yammubamse
New member
juu saksasta ois tulossa 01 ace tässä piakkoin. Mitä tota mitä kokemuksia herroilla tai rouvilla tai neideillä on ko. fillarista. olis hyvä nimittäin tietää esim huollosta, odottettvista rikki menevistä osista tms... kiitos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mulla emäntä antaa vähän palautetta aika tiukasta polvikulmasta.Kelpo vehje, mulla -02 tallissa. Emäntäkin viihtyy kyydissä. Ei mitään ongelmia toistaiseksi.![]()
Se lämpötilan anturi on siinä syylarin päässä ja siten pääsee jäähtymään ajoviimasta normaali ajossa. Kun taas saavutetaan mielyttävä matkanopeus alkaa lämmöt olemaan kohdallaan. Renkaan kulumiseen auttaa reipas paineiden nosto. Mulla oli renkaina Pirelli Supercorsa seos renkaat ja ihan hyvin ne kesti siellä takana. Pehmeämmällä ajoin yli 5000 ja keskikovalla yli 7000 ja vielä riitti molemmista polttohommiin. Paineina oli takana reilut 3...Tolkun peli, mut lämmöt ei oikein nouse. Ja sit kun nousee, niin tuntuu takakumi kuluvanIhme homma, mistä lie johtuu![]()
![]()
Juu, kyllä se kone lämpenee siinä kun se kumi sulaa ja eipä siinä ajoviima paljon jäähdytteleRenkaan kulumiseen auttaa reipas paineiden nosto. Paineina oli takana reilut 3...