Z h2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jim Goose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No nyt ovat saaneet jenkeissä hakkeroitua ZH2:n ecun auki:
https://brentuningmoto.com/product/2020-kawasaki-z-h2-flash-tuning-w-diagnostic-tool/

Ja 60hp tuli lisää tehoa vakioon verrattuna:
zh2_dyno2.jpg

Tuossa softassa on erilaisille viri kombinaatioille "karttoja", joita voi netistä latailla rajattomasti ja asentaa se sitten pyörään OBD-portin kautta - myös palautus vakioksi onnistuu.
Eli tämä softa eroaa (hinnan lisäksi) oleellisesti esim. Woolichsista, jossa hiotaan perinteiseen tapaan pyöräkohtaisia karttoja.

Viimeksi muokattu:
Morjens sano rikkaat toisilleen mutta kai köyhätkin tervehtii🤟
Nyt kun olen ollut kawan omistaja 2 viikkoa nii uskallan tulla jo tänne kirjoittelee :)
Tilailin broksilta vähän putkistoa,jatkoa nii tuli mieleen onko kukaan törmännyt zetaan johon on vaihdettu dradbar tanko ?
Sais vähän aggressiivisemmaksi asentoa sillä 🤔.
Toisena pyöränä kun on turbobusa nii kai tuntuu nuo vakiosarvet kuin jopolla ajelisi 😂😅

Morjens sano rikkaat toisilleen mutta kai köyhätkin tervehtii蘭
Nyt kun olen ollut kawan omistaja 2 viikkoa nii uskallan tulla jo tänne kirjoittelee :)
Tilailin broksilta vähän putkistoa,jatkoa nii tuli mieleen onko kukaan törmännyt zetaan johon on vaihdettu dradbar tanko ?
Sais vähän aggressiivisemmaksi asentoa sillä 樂.
Toisena pyöränä kun on turbobusa nii kai tuntuu nuo vakiosarvet kuin jopolla ajelisi 

Itse tuli hommattua uusi stonga Renthalilta (malli 819-50), jolla tuli vähän sportimpi ajoasento.
Se kantsii sitten huomioida että keskiosan ja kahvojen suorat osuudet pitää olla riittävän pitkät että vaihto onnistuu - nuo vaatimukset vähentävät aikalailla valikoimaa.
Hankalin homma tuossa oli reikien poraaminen oikeisiin kohtiin katkaisijoiden kohdennus tapeille.

Itse tuli hommattua uusi stonga Renthalilta (malli 819-50), jolla tuli vähän sportimpi ajoasento.
Se kantsii sitten huomioida että keskiosan ja kahvojen suorat osuudet pitää olla riittävän pitkät että vaihto onnistuu - nuo vaatimukset vähentävät aikalailla valikoimaa.
Hankalin homma tuossa oli reikien poraaminen oikeisiin kohtiin katkaisijoiden kohdennus tapeille.
Täytyypä alkaa kattelee itekki jotain tuollaista.
Iso kiitos!

Yritin tilata tuon Brentuningin palikan, mutta sitä ei ole saatavilla eikä tiennyt milloin saa uuden erän.

Tietoisesti pysytellyt erossa tästä, mutta nyt tuli käytyä ajelemassa. Seuraava pyörä minunkin tallissa on tämä.

SD:n 1290 ollut eniten minun mieleen, mutta ei enää. Tämä kawan mylly oli kyllä paras moottori vakiona mikä on tullut vastaan.

No nyt se myrkyn lykkäsi 😆
Eilisen penkityksen jälkeen hiipi ajatus mieleen että tilaisko kaasusarjan ensikesää ajatellen 🤔
Täytynee eka käydä Pudasjärvellä kokeilee miten maililla saa vauhtia.

Onko kellään tietoa tarviiko ihmeellisiä kikkoja kun iskee jatkot kawaan?
Meneekö abs sekaisin kun käyttää johdot pois ?

Absin valo alkaa herjaan jos anturin johto irrallaan käynnistät ja takapyörä pyörii.

Herjan saanee kuitattua pois; sai pois esim. ajamalla n. 10 min ja sammuttamalla-käynnistämällä 3 kertaa...
tiedä sitten onko noissa jotain päivityksiä ja uusi peli toimii eri tavoin.

On varmasti kyrväkäs laite ajella ecun kuristukset poistettuna n. 210-220hp takistehoilla :jpstyle:

Back