• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täällä hieman samansuuntaisia ajatuksia putkesta ja penkityksestä... mielenkiinnolla odotellaan kokemuksia millaista kiinan tinaa toi putki on, tarviiko leikkaa/liimaa että sopii paikalleen.

Itse keräilen pulloja että saadaan Akran putki :D
 
Huikeeta, kuulostaa liian helpolta ollakseen totta! Tuota Samin pajaa ainakin zx10r-langassa kehutte, mutta on sinne kyllä matkaa raumalta. Täytyy varmaan ensin soitella turkuseen ja tampereelle.
Kiitokset vielä valistuksista :jippikaijee:

Dyno Center Finland, Tampereella.

Vie sinne.
 
Dyno Center Finland, Tampereella.

Vie sinne.

Ääni tälle, viime kesänä oli kiire saada mopo säätöihin niin soittelin kumpaankin. Dyno Centerissä oli tieto että jää lomalle viikon päästä ja oli kisareisulla joten en saanut heti varmistusta ehtiikö ennen lomaa. Koetin saada Samin pajalta vastausta, pari kertaa puhelu katkaistiin ja tekstiviestiin ei vastattu. Mikä sitten olikin syy niin ei onneksi tarvinnut enempää kysellä kun sain Naukarisen kiinni.
 
Jos päädyt Woolichiin, kannattaa se key ostaa kuitenkin itse ja asentaa ohjelma omalle koneelle, että pääset tarvittaessa itse tai toisella penkillä säätämään. Muuten se avain jää säätäjän koneelle, eikä sitä välttämättä saa sieltä muualle edes rahalla. Itsekin tämän tajusin vähän liian myöhään. Muuten kyllä suositus tuolle, paljon enemmän tuolla pääsee säätämään kuin PC:llä, jolla voi säätää lähinnä polttoaineen syöttöä. Ja tarkemminkin vielä.
 
Huippua!

Ite miettinyt sellaista, että kun uuden putkiston ostaa, niin pitäisikö se heti ensimmäiseksi viedä keraamipinnoitukseen? Kuinka ikuisen siitä saa? Nouseeko vai laskeeko jälleenmyyntiarvo, jos joskus eroon haluaa.

jne. jne.

Tästäkään en ole kuullut, mitäs moinen tekee? Eikai tuo akran teräs miksikään pitäisi mennä
 
Jos päädyt Woolichiin, kannattaa se key ostaa kuitenkin itse ja asentaa ohjelma omalle koneelle, että pääset tarvittaessa itse tai toisella penkillä säätämään. Muuten se avain jää säätäjän koneelle, eikä sitä välttämättä saa sieltä muualle edes rahalla. Itsekin tämän tajusin vähän liian myöhään. Muuten kyllä suositus tuolle, paljon enemmän tuolla pääsee säätämään kuin PC:llä, jolla voi säätää lähinnä polttoaineen syöttöä. Ja tarkemminkin vielä.

Jos näitä enemmän värkkäisi niin olisi kyllä varmasti tarpeen. Itselläni ei kuitenkaan edes läppäriä johon tuon asentaisin saatika kyseistä woolichin sarjaa. Tarkoituksena on laittaa tuo putkisto ja säädöt kerralla kuntoon.
Ja saahan sen toki samalle pajalle vietyä uudestaankin myöhemmin jos tarvis, esimerkiksi orkkisputken jos takaisin laittaa.

Onko muuten tietoa mitä tuo avain maksaa?
 
Tästäkään en ole kuullut, mitäs moinen tekee? Eikai tuo akran teräs miksikään pitäisi mennä

10 vuotta ja 50 000 kilsaa myöhemmin voi tilanne näyttää erilaiselta. Sinänsä ihan sama, koska mopo ympäriltäkin lahoaa pikkuhiljaa, ja tuollainen pinnoite on vähän yliampuvaa täysin uuteen putkeen :D

Mutta mutta... jos pilkkua nussitaan, niin pitää putken pinnan viileämpänä ja kaasut sisällä kuumempana -> parantaa virtausta.

Normiajoissa huomattavin virtausmuutos on tilin balanssissa, mut mitäs sitten :D
 
Onhan se varmasti näinkin, mutta uskoisin ettei sama pyörä noin kauaa tule pysymään tallissa :)-

Mahtaako nuo putket sinertyä juuresta? vois tuoda kivaa sävyä sinne päähän.
 
Onhan se varmasti näinkin, mutta uskoisin ettei sama pyörä noin kauaa tule pysymään tallissa :)-

Mahtaako nuo putket sinertyä juuresta? vois tuoda kivaa sävyä sinne päähän.

Eikös titaani ollut sitä sinertyvää sorttia? Eiku kyllä nekin vissiin voi. Tarkistin ATK:sta.
 
"Nekin" tarkoittaa ilmeisesti rst-putkia. Ainakin hitsatessa ne sinertyy niin luulis että tuossakin jos tarpeeksi kuumenee. Tiedä sitten paljonko vaatii..
 
"Nekin" tarkoittaa ilmeisesti rst-putkia. Ainakin hitsatessa ne sinertyy niin luulis että tuossakin jos tarpeeksi kuumenee. Tiedä sitten paljonko vaatii..

Nekin = rst, kyllä kyllä. Aiemmin vissiin kirjoittelit, että teräksestä tuo Akran täysränni.
 
Niin teräksenä puhuttelin, ihan vaan yleisesti. Kyllä se ruostumatonta pitäs olla :O

PS. nyt kun on aurinko paistanut ainakin täällä rannikolla pari päivää niin kyllä ois kova hinku päästä revittelemään :sad:
 
Kun keskustelua aiheen tiimoilta riittää... niin hämmennetään lisää... sattui mobilea selaillessa vastaan saksalainen diileri RSI, jolta saa pyörät valmiiksi ohjelmoituna. Alla olevan linkin takaa enempi dataa mitä paketti sisältää.

RSI Stage 2 Kit inklusive
154PS / 9950rpm
120Nm / 7300rpm
250km/h

Kuvia katsellessa näyttää olevan alkuperäinen käyrä sen peltilootan kanssa. Pahuksen tuunailuihin verrattuna kuulostaa hieman omituiselta että vakiokäyrällä irtoaisi näin paljon pelkällä ohjelmoinnilla. Koijataanko apinaa vai nahkahousut on vaan etevämpiä?

Google ei kertonut juurikaan enempää ko. virityksestä kuin mitä linkin takaa löytyy..

Linkki myynti-ilmoitukseen:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=268886076&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=13100&makeModelVariant1.modelDescription=z1000&pageNumber=4&scopeId=MB&sfmr=false&usage=NEW&searchId=d7c852a8-74e8-79c6-d5b7-a13e80117be3

Siltä varalta että ko päristin menee kaupaksi, niin tässä linkki suoraan kaupan sivuille:
https://www.rsi-performance.de/index.php/ecu-flash-programmieren
 
Viimeksi muokattu:
Kuvia katsellessa näyttää olevan alkuperäinen käyrä sen peltilootan kanssa. Pahuksen tuunailuihin verrattuna kuulostaa hieman omituiselta että vakiokäyrällä irtoaisi näin paljon pelkällä ohjelmoinnilla. Koijataanko apinaa vai nahkahousut on vaan etevämpiä?

Google ei kertonut juurikaan enempää ko. virityksestä kuin mitä linkin takaa löytyy..

Samaa katselin että vakiputkihan tuossa on. Aika kumma että sillä hengittää niin hyvin että päälle 10hp on saatu lisää. Vielä kun saksaa osais lukea.
 
Kun keskustelua aiheen tiimoilta riittää... niin hämmennetään lisää... sattui mobilea selaillessa vastaan saksalainen diileri RSI, jolta saa pyörät valmiiksi ohjelmoituna. Alla olevan linkin takaa enempi dataa mitä paketti sisältää.

RSI Stage 2 Kit inklusive
154PS / 9950rpm
120Nm / 7300rpm
250km/h

Kuvia katsellessa näyttää olevan alkuperäinen käyrä sen peltilootan kanssa. Pahuksen tuunailuihin verrattuna kuulostaa hieman omituiselta että vakiokäyrällä irtoaisi näin paljon pelkällä ohjelmoinnilla. Koijataanko apinaa vai nahkahousut on vaan etevämpiä?

Google ei kertonut juurikaan enempää ko. virityksestä kuin mitä linkin takaa löytyy..

Linkki myynti-ilmoitukseen:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=268886076&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=13100&makeModelVariant1.modelDescription=z1000&pageNumber=4&scopeId=MB&sfmr=false&usage=NEW&searchId=d7c852a8-74e8-79c6-d5b7-a13e80117be3

Penkeissä on eroa, mutta kovalta kuulostaa lukemat vakiokäyrillä ja -nokilla. Mulla taisi olla takapyöräteho vakiona 124 hv, virien jälkeen 144 hv eli varmaan n. 160 hv koneella (?). Ja säätäjä kyllä osaa asiansa. :D
 
Penkeissä on eroa, mutta kovalta kuulostaa lukemat vakiokäyrillä ja -nokilla. Mulla taisi olla takapyöräteho vakiona 124 hv, virien jälkeen 144 hv eli varmaan n. 160 hv koneella (?). Ja säätäjä kyllä osaa asiansa. :D

Sulla siis putkisto vaihdettu ja ECU säädelty? Vai mitä kaikkea oot vaihdellut/lisäillyt jos sopii mielenkiinnosta kysellä :)
 
Back
Ylös