Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eläpä kehtaa... Komia väri se on!Rumalta se oranssi ainakin näyttää..![]()
Siis onko z1000 muka metallinhohto? Miten se ei ainakaan näytä siltä, ainakaan ensimmäinen (?) versio?Eläpä kehtaa... Komia väri se on!Rumalta se oranssi ainakin näyttää..![]()
![]()
Ainakin Z1000:ssa se on metallihohto. Kai se sama väri kuin Z750 on.
Kuvat näyttää eittämättä rumilta, mutta ainakin tonnizeta oli oranssina todella magee, mun mielestä. Liekö väri sitten sama. Eiköhän tuo messuilla selviäRumalta se oranssi ainakin näyttää..![]()
sähän voit sit maalauttaa sun 6R:än oranssiksi!Kuvat näyttää eittämättä rumilta, mutta ainakin tonnizeta oli oranssina todella magee, mun mielestä. Liekö väri sitten sama. Eiköhän tuo messuilla selviä![]()
Vai näyttää...ei ainakaan mun mopossa...Rumalta se oranssi ainakin näyttää..![]()
Mitäs ne veljekset täällä kinaaVai näyttää...ei ainakaan mun mopossa...Rumalta se oranssi ainakin näyttää..![]()
![]()
ei tosin ole -06 eikä alkuperäinen oranssi.
Mutta...eläimellisen magee.![]()
Helmiäisväri se tosiaan on.. Kattelin mp-messuilla sitä ja hienohan se oli.. Mutta punainen on hienompi ja juurikin tuo 04Metalli- tai helmiäisväri se on. Ihailin sitä just Tuusmotorissa. Tämän vuoden hienoin väri mun mielestä. -04 punainen oli järkyttävä.
Tossa on asennetta! Mopo sisällä