Morjens tonniset zetailijat!
Päätinpä moisen härvelin hankkia itselleni "ensipyöräksi" ja 40v-lahjaksi.
Olin viittävaille ostamassa Jammun XJR:ää, mutta viime metreillä vaaka kallistui Kawaan ja ainakin näin tasan 0 metriä tällä ko. pyörällä ajaneena fiilikset on vielä katossa...
Hankintakriteereinä olivat naku, helppo ajettavuus, hyvä ajoasento, sporttinen muotoilu, riittävästi voimaa ja siedettävät olot matkustajalla. Voimaa siis sen verran, ettei tarvitsisi hävetä 10 sec kesäkotterolleni vartilla.
Tämä mopo on -03 mallia ja yksikilpinen Suomipyörä. Veikkaan että joillekin harrastajille ennestään tuttu, koska poikkeaa massasta edukseen lievästi tuunattuna ja hyvällä maulla viritettynä (takarenkaalta liki 150hv). Pyörä ei minun tarpeisiini tarvitse kuin ajoa, mutta täältä toivon mukaan löytyy tietämystä jos ja kun kuitenkin mieltä askarruttavia teknisiäkin kysymyksiä matkan varrella eteen tulee. Laittelen kuvaa jahka vehjes on kunnolla puunattu.
Päätinpä moisen härvelin hankkia itselleni "ensipyöräksi" ja 40v-lahjaksi.
Olin viittävaille ostamassa Jammun XJR:ää, mutta viime metreillä vaaka kallistui Kawaan ja ainakin näin tasan 0 metriä tällä ko. pyörällä ajaneena fiilikset on vielä katossa...Hankintakriteereinä olivat naku, helppo ajettavuus, hyvä ajoasento, sporttinen muotoilu, riittävästi voimaa ja siedettävät olot matkustajalla. Voimaa siis sen verran, ettei tarvitsisi hävetä 10 sec kesäkotterolleni vartilla.
Tämä mopo on -03 mallia ja yksikilpinen Suomipyörä. Veikkaan että joillekin harrastajille ennestään tuttu, koska poikkeaa massasta edukseen lievästi tuunattuna ja hyvällä maulla viritettynä (takarenkaalta liki 150hv). Pyörä ei minun tarpeisiini tarvitse kuin ajoa, mutta täältä toivon mukaan löytyy tietämystä jos ja kun kuitenkin mieltä askarruttavia teknisiäkin kysymyksiä matkan varrella eteen tulee. Laittelen kuvaa jahka vehjes on kunnolla puunattu.