Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan kertoivat myös mihin lakiin ja asetukseen tämä vaatimus valtuutetusta huollosta perustuu?käskivät hankkia valtuutetun yamaha huollon leiman että osat on laitettu
YRC-foorumilla keskustelua 78 kW kutosista.noniin, tilanne tämä. nyt olisin tilaamassa sitten toista kuristosaa ja toivottavasti tälläkertaa onnistuisi oikean runkonumeron saanti...
onkohan tietoa kun kyseisessä kuristuksessa luvataan kuristaa 86kw pyörä 25kw, mutta minun rekisteriotteessa lukee 76kw pyörän tehoksi joka EHKÄ aiheuttaa ongelmia koska tuv:ssahan lukee varmaankin 86kw pyörän tehoksi?
Onko muilla samantehoisia pyöriä vai onko minun yömahani jotenkin sekundaversio pienillä tehoilla?![]()
Ei muuta kuin rahat takaisin jos virhe on heidän.virhe on TLO:n kirjoituksessa, mutta olen ollut heihin yhteyksissä ja uuden TUV lapun saa vain tilaamalla uuden osasarjan :/ eli no can do,
Nyt vaan mietityttää että tuleeko katsastussedältä taas pakit ja 130e menee roskikseen sen takia että tuv:ssa lukee kuristuosien kuristama lukema 86 eikä minun pyöräni 76 :/ hmmhmm!