Yzf-r7

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjjjj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sinänsä ihan mielenkiintoinen pyörä, mutta äkkiseltään en keksi kamalasti syitä miksi ottaisin tuon mielummin kuin Aprilian 660:n. Hintapolitiikka Suomessa toki auki, ilmeisesti jonkin verran halvempi laite pitäisi olla kyseessä.

Noh, tietysti näitä Yamahoita ehkä sieltä kaupasta joskus jopa saa, toisin kuin ilmeisesti Apriliaa tällä hetkellä :p
 
Itse olisin jättänyt tuon legendaarisen nimen kierrättämättä.

R7 oli kuitenkin aikansa superbike ja ehdoton erikoisuus. Tämä uusi on nyt sit.. no tämmönen.
 
"Kompakti urheilullinen ajoasento tuottaa optimaalisen ketteryyden"
Tuohon ei moni taivu.
 
Aprilia 660 100hv märkäpaino 183kg
Yamaha R7 74hv märkäpaino 188kg

Mikä mahtaa olla hintaero?
 
Jenkkien hintalisä nakumalliin MT07 on noin 15%. Jos suomalainen maahantuoja saa pidettyä hintaeron alle 20 prosentin, ärrän hinta olisi 11ke:n paikkeilla?
 
Jenkkien hintalisä nakumalliin MT07 on noin 15%. Jos suomalainen maahantuoja saa pidettyä hintaeron alle 20 prosentin, ärrän hinta olisi 11ke:n paikkeilla?

Aprilia 660 14 690 €, joten onko hintaeroa riittävästi
 
No johan Yamaha mopon pullautti :)- Pelkästään twini luokkia ajatellen vissiin tehty? En ainakaan itse keksi mitään syytä perus katujantterin valita kyseistä pyörää r3, r6 ja r1 sijasta. Vai onko tuossa myös nakupyörien pidempi jousto, että voi ajaa mökkitietkin eniten kovaa :WAZAAP:
 
En ainakaan itse keksi mitään syytä perus katujantterin valita kyseistä pyörää r3, r6 ja r1 sijasta.

Eipä saa enää R6:a kilvellisenä kaupasta, eli uusi malli keskiluokkaan tohon kolmosen ja ykkösen väliin.
 
Eipä saa enää R6:a kilvellisenä kaupasta, eli uusi malli keskiluokkaan tohon kolmosen ja ykkösen väliin.

Näinhän se olikin, hetken onnellisena muistin et maailma on ennallaan.
On toikin siinä tapauksessa melkonen "ranteiden venyttäjä" r3 nähden kun ei muistele vanhoja(r6).
 
Eipä saa enää R6:a kilvellisenä kaupasta, eli uusi malli keskiluokkaan tohon kolmosen ja ykkösen väliin.

Mielenkiintoiselta tuntuu yamahan valinta kun on jäänyt myös mt-10 pois valikoimista, kauanko menee että R1 on vain radalle myynnissä?
 
Onhan tuo kieltämättä hieman pettymys, etenkin edelliseen R7:aan ja Aprilia RS660:een verrattuna. Onneksi R6:ia vielä maailmassa riittää, vaikkei uusia kilvellisiä enää saa... :;):
 
Mielenkiintoiselta tuntuu yamahan valinta kun on jäänyt myös mt-10 pois valikoimista, kauanko menee että R1 on vain radalle myynnissä?

R1 on jo euro5-päivitetty, ei sen lakkauttamiselle ole mitään syytä. Eiköhän tuosta saada ensi kaudelle taas MT10:ssä käytettäväksi sopivasti kesytetty versio taas tuotantoon.
 
Back
Ylös