Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huikeeta, kuulostaa liian helpolta ollakseen totta! Tuota Samin pajaa ainakin zx10r-langassa kehutte, mutta on sinne kyllä matkaa raumalta. Täytyy varmaan ensin soitella turkuseen ja tampereelle.
Kiitokset vielä valistuksista![]()
Dyno Center Finland, Tampereella.
Vie sinne.
Täällä hieman samansuuntaisia ajatuksia putkesta ja penkityksestä... mielenkiinnolla odotellaan kokemuksia millaista kiinan tinaa toi putki on, tarviiko leikkaa/liimaa että sopii paikalleen.
Itse keräilen pulloja että saadaan Akran putki![]()
Totesin tuossa viime viikolla että kyllä se taitaa itelle tulla Akran putkisto, tästä löytyi ihan ok hinnalla:
https://www.motardinn.com/Moottorip...rBSG6s9enkDK36u-4FxoCzBsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Huippua!
Ite miettinyt sellaista, että kun uuden putkiston ostaa, niin pitäisikö se heti ensimmäiseksi viedä keraamipinnoitukseen? Kuinka ikuisen siitä saa? Nouseeko vai laskeeko jälleenmyyntiarvo, jos joskus eroon haluaa.
jne. jne.
Jos päädyt Woolichiin, kannattaa se key ostaa kuitenkin itse ja asentaa ohjelma omalle koneelle, että pääset tarvittaessa itse tai toisella penkillä säätämään. Muuten se avain jää säätäjän koneelle, eikä sitä välttämättä saa sieltä muualle edes rahalla. Itsekin tämän tajusin vähän liian myöhään. Muuten kyllä suositus tuolle, paljon enemmän tuolla pääsee säätämään kuin PC:llä, jolla voi säätää lähinnä polttoaineen syöttöä. Ja tarkemminkin vielä.
Tästäkään en ole kuullut, mitäs moinen tekee? Eikai tuo akran teräs miksikään pitäisi mennä
Onhan se varmasti näinkin, mutta uskoisin ettei sama pyörä noin kauaa tule pysymään tallissa
Mahtaako nuo putket sinertyä juuresta? vois tuoda kivaa sävyä sinne päähän.
"Nekin" tarkoittaa ilmeisesti rst-putkia. Ainakin hitsatessa ne sinertyy niin luulis että tuossakin jos tarpeeksi kuumenee. Tiedä sitten paljonko vaatii..
Kuvia katsellessa näyttää olevan alkuperäinen käyrä sen peltilootan kanssa. Pahuksen tuunailuihin verrattuna kuulostaa hieman omituiselta että vakiokäyrällä irtoaisi näin paljon pelkällä ohjelmoinnilla. Koijataanko apinaa vai nahkahousut on vaan etevämpiä?
Google ei kertonut juurikaan enempää ko. virityksestä kuin mitä linkin takaa löytyy..
Kun keskustelua aiheen tiimoilta riittää... niin hämmennetään lisää... sattui mobilea selaillessa vastaan saksalainen diileri RSI, jolta saa pyörät valmiiksi ohjelmoituna. Alla olevan linkin takaa enempi dataa mitä paketti sisältää.
RSI Stage 2 Kit inklusive
154PS / 9950rpm
120Nm / 7300rpm
250km/h
Kuvia katsellessa näyttää olevan alkuperäinen käyrä sen peltilootan kanssa. Pahuksen tuunailuihin verrattuna kuulostaa hieman omituiselta että vakiokäyrällä irtoaisi näin paljon pelkällä ohjelmoinnilla. Koijataanko apinaa vai nahkahousut on vaan etevämpiä?
Google ei kertonut juurikaan enempää ko. virityksestä kuin mitä linkin takaa löytyy..
Linkki myynti-ilmoitukseen:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=268886076&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=13100&makeModelVariant1.modelDescription=z1000&pageNumber=4&scopeId=MB&sfmr=false&usage=NEW&searchId=d7c852a8-74e8-79c6-d5b7-a13e80117be3
Penkeissä on eroa, mutta kovalta kuulostaa lukemat vakiokäyrillä ja -nokilla. Mulla taisi olla takapyöräteho vakiona 124 hv, virien jälkeen 144 hv eli varmaan n. 160 hv koneella (?). Ja säätäjä kyllä osaa asiansa.![]()