• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä tollanen Devilin slipari maksaa tai sliparit maksaa tonniseen ?

Koska itse mietin tota Micronia tai Leo vince:ä, mut ei ole mitään kokemusta millainen soundi niistä lähtee.
Toinen olis sit kans akro:n slipari, mut ne maksaa taas homona, et?

Olisko kellää tietoa, missä pääsisi kuuntelemaan noita slipareita.
Joskus netis oli saitti mis noita eri valmistajan malleja sai "kuunnella", mut onkohan sitä enää ?

Itelle tuli tollaset Mivv gp-style titaani tupla sliparit. Hintaa postikuluineen 680euroo. Ääni on kohtalaisen "repivä", johtuen varmaan änkkärin lyhyestä mitasta. On kyllä E-hyväksytyt.

Devilit näyttäs olevan tossa 900€ nurkilla ovh. hiilarina reilun satasen enemmän. Äänet on hyvät...itellä noi pyöreet pöntöt hiilarilla. Irrotettavat noise killerit noissa...hiljentävät aika reilusti jos tarvii. Motoring.fi löytyy ainaki noita. Eipä toi koko putkikaan näytä hirveesti enemmän maksavan.

Mitä tollanen Devilin slipari maksaa tai sliparit maksaa tonniseen ?

Koska itse mietin tota Micronia tai Leo vince:ä, mut ei ole mitään kokemusta millainen soundi niistä lähtee.
Toinen olis sit kans akro:n slipari, mut ne maksaa taas homona, et?

Olisko kellää tietoa, missä pääsisi kuuntelemaan noita slipareita.
Joskus netis oli saitti mis noita eri valmistajan malleja sai "kuunnella", mut onkohan sitä enää ?
Oliskohan tämä se linkki http://www.sportrider.com/tech/146_0410_pipe_clips/

onkos kellään laitettuna ohjausiskaria? minkä merkkistä ja paljonko on hintaa? vois semmoseen panostaa ennen kun lähtee liian pahasti woblaan.
tounge.gif

Iteltä löytyy Wp:n iskari / kiinnikesarja... hintaa tais tulla vaivaset 198e kiinnikkeille ja 275e iskarille... On muuten ehdoton peli
Z-1000:seen!

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa kun on parasta tarjolla
wink.gif

Onnittelut vaan uusille omistajille.
Ihan uteliaisuudesta että tilasitteko rinnakkaistuojilta vai virallisten maahantuojien myyntikanavien kautta?

Voi hitto, kateeksi käy kun jannut tilailee uusia zetoja noin vain.

Ite jos nyt tilaisin uuden zetan ,niin ulko ruokintaan joutus ja rele hommat vois unohtaa samantien
bawling.gif

Mut oon mä sen verran varotellu että viimestään parin vuoden kuluttua uus kawa pihaan pörähtää.

mut nyt, näillä mennään,ja relettä tulee
tounge.gif

Itsellä on tilauksessa Z1000 '07 oranssina... On se vaan hieno väri.
inlove.gif
Joo itsekkin mietin ton mustan ja oranssin väliltä.. vielä voin kuulemma vaihtaa sen värin.. mulla on kyl edellinen zeta ollut mustana sekä oranssina..
Kaveri on tilaamassa myös uuden tonnisen zetakawan mustana
thumbs-up.gif

Paljon jouduitte pulittamaan omista yksilöistänne?
Ovh tais olla 14 tuhatta ja risat, mut mitä porukka on maksellu?
Ehkä vielä joskus hankkis samanlaisen
inlove.gif

inlove.gif
Joo itsekkin mietin ton mustan ja oranssin väliltä.. vielä voin kuulemma vaihtaa sen värin.. mulla on kyl edellinen zeta ollut mustana sekä oranssina..
thumbs-up.gif

inlove.gif
Kyllä minä ainakin maksan listahinnan koska oli vaihtopyörä eiks noi alennukset koske suoraa kauppaa ilman vaihtaria?

Toisaalta pyydän mukaan lisähärpäkkeitä sit esim.kilpitelineen minivilkuilla,ajotakit,kypärät jne.

Niin tosiaan kaveri ostaa suoralla kaupalla vähän pienempään hintaan ja oiskohan se myyjä luvannu jotain varusteitakin siihen...
Minkälaisilla toimitusajoilla teillä tulee se kawa?

inlove.gif
thumbs-up.gif

inlove.gif
Hinta katsotaan sitten kohdalleen, kunhan pyörä saapuu maahan, mutta varmasti en ovh:ta maksa. Lupailivat maaliskuussa tulevan, mutta sittenhän sen näkee. Maahantuojan kautta tulee ja ihan suoralla rahalla.
thumbs-up.gif

inlove.gif
thumbs-up.gif

inlove.gif
Hinta katsotaan sitten kohdalleen, kunhan pyörä saapuu maahan, mutta varmasti en ovh:ta maksa. Lupailivat maaliskuussa tulevan, mutta sittenhän sen näkee. Maahantuojan kautta tulee ja ihan suoralla rahalla.
thumbs-up.gif
Juu suoralla kaupalla hommasin kanssa ton sigussa olevan pyörän ja hintaahan sai myös hyvin tiputettua
wink.gif

Kaweri hommaa virallisia reittejä myös suoralla kaupalla.

Back