• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

juhoz

New member
eli pistetääs nyt pystyyn isolle zetallekin oma topicci niinkun on jo monella muullakin mallilla.
voi olla että tulee jonkun verran samoja juttuja kun 750 topicissakin mutta eiköhän tänne jotain omaakin löydy.

eli aloitetaan nyt vaikka sillä että ketkä omistavat kyseisen pyörän?

niin ja tämä topic nimenomaan uudemmille zetoille.
biggrin.gif
 
Mukana kun peräpukama.

Eli vm 03 isozeta löytyy
buttrock.gif
 
jep ison zetan omistaja ilmoittautuu.
löysin toiset orkkisputket ja otin niistä kaikki hilut sisältä pois paitsi villa + reikäputki jutut. tuli meinaan aika miehekkäät äänet.
ohjeetkin tuohon on netissä. jos on kellään kiinnostus yritän etsiä sen sivun uudelleen..oli joku saksalainen sivu....
painoo tippu putkista varmaan yhteensä 3kg! ja lyheni 12cm.

http://www.wichtlseite.de/wichtlheck
noh heti löyty.. tolta sivulta voitte ladata bdfinä eri juttuja esim katin poisto ohjeet tai niitten välilaippojen poisto juttuja.
lataus otsikot on ne valkoiset hati sivun alussa. nimeltään

Auspuff Teil 2 - "Dämpfer leerräumen" ]

--------------------------------------------------------------------------------
Hier geht's zu den Sound-Files
 
Jep täälläkin Z1000 -04 omistaja,osaisko joku kertoa miks tonnisen vasemmassa etupumpussa ei ole sitä ruuvitaltta säätöä siinä ylhäällä?
 
Tämä johtuu siitä yksinkertaisesta syystä ettei siellä pumpun sisällä ole mitään jota se ruuvi voisi säätää.
biggrin.gif


Eli Kawasaki päätyi ns. budjettiratkaisuun ja laittoi vaimennuksen säädön vain toiseen putkeen, luottaen siihen että putkien pulttaaminen toisiinsa kolmiopalojen kautta tuo tarvittavan jousituksen toiminnan edellyttämän putkien välisen "jäykkyyden".

Jos kyllästyt noihin etupamppuihin ja vaihdat ne parempiin (esim. ZX6R), niin kiinnostuneita ottajia vanhoille varmasti löytyy.


Jay
 
Tämä johtuu siitä yksinkertaisesta syystä ettei siellä pumpun sisällä ole mitään jota se ruuvi voisi säätää.
biggrin.gif


Eli Kawasaki päätyi ns. budjettiratkaisuun ja laittoi vaimennuksen säädön vain toiseen putkeen, luottaen siihen että putkien pulttaaminen toisiinsa kolmiopalojen kautta tuo tarvittavan jousituksen toiminnan edellyttämän putkien välisen "jäykkyyden".

Jos kyllästyt noihin etupamppuihin ja vaihdat ne parempiin (esim. ZX6R), niin kiinnostuneita ottajia vanhoille varmasti löytyy.


Jay
Kiitos tiedosta mutta taidan pysyä noissa alkuperäisissä pumpuissa kuiteskin  
biggrin.gif
 
Täällä ois kans -04:nen. Ootteko muuten penkitelly omia zetojanne. mitähän ne on potkinu? Mä voin raportoida omastani, kun menee penkkiin kevään aikana.
 
Useissa testeissä ovat mitanneet vakio Zetoista about 123hp takikselta ja slipareilla + PC:llä tulee vajaa 10 heppaa lisää...
 
Jos ois ihan omakohtasta kokemusta, nin voitas saada jotain keskustelua aikaseksi. Eikö Juhoz:illa ole ainakin jotain virityksiä laitettu?
 
Iteltä löytyy "vireinä" Ixilin pöntöt, k&n filsu ja pc. Tehoja en oo penkittäny mut eikös pelkät äänetkin tuo jo vahintään 10 heppaa lisää
biggrin.gif




Z1000
 
Iteltä löytyy "vireinä" Ixilin pöntöt, k&n filsu ja pc. Tehoja en oo penkittäny mut eikös pelkät äänetkin tuo jo vahintään 10 heppaa lisää  
biggrin.gif
Minkälaisia kokemuksia sulla Penttins on noista Ixileistä, oliko asennus ja tiiviys ongelmia ?

Oon ite nyt kahden vaiheilla, Ixilin underseatit tai Leo Vincen carbonit. Hinta olis about sama.
 
Ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia asentaessa tai tiiveyden kanssa. asennusvaiheessa laitoin putkien liitoskohtiin wurthin pakoputken asennustahnaa ja hyvin on kaasut pysyny sisäpuolella....
 
Jep jep POIJAAT ja naiset.

Tääl on kans uusi Z1000:n omistaja.
Vuosimalli on 03:n ja ajokilometrejä takana 6000...

Fillari on viel firmassa, mutta kevättä odotellessa.

Onkohan jollain kokemuksia, onko paljonkin eroa kun ajattelin ostaa Leo Vioncen tupla sliparit taakse.. Tai sit akron sliparit ?

Onko niissä kovinki paljo eroja äänissä ?

Onkohan niistä missää netissä ääni tiedostoi ?

Sit toinen kyssä, Mistä löytäisi piirrustukset tai kuvia tosta kilpitelineestä. Koska se on IHAN hirvee se orkkis.

Ajattelin laittaa minivilkut kanssa kiinni sit siihen...

Mutta kertokaapas.. immiset
 
Täällä ois kans -04:nen. Ootteko muuten penkitelly omia zetojanne. mitähän ne on potkinu? Mä voin raportoida omastani, kun menee penkkiin kevään aikana.
Mun Z1000 -03:sta lähti vakiona takarenkaalta 122.4 hv ja scorpion slip-on:lla, powercommanderilla 130.2 hv

http://www.moottoripyora.org/kuva-albumit/albums/userpics/kayra.jpg

Mitattu tossa omassa penkissä, pitäis olla kohtalaisen keskitasoon kalibroitu penkki, samat 130 lähti Turbotec:kin penkissä kun kävin vertailemassa tuloksia.
 
Täällä ois kans -04:nen. Ootteko muuten penkitelly omia zetojanne. mitähän ne on potkinu? Mä voin raportoida omastani, kun menee penkkiin kevään aikana.
Mun Z1000 -03:sta lähti vakiona takarenkaalta 122.4 hv ja scorpion slip-on:lla, powercommanderilla 130.2 hv

http://www.moottoripyora.org/kuva-albumit/albums/userpics/kayra.jpg

Mitattu tossa omassa penkissä, pitäis olla kohtalaisen keskitasoon kalibroitu penkki, samat 130 lähti Turbotec:kin penkissä kun kävin vertailemassa tuloksia.
Aikas jännä toi AFR-käppyrä vakiona, äkkiseltään vois luulla että silloin säädöt olis laihimmillaan, jo pelkästään tiukkojen saastemääräysten takia
eek.gif

Toisekseen yllättävän vähän on pc:llä vaikutusta tehokäyrään, lukuunottamatta loppunousua!
 
Z1000 Kawa moottori ei näytä olevan kovin ehdoton seos-suhteen kanssa, lähinnä hyöty commanderista tulee osakaasulla, kuten tuosta dynojetin omasta esimerkistä näkee 60% kaasunavaus vedolla.

Mainitsemasi "lukuunottamatta loppunousua!", omassa vedossani sinisen ja punaisen käyrän vedot ovat varmaankin jäänneet vähän kesken, joten tehonlisäys ei todellisuudessa ole aivan niin paljoo tuolla 10k-11k alueella.


03Z1000_graph.gif
 
onkos kellään laitettuna ohjausiskaria? minkä merkkistä ja paljonko on hintaa? vois semmoseen panostaa ennen kun lähtee liian pahasti woblaan.
tounge.gif
 
Multa löytyy kanssa z1000 devilin mökäreillä. Hauska peli on ollu
062802jumpie_prv.gif
Ohjaus iskari on käyny mullaki mielessä.
 
Back
Ylös