Jos lähdetään siitä oletusarvosta liikkeelle että nämä pyrät on nuorison käytössä ja käyttö sekä huolto monesti sen mukaista, niin mistä tiedät että käytetty moottori on sijoituksen aevoinen? Jonkinverran näiden kanssa touhunneena, sekä niiden käyttöä seuranneena, en kovien herkästi käytettyä moottoria ostaisi ellen tarkkaan tietäisi historiaa. Varmaa kuitenkin on se että männät näissä on kulutustavaraa ja niitä joutuu vaihtamaan tietyn ajan välein käytöstä ja huollosta riippuen.
Ei sitä sylnteriä tarvii vaihtaa ellei pinnoitus ole vaurioitunut jostain syystä, sylkällä ajaa helposti kuusinumeroisia lukuja. Pelkkä männän vaihto yleensä riittää ja taas matka jatkuu kymmeniätuhansia kilsoja, männän vaihtoon tarvittavat kamat maksaa ostopaikasta ja tuotteiden alkuperästä riippuen 100-300€.
Ei sitä sylnteriä tarvii vaihtaa ellei pinnoitus ole vaurioitunut jostain syystä, sylkällä ajaa helposti kuusinumeroisia lukuja. Pelkkä männän vaihto yleensä riittää ja taas matka jatkuu kymmeniätuhansia kilsoja, männän vaihtoon tarvittavat kamat maksaa ostopaikasta ja tuotteiden alkuperästä riippuen 100-300€.
