Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moore Mafia tekee säätöjä Woolichilla:

Minkälaisia kokemuksia teillä ZH2:n omistajilla tai aiemmin sellaisen omistaneilla on pyörästä? Mulla on ollut yhtenä vaihtoehtona ZH2 siinä missä Tuono ja Super Duke.
Kolme vuotta sitten testasin ZH2: n ja kokemus oli hyvin positiivinen. Sorruin silloin BMW S1000R:n, josta en tykännyt. Mun käyttö on pääasiassa sekalaista maantieajoa ja ehkä vähän tourinkia.
Onhan se aivan mahtava peli sillä moottorilla. Takaiskari on heikoin lenkki ja omaan laitoin Öhlinsin. Tehoa riittää myös kun on tuning softa. Sen jälkeen tarvitsi myös ohjausiskarin. En tiedä parempaa nakupyörää. Ducati V4 tuntuu voimakkaalta vasta kierroksilla ja tuunatussa Kawassa on voimaa koko alueella. Painoa tieten on jonkin verran. Välillä olen harkinnut omasta luopumista kun ei ehdi ajelemaan. Taitaa olla alle 3000 km.
Kyllähän se ahdettu voima on aivan toista. Kun laittaa touringille on aika säyseä, mutta ahdin tuntuu silti mahtavalta. Sportilla on sitten varmaan jotain 230 hv ja voimaa enemmän kuin tarpeen. Ajan kuitenkin aina sportilla paitsi jos ajan pitemmästi matka-ajoa. Sportilla se paukahtelee shifterillä mahtavasti. Mulla on myös sivulaukuille telineet. Ulkonäöltään ottaisin kyllä ennemmin retron näköisen Kawan.
. Varsinkin H2R:n Acra-vaimentajalla. Minkä valmistajan laukkutelineet sulla on?Retron näköinen Z900 on tosiaan hieno, mutta ZH2 on niin ruma, että se on mun silmään jo komea. Varsinkin H2R:n Acra-vaimentajalla. Minkä valmistajan laukkutelineet sulla on?
Retron näköinen Z900 on tosiaan hieno, mutta ZH2 on niin ruma, että se on mun silmään jo komea. Varsinkin H2R:n Acra-vaimentajalla. Minkä valmistajan laukkutelineet sulla on?
Hepco&Becker raudat ja Royster laukut. Samoja laukkuja olen käyttänyt paljon Superduke 1290:ssä. Saa lukkoon telineeseen ja pienellä riippulukolla myös vetoketjut lukkoon.
Akran vaimennin on myös. Ruma pyörä se on ja aika yläpainoinen, mutta siihen hintaan aivan lyömätön eikä ole muita ahdettuja nakuja. Se moottori kävisi kyllä monen tyyppiseen pyörään. Mulla on myös H2, jossa on H2R:n ecu ja sen jälkeen ZH2 tuntuu aivan mopolta.
ZH2 näyttää siltä kuin joku olisi yhdistänyt Transformersin ja kaatuneen sähkötolpan – eikä mikään määrä Akrapovicin putkia tai H2R-haaveilua pelasta sitä. Jos pyörä vaatii tekosyitä ja kilpakoneiden nimidroppailua ollakseen 'komea', niin kyse ei ole komeudesta vaan silmien harhasta. Z900 sentään seisoo omilla jaloillaan ilman tarvetta kertoa tarinaa miksi sitä pitäisi arvostaa.
Mulla ei ole ikinä ollut sivulaukkuja, mutta iän myötä nekin ovat tulleet harkintaan. Hepco&Becker on kyllä laatua vimpan päälle.
Näin olen ymmärtänyt, että H2 on vielä paljon raaempi kuin ZH2, puhumattakaan R:n ECU:lla!
Mitä muuten tykkäät 1290 Super Dukesta vs ZH2? Meinaan SD on myös ollut harkinnassa.
Uudemmilla SD:llä en ole ajanut. Mun SD on 2014 WP:n alustalla, koko Akralla ja hiilarivanteilla. Se on mahtava ajaa ja tosi kevyt. Vakiona se rynkytti matalilla kierroksilla ja 6 on liian pitkä. Laitoin shifterin ja Bikedoctor sääti sen niin tuli paljon parempi. Mutta siinä on vain 167 hv renkaalta niin ennemmin ajan ZH2:lla tai oikeastaan eniten tulee ajettua H-D:llä. Lähinnä sakkoriskin takia.