Z h2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jim Goose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ZH2 ei muuten ole sama kone, kuin H2. Se on sama korkeapuristeinen pata, joka löytyy H2 SX pyöristä, tosin sitä on hieman kesytetty miedommilla nokka-akseleilla ja softalla verrattuna H2 SX. Lisäksi ZH2 välitykset on myös vähän tiuhemmat vs. H2 SX. Hullun hauska peli ajaa ihan vakionakin ja potentiaalia koneesta löytyy pitkälle kolmatta sataa hevosta. Kannattaa käydä kokeilemassa ja tehdä päätökset sen perusteella. Ulkonäkö on tietty makuasia ja kauneus on katsojan silmissä.

Joo, näin on moottorin osalta. Kokeilin ZH2:a vuonna 2021 ja oli mahtikampe. Valitsin kuitenkin väärin ja otin Bemun S1000R:n, joka ei miellyttänyt :kääk:. Super Duke pitäisi tosiaan testata ja sitten Kawan uudistettu Z900. Josko 124 hv jo riittäisi nykytilanteessa :)?
 
ja softalla verrattuna H2 SX

ZH2:ssa on tehtaalla "pehmennetty" kartta ja rajattu teho (etenkin alemmilla kierroksilla). ECU-flashauksella voi poistaa rajoituksia, säätää ahtopaineita ja optimoida sytytysennakkoa turvallisesti. Tuo jopa +20–30 hv lisätehoa pelkästään ohjelmalla.
 
ZH2:ssa on tehtaalla "pehmennetty" kartta ja rajattu teho (etenkin alemmilla kierroksilla). ECU-flashauksella voi poistaa rajoituksia, säätää ahtopaineita ja optimoida sytytysennakkoa turvallisesti. Tuo jopa +20–30 hv lisätehoa pelkästään ohjelmalla.

Ja mistähän tälläisiä tietoja löytyy :blink:

ECU-flashauksella poistetaan rajoituksia nimenomaan kierrosalueen yläpäästä. Eniten tehoja rajoittaa kaasuläppien avautuminen, jotka ovat vakiona auki kierrosalueen yläpäässä ~40%. Ahtoja voi säätää ainoastaan ratastamalla ahdinta - ei softalla.
https://www.woolichracing.com/produ...i-z-h2-z-h2-se-stock-bin-file-definition.aspx

ZH2 nokissa on muuten samat nostot ja duraatiot kuin H2 SX (ainakin Gen1), mutta SX:ssä on muutamalla asteella sporttisemmat lope-ajoitukset, joka näkyy huipputehoissa, kun ECU:n rajoitukset on poistettu.

https://bt-moto.com/product/2020-kawasaki-z-h2-stage-1
RED - BT Moto Flash STAGE 1: 227whp / 104wtq
BLUE - BT Moto Flash STAGE 2: 252whp / 108wtq
ORANGE - Stock Baseline: 195whp / 99wtq

3-power-graphs-and-fuel-and-torque-copy.jpg
 
Back
Ylös