• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heitit pahan...
En oikeasti tiedä.
Rataakin olen kiertänyt mutta ei tuo ole mistään varoitellut. :O
Guuglesta löytyy ainoastaan ihan samanlaisia... ajankohan mä liian varovasti...

Joo Stormin vekotin on kyllä Ds malli, mutta Stormin sivulla ei mainita lisäominaisuuksista ollenkaan. Jenkkilän murteella olevilta sivuilta (mm Amazon ja pari oikeeta pärräosaliikettä) mainitsee DS mallista seuraavasti,
"Integrated programmable shift light and high speed warning feature" :jippikaijee:

Ei muuta kun meet radalle takasi ja löydät oikeesta ranteesta yhden nivelen lisää :grin:
Mut oikeesti, taidan laittaa moisen tilaukseen. Mulle riittää se pykälän numero ruudussa. Rundimittari kertoo viimeistään vaihtamisen ajankohdan......ylinopeuden viimeistään sinivuokot :;):

3000km takana. Laitetaan ny oikein kuvakin sitte!

zetorw.jpg

Onko tullut mitattua paljon lähtee meteliä noista mivv:n pöntöistä?

Eikös nuo ole E -hyväksynnällä just tuohon pyörään tai ainakin mulla on advessa samaiset mivv:t.

Niin tai väliä sillä jos haluat vain muuten äänen tason tietää...

Eikös nuo ole E -hyväksynnällä just tuohon pyörään tai ainakin mulla on advessa samaiset mivv:t.

Niin tai väliä sillä jos haluat vain muuten äänen tason tietää...

Lähinnä mietin, että pääseekö esim. Ahvenistolle moisten pönttöjen kanssa. Vakiopöntöillä oli 91 db/5000rpm.

Lähinnä mietin, että pääseekö esim. Ahvenistolle moisten pönttöjen kanssa. Vakiopöntöillä oli 91 db/5000rpm.

Itsellä on 2008 Zetassa Mivv Suono -sliparit ja ääntä lähti muistaakseni 98,6db @ 5000rpm killereiden kanssa. Ei tartte radalle mennä ;P

Stormilta tuli GIPro DS :D Tosi mukavaa että joskus Plug n Play on oikeesti sellanen, eikä vaan sinne päin.
Aikaa meni sen 10 min, paitsi mittaristoon modatessa. Ton mittariston kupeessahan ei ole ns valmista tilaa missään. Piti plexistä askarrella leikkaa, hio, maalaa metodilla mut ihan mukavasti istui siihen viereen.

Kyselin tossa aiemmin vaihtovaloista yms lisäominaisuuksista GIProssa, mutta ei tässä Stormin DS versiossa sellaisia ole. Ihan vaan jos jotakuta jäi mietityttämään :blink:

Mut joo toimii :orgmp:

tuli tilattua tuohon zetaa led takavalo integroiduilla vilkuilla.. saa nähä miten sopii ja näkyy valot..

eipä tullu iha sitä mitä halusin, ois pitäny olla pikkasen skarpimpi tilatessa :tyhmäminä:

no mut tuli kuitenkin ledi valo ilman niit vilkkuja ja parempi toikin on mitä tuo haalea vakio..

5orza9.jpg

^^kyllä kiiltää, mutta just tuon takia hankin matta mustan ettei tartte kiillotella ja puunata, saa keskittyä pelkästään olennaiseen eli ajamiseen. Mutta hyvähän se on, että joku jaksaa puunata, ja pääasia että omaa silmää miellyttää.

^^kyllä kiiltää, mutta just tuon takia hankin matta mustan ettei tartte kiillotella ja puunata, saa keskittyä pelkästään olennaiseen eli ajamiseen. Mutta hyvähän se on, että joku jaksaa puunata, ja pääasia että omaa silmää miellyttää.

Mä tykkään kyl kans kiillottaa ja puunata, ja noi kiiltävät vanteet on NIIN siistit.
Tosin toi uusi mattamusta on tosi mörkö peli :D

Onks kukaan asennellu huggeria tähän 3gen zetaan ? Kiinnostas laittaa syksyllä ja pitäs löytää valmiiksi maalattu tehdas väriin, joka on ruskea. Onko Ermax ainoo jonka saa valmiiksi maalattuna ?

Tervehdys kaikille.

En haulla löytynyt eikä silmään pistänyt kun threadia läpi kahlasin.

Jotenka, itellä on pieni zeta kuuma ja nimeomaa tonnista oon kattellu. Kattelin nettimotoa ja ulkomailta, muutamissa tehoksi on ilmoitettu 68kw? onko tollasia versioita olemassa vai joku näppäilyvirhe/kuristettu versio?

ja mitä kannattaa ottaa huomioon noita ostaessa? budjetti noin 6k eli alkupään zetoihin oon katseet tähdännyt. Mitä huolletaan missäki kilsoissa yms? tyyppivikoja jne...

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Ei näissä mitään kummempaa tsekkaamista ole, aika luodinvarmoja pelejä. 42tkm on venansäätö isompana huoltona. Mutta kato perus jutut eli ruostetta tankissa yms kulutusosat.

Kyllä tolla 6k budjetilla saa jo gen2 jos semmoisen haluaa.

^tuosta en vielä niin osaa sanoa (mittarissa vasta 3200km), mutta kone alkaa vibraa jossain 5000-6000rpm alkaen (nopeus yli 100km/h), että ainakin orkkis penkillä arse puutuu. Tilalle kun laittaa sen kawan lisävaruste geelipenkin, niin ajomukavuus parantuu uskomattoman paljon, ei puudu paikat, eikä vibraus tunnu. Suosittelen! Sama temppu oli jonkun mopo lehden 50tkm kestotestissäkin tehty.

^tuosta en vielä niin osaa sanoa (mittarissa vasta 3200km), mutta kone alkaa vibraa jossain 5000-6000rpm alkaen (nopeus yli 100km/h), että ainakin orkkis penkillä arse puutuu. Tilalle kun laittaa sen kawan lisävaruste geelipenkin, niin ajomukavuus parantuu uskomattoman paljon, ei puudu paikat, eikä vibraus tunnu. Suosittelen! Sama temppu oli jonkun mopo lehden 50tkm kestotestissäkin tehty.

Joo samaa kuullut, ja ton gen2 kanssa on vähän sama probleema että menee paikat "helläks". Joku huuteli että SX penkki menee myös? Hmm pitää katsoa jos tohon omaan löytys jotain mukavampaa :D

Back