• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z1000

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uusi Kawan omistaja ilmoittautuu :WAZAAP: vm 2011 valkoinen Z1000 talutettiin sunnuntaina talliin, kesää odotellessa!
 
Mitä on kustantanut 24 tkm:n huolto ja missä? Vantaalla vaikutan ja huolto mopoon suoritettava kevään aikana.

Samoin kiinnostaa kokemukset Misukan PP3:sta tälläisessä mopossa.
 
Mitä on kustantanut 24 tkm:n huolto ja missä? Vantaalla vaikutan ja huolto mopoon suoritettava kevään aikana.

Samoin kiinnostaa kokemukset Misukan PP3:sta tälläisessä mopossa.

Omaa pikku zetaa huollatutin JL-Bikessä Koivuhassa. Viimeinen huolto ennen mopon vaihtoa oli juurikin tuo 24tkm ja muistaakseni se maksoi vähän päälle 300 eeroa.

Edit. Oli pakko tarkistaa nettipankista ja muistin väärin. Oikea summa oli 410e
 
Viimeksi muokattu:
Mitä on kustantanut 24 tkm:n huolto ja missä? Vantaalla vaikutan ja huolto mopoon suoritettava kevään aikana.

Samoin kiinnostaa kokemukset Misukan PP3:sta tälläisessä mopossa.

JL Bikelle ääni myös täältä. Ite käytin kasawiat siellä jokusen kerran huollossa ja hinta taso on edullisempi verrattuna moneen muuhun paikkaan ja myös henkilökunnalle iso plussa asiantuntevuudesta ja palveluhalukkuudesta.
 
Mistähän mahtaisi löytyä näitä tuulisuojia/pleksejä zetaan? Vai onko tosiaan ettei niitä ole olemassa kovin montaa erilaista mallia.. Vm 2011 pyörään näytti Allrightilla olevan yksi malli ja Stormilla yksi.
 
Mistähän mahtaisi löytyä näitä tuulisuojia/pleksejä zetaan? Vai onko tosiaan ettei niitä ole olemassa kovin montaa erilaista mallia.. Vm 2011 pyörään näytti Allrightilla olevan yksi malli ja Stormilla yksi.

Itsellä kuvassa näkyvä etuplexi. Toimii hyvin ohjaten suurimmat viimat ohitse. Huima ero kun vertaa orggis plexiin :thumbup:Z1000.jpg
 
Tuli tilattua pyörään leo Vincen sliparit mallia factory EVO II. Onko näin että orkkisputkista menee jotkut vaijerit johonkin ja nämä täytyy myös irroittaa kun asentaa uudet? Eli vaan toisesta päästä vaijerit irti?
 
Tuli tilattua pyörään leo Vincen sliparit mallia factory EVO II. Onko näin että orkkisputkista menee jotkut vaijerit johonkin ja nämä täytyy myös irroittaa kun asentaa uudet? Eli vaan toisesta päästä vaijerit irti?

Oik.putki vaijerit menee kuskin penkin alle.Servo mootorista vaijerit irti,jätä servo mootori kiinni ei tule vikavaloa.
 
Tulipas vihdoin hankittua Z1000 vuosimallia 2007 :WAZAAP:

Olis vähän kysyttävää:

-Täällä villissä Länsi-Helsingissä asuessa tulee pohdittua kaikenlaista; esimerkiksi mistä saisi jotkut M8x60mm erikoispultit(torx tamperproof?) slipareihin, jotta saisi vähän lisää mielenrauhaa.

-Mistä hiilikuituisia/mustia kaatumatappeja? Puig tms.

-Mistähän ebaysta saisi laadukkaiksi todettuja säädettäviä kytkin-, jarrukahvoja?
 
Tulipas vihdoin hankittua Z1000 vuosimallia 2007 :WAZAAP:

Olis vähän kysyttävää:

-Täällä villissä Länsi-Helsingissä asuessa tulee pohdittua kaikenlaista; esimerkiksi mistä saisi jotkut M8x60mm erikoispultit(torx tamperproof?) slipareihin, jotta saisi vähän lisää mielenrauhaa.

-Mistä hiilikuituisia/mustia kaatumatappeja? Puig tms.

-Mistähän ebaysta saisi laadukkaiksi todettuja säädettäviä kytkin-, jarrukahvoja?

Hyviä ajokelejä toivottaa,
Janne Helsingistä
Tuolta tilasin omaani (vm 2010) kaatumatapit ja kahvat: http://www.ebay.com/usr/areyourshop-a?_trksid=p2057872.m2749.l2754

"Frame sliders" ja "Adjustable levers"
Toimivaksi todettu liike ja kahvat aitoihin Pazzoihin verrattuna hinta-laatusuhteeltaan asialliset. Toisesta kahvasta eloksointi haalistui auringossa, mutta tälle kesälle saivat kärmeskuosin :) Kytkin kahvan runkoon/nastaan joutuu tekemään pikku modin jos haluat vääntää parempaan asentoon ;)
 
Tuolta tilasin omaani (vm 2010) kaatumatapit ja kahvat: http://www.ebay.com/usr/areyourshop-a?_trksid=p2057872.m2749.l2754

"Frame sliders" ja "Adjustable levers"
Toimivaksi todettu liike ja kahvat aitoihin Pazzoihin verrattuna hinta-laatusuhteeltaan asialliset. Toisesta kahvasta eloksointi haalistui auringossa, mutta tälle kesälle saivat kärmeskuosin :) Kytkin kahvan runkoon/nastaan joutuu tekemään pikku modin jos haluat vääntää parempaan asentoon ;)

Tilasimpa tuolta myyjältä mustat shortyt, ilman mitään riskialttiita kääntyviä niveliä ja säätöjä, ei voi ainaka katketa niin helposti. :grin: sekä kilventelinettä sun muuta pientä krääsää, saa nähdä mitä tulee.

Onkos kukaan poistanut 2007 vakioputkesta katalysaattoria? Paljonkin hyötyä slipareilla? Komentaja löytyy + ilmanputsarimodi, katti vaan ahistaa mieltä :D taikka jos on saatavilla jotain valmista Y-putkea...

e: juuh elikkäs ei maksa vaivaa poistella katteja, kiitti moi
 
Mites porukka on päivitellyt Zetan etujarruja? Putsasin jarrusatulat ja laitoin uutta kumia sisään, jarruletkut vaihdoin teräspunosletkuihin ja vaihdoin myös pääsylinterin männän ja kumit, mutta edelleen vaan on jarrutuntuma aivan liian pehmeä omaan makuun...

Pääsylinteri jostain toisesta pyörästä vai mikä avuksi? :dunno:
 
Mites porukka on päivitellyt Zetan etujarruja? Putsasin jarrusatulat ja laitoin uutta kumia sisään, jarruletkut vaihdoin teräspunosletkuihin ja vaihdoin myös pääsylinterin männän ja kumit, mutta edelleen vaan on jarrutuntuma aivan liian pehmeä omaan makuun...

Listaa lukemalla tulee väistämättä mieleen, että millaiset palat on käytössä? Kun jotenkin en jaksa uskoa, että "pehmeys" voisi pääsylinteristä johtua jos järjestelmässä ei ole ilmaa... Pääsylinterin halkaisija ja vipusuhdehan vaikuttaa lähinnä tarvittavaan puristusvoimaan.
 
Käytössä on goldfren sintteripalat. Kyse ei ole niinkään siitä etteikö pyörä jarruttaisi, vaan siitä, että kahvaa joutuu painamaan turhan paljon. Jos kahvaa runttaa rystyset valkoisena, niin sen saa painettua melkein kaasukahvaan kiinni. Tykkään käyttää jarrua kahdella sormella ja nyt pelkään että hätätilanteessa ratkaiseva jarruvoima jää puuttumaan, koska nimetön ja pikkurilli jää jarru- ja kaasukahvan väliin. Edellisessä pyörässäni ei olisi ikimaailmassa saanut painettua jarrukahvaa kaasukahvaan kiinni, vaikka olisi kaksin käsin survonut ja siinäkin oli ihan vakio jarrut.

Attitude, en pystynyt vastaamaan yksityisviestiisi, koska sulla on postilaatikko täynnä.
 
Viimeksi muokattu:
Viikonloppuna tuli ajettua Z1000:lla (-10) kunnon reissu kun ajettiin Vantaalta Joensuuhun ja takaisin. Kaiken kaikkiaan 1150 km :)

Sekä mennessä että tullessa pari tuntia ajosta suht kovassa sateessa. Misukan PP3:n piti hyvin vaikka vauhti oli aika reipasta. Eikä muuten puutunut takapuoli vaikka sitä itse lähtiessä pelkäsin :p
 
Back
Ylös