÄ tekeville yrittäjille nostan hattua, ja niille jotka puhumalla tienaa niin viisaita/ovelia  ootta
biggrin.gif
.nykyää palkka töis ja tyytyväinen siihen
smile_org.gif

Back