Z 750 S ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mänä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mänä

apumies
Kiinnostaisi tuo otsikon mukainen pyörä, siis nimenomaan tuo puolikatettu malli. Mahtuuko 189 cm kuski ajamaan kunnolla? En usko polvikulman olevan ongelma, mutta muuten.

Kertokaa kokemuksia, joilla tällainen on. Vuosimalli voisi olla 2004-2006 välillä.

- millainen ajaa kyytiläisen kanssa?
- Mitenkäs touring puoli, soveltuuko keskipitkille matkoille?
- mitä eroa nakuzetaan, muuta kuin kate ja penkki?

Omin sanoin, ruusut ja risut.

mun nakulla z 1000:lla ajeki joskus yks kaveri joka oli kans tuon 190 pitkä ja painoi 130kg niin hän kyllä tykkäs ajella sillä mutta kieltämättä hän näytti aika hullulta pyörän päällä, tarkoitan että pyörä näytti aivan liian pieneltä sellaisen karjun alla. mut en epäile ollenkaan samaa ilmiötä jos olet normaali vartaloinen kaveri esim jotain 90 kg.

Ajelin yhden kesän kyseisellä mp:llä ja omasta mielestä aliarvostettu. Nakuja näkyy kyllä paljon mutta s-mallia vähemmän. Moottori on kokoisekseen ruudikas (vaihdoin sen fz1:een, joka ei tuntunut alakierroksilla yhtään sen tehokkaammalta) jä vääntävä. Itse olen sinua 10 cm lyhyempi eikä ajoasennon kanssa ainakaan minulla ollut ongelmia. Vaimo ei kyllä kyytiläisen paikkaa suuremmin kehunut vaikka onkin vain 160 cm. Minä kyllä tykkäsin. Eroahan nakuun ei ole kuin jakkara ja kate/valo.

Erothan nakuun on tiedossa;
-suojaavamman katteen myötä hienompi mittaristo ja paremmat peilit
-mukavampi penkki myös kahdelle

Kaverilla on tuollainen S-malli (nettimotossa myynnissä nyt), pituutta hällä ei ihan noin paljoa, mutta on tehnyt mun kanssa reissun Norjaan toissa kesänä ja reissun Alpeille viime kesänä. Toimii matkamoponakin yllättävän hyvin. Ei toki kulje yhtä lujaa kuin Busa, mutta kyllä me ihan samalla reissulla oltiin koko ajan  
cool.gif

*nettimoton ilmo, hyvä ja halpa S*

mun nakulla z 1000:lla ajeki joskus yks kaveri joka oli kans tuon 190 pitkä ja painoi 130kg niin hän kyllä tykkäs ajella sillä mutta kieltämättä hän näytti aika hullulta pyörän päällä, tarkoitan että pyörä näytti aivan liian pieneltä sellaisen karjun alla. mut en epäile ollenkaan samaa ilmiötä jos olet normaali vartaloinen kaveri esim jotain 90 kg.
Normaali vartalo + 3kg
biggrin.gif

Itse nyt toista kesää ajelen S-mallilla ja tähän asti ainakin tyytyväinen oon ollut, kuin myös emäntä. Tän katteelisen mallin pari ärsyttävää piirrettä on etukatteen värinä tietyillä kierroluvuilla ja samoin myös peilien, mutta molemmille asioille on toki ratkaisunsa. Potkua koneessa aivan tarpeeksi ja kyytiläisenkin kanssa hyvä mopotin ajella. Eikä tota pyörää niin usein vastaan tule kuin normi zetaa joita tuntuu olevan ihan perkuleesti.

Muoviosia saa kuten normi zetaan, eli löytyy huggeria, bellypania, undertailia jne..

Itse nyt toista kesää ajelen S-mallilla ja tähän asti ainakin tyytyväinen oon ollut, kuin myös emäntä. Tän katteelisen mallin pari ärsyttävää piirrettä on etukatteen värinä tietyillä kierroluvuilla ja samoin myös peilien, mutta molemmille asioille on toki ratkaisunsa. Potkua koneessa aivan tarpeeksi ja kyytiläisenkin kanssa hyvä mopotin ajella. Eikä tota pyörää niin usein vastaan tule kuin normi zetaa joita tuntuu olevan ihan perkuleesti.

Muoviosia saa kuten normi zetaan, eli löytyy huggeria, bellypania, undertailia jne..
Onko sinulla orggisvaimennin ? matkustajalla tuppaa kengät siihen sulamaan. Sen verta kuumana käy ja herkästi ottaa mono siihen kiinni. Sama juttu lainamopossani (12r kawa).

Back