• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750 06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VLU
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On toi oranssi upea!!! Tosta,kun kiillottais noi vanteiden reunat niin AVOT.

Kuva007.jpg

Kuva005.jpg

Micronin sovittelua,k&n paketissa ja power commander tulossa ja tuo takapenkin kate oranssina..tai tulee 2 joista toinen myytävänä sit.

Olen miettinyt maalauttaisko nuo sivukatteet oranssiksi ja tuon takahuggerin samalla..tuohon pitäis tulla vielä bellypan..ja vanteet pitäis kiillottaa mut miten olisi hyvä tehdä se?

Ite kans miettinyt bellypania...mistäs ostat ?
tounge.gif

Mitähän meillä neiti sanois kun tulee töistä kotiin niin mopo olis sisällä kämpässä
062802jumpie_prv.gif

Olen miettinyt maalauttaisko nuo sivukatteet oranssiksi ja tuon takahuggerin samalla..tuohon pitäis tulla vielä bellypan..ja vanteet pitäis kiillottaa mut miten olisi hyvä tehdä se?
Vedä huggeri oranssiks, ja vanteenreunoista maali pois. Allahan on sorvattu pinta. Kannattaa varata aikaa sillä maali joka on ilmeisesti joku pulverimaali oli ainaki omissani niin tiukassa että riitti...Paikkapaikoin lähti hyvin mutta paikoittain ei meinannu irrota kirveelläkään. Jos sen haluaa sitte vielä kiillottaa ni se on vähän työteliäämpi ja vaatii aikaa ja tupakkaa. On kuitenkin jo sellaisenaankin aivan eri planeetalta kuin orggis mustana muriaanina. Tosin rengas olis hyvä olla pois päältä ni saisit koko reunan nätisti duunattua.
Anna sivukatteitten olla jotain muuta ku oranssia. Miten ois musta? Jos maalaat ni molemmat saman värisiks kuitenki...toi vakion sivukatteitten väriero ei oo ainakaan mun makuun.
Mutta jokainen taaplaa lyylillään
sport05.gif

Back