• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z h2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jim Goose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on SLR-Tuning flash paikallaan. Kapula oli näköjään italialaista valmistetta. Paketissa ei ollut ollenkaan ohjeita mukana, mutta niitä tuli sähköpostiin ainakin kun kyselin. Aluksi piti päivittää ohjelma kapulaan. Kapulalla imaistiin originaali ECU:n ohjelma ja se lähti SLR:n serverille kun kytki kapulan uudestaan PC:hen. Seuraavana päivänä tuli liitetiedostona file modattuna ja kapulakin imaisi sen serveriltä. Sitten kapula kiinni pyörään ja fläshi sinne. Ei ongelmia. Harmi kun en ehdi ehkä kokeilla kun lähden reissuun huomenna ja pyöräkin on seisonnassa. Taitaa jäädä keväälle.

Uudet täyden tehon kartat ovat vain sport ja rider moodeissa.

SLR-tuning oli lähettänyt ZH2-forumille tämän tekstin:

Here is our latest ZH2 Dyno gragh power numbers
Stock boost + slipon exhaust + Akra header on 91octane California pump gas fuel.

239.83 to the rear wheel just like that.
Call it ligit 240-whp on a hot run
A cooler run could be 245whp

Pitääkö tässä ruveta tilaamaan Akran käyrätkin. Kuulostaa kyllä aika optimistiselta.
 
Viimeksi muokattu:
Haa, selkis :grin:

Nii tohon msm kysymykseen... Hyllyssä oottaa tommonen Hypersuper-Pro progressiivinen asennusta.
Selvinnee kesällä miltä tuntuu. :wanna:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt olen testaillut tuota uutta SLR tuningin softaa. Hyvin toimii. Minusta on Tour asennolla vakio niinkuin ennenkin ja Sport asennolla on sitten voimaa oikein kunnolla. Keulii ja sutii yhtäaikaa näin kylmällä asfaltilla. Varmaan kesällä enimmäkseen keulii. Ei ihan optimi pyörä aloittaa ajokausi. Oli tarvetta ohjausiskarille ja laitoin semmoisen kiinalaisen. Auttoi se. Takaiskarihan mulla on Öhlins niin onpa kyllä aika upea mp. Kaikki toimii. Tänään laitoin myös pienen Puigin pleksin, mutten vielä testannut. Ahdettu voima on niin parasta.
 
Nyt olen testaillut tuota uutta SLR tuningin softaa. Hyvin toimii. Minusta on Tour asennolla vakio niinkuin ennenkin ja Sport asennolla on sitten voimaa oikein kunnolla. Keulii ja sutii yhtäaikaa näin kylmällä asfaltilla. Varmaan kesällä enimmäkseen keulii. Ei ihan optimi pyörä aloittaa ajokausi. Oli tarvetta ohjausiskarille ja laitoin semmoisen kiinalaisen. Auttoi se. Takaiskarihan mulla on Öhlins niin onpa kyllä aika upea mp. Kaikki toimii. Tänään laitoin myös pienen Puigin pleksin, mutten vielä testannut. Ahdettu voima on niin parasta.


Se on hyvä kuulla että Ecu-softaus toimii kunnolla - mites muuten kaasunvaste? Sehän on vakiona hyvinkin herkkä ja kulmikas.
Nyt alkaa olemaan enemmänkin softa vaihtoehtoja, kun Woolichiltakin on kans tullut paketti pihalla, eli tuolla pystyy hinkkaamaan pyöräkohtaiset säädöt:
https://www.woolichracing.eu/produc...-kawasaki-z-h2-ecu-flashing.aspx#productTable

Keula on tosiaan paikotellen aika huteran oloinen - mimmosen ohjausiskarin hommasit?
Oon koittanut katella Ebayta, mutta ei ole osunut silmiin sellaista halpis-sarjaa, jossa olisi iskari kiinnikkeineen.
 
En huomannut kaasuvasteessa mitään moittimista niin kyllä sitäkin on paranneltu. Sportilla on tehoa niin paljon, että pitää välillä höllätä mutta vaste on minusta sopiva. Tour tuntuu sitten vähän laiskalta.
Ebaysta tilasin ohjausiskarin eikä ollut kallis. Saattoi olla Z900:lle tehty, mutta saihan tuon paikalleen. Tämmöinen se oli

https://www.ebay.com/itm/143952923318

Pleksikin oli hyvä. Minusta paransi ulkonäköäkin.
Välitys on turhan tiheä matka-ajoon. Näyttää olevan 46 hamppi paikallaan. Pitää etsiä, jos löytyisi vaikka 44. Samalla saisi rengasta taaemmaksi ja kulutuskin putoaisi.
 
Back
Ylös