Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hah.laitat pään bensatankin korkeudelle ni saat 5-10 lisää vauhtia. Siis ihan oikeasti![]()
Mitä??huhu kertoo et joku olis päässy 160 kuristuksillaen tietenkää minä koska sehän olisi laitonta![]()
![]()
1500km nyt ajettu ja sisäänajo loppunu. Nyt kiihdytyksiä harjottelee![]()
Noniin, mä ajoinkin tasasella lievään vastatuuleen pää ylhäällähttp://s217.photobucket.com/albums/cc319/Aavikko/?action=view¤t=IMG_4730.jpg
Tossa on kuva perästä mis kilpitelineet ja kromivilkut. mie tykkään noista kromisistayritän täs viel saada varmaa maskin ja sit punasta vanneteippiä toho sit o vola!![]()
Iha helposti 160. Pää kiinni tankkii ja alamäkeen myötätuulessa![]()
oliko toi mun pyörä jotai 10100e ja sit siihe tuli aika paljo pyörä varustetta päälle.
Ei sitä kortilla ajetaJep, siellähän se musta ABS malli odottelee että saan sen pirun kortin ja saan hakea sen pois!=)
Puigin kilpitelineitä maahantuo duell josta jälleenmyyjät kuten bikeworld voi tilata niitä. Maksaa jotain 85€. Lisätietoja www.puig.tvKai toi buikin vai mikä olikaa teline oli. Niin muistin kuulleeni. En mä tiedä mistä noita saa ku tuli siinä kaupan kylkiäisenä![]()
Mä luulin, että noita abs kawoja saa iha bikeworldista vaa tilaamalla ja vähän lisää rahaa pöytään laittamalla.![]()
Tähän tarttis vastauksia, ku tänään olis tarkotus repiä kurit pois :SHah.laitat pään bensatankin korkeudelle ni saat 5-10 lisää vauhtia. Siis ihan oikeasti
Pääsit siis 140 kmh?![]()
Mites kun ton kuristuksen ottaa pois, niin otanko sen jälkeen vaan irti siitä liittimestä takapenkin alta sen palikan, jossa on semmonen 5 cm mittanen hyppylanka vai tarviiko siihen tilalle jonkun ns. täysteho osan? Vai kuluuko liittimen olla tyhjillään kuristamattomana?
Ominaisuus! Laittaa mökäputket niin ei kuulu nakutustatänääpä huomasin ärsyttävän äänen moottorista. Nakuttaako tai sellasta ompelukoneääntä tekeekö muil ku ajatte 1 , 2 , 3 vaihteilla kierrosten ollessa 3 tonnissa. Mulla tulee 1, 2:sella kovana se ääni ja 3 vähän miedompana. onko tää ominaisuus vai korjaamolle![]()
TankslapperItsellä kokemuksia 2 mustan pyörän verran, ja voin sanoa että se on ihan normaalia että pieninkin pikkunaarmu paistaa kuin naantalin aurinko.
Niiden kanssa pitää vaan oppia elämään.![]()
Ei mitäänEdit: Anteeks, olihan täällä naisiakin huudellu asiasta. Sori Bunny![]()