• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750 '07-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tumppu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saako noita slappereita jostain suomalaisesta puljusta vai tartteeko tuolta ulkomailta tilata?

Nyt ~1500 mittarissa ja tehoa 77,7 kw
062802moto_prv.gif
On kyllä hienoa.. Kilventelinekin tuli hommattua ja ulkonäkö parani huomattavasti.

Saako noita slappereita jostain suomalaisesta puljusta vai tartteeko tuolta ulkomailta tilata?

Nyt ~1500 mittarissa ja tehoa 77,7 kw
062802moto_prv.gif
On kyllä hienoa.. Kilventelinekin tuli hommattua ja ulkonäkö parani huomattavasti.
Tuota, et sitten viittinyt googlettaa tai lukea tuota linkittämääni ketjua?

Mc-Lifestyle

Tuolta niitä saa. Mutta tosiaan, ei oo iso homma jenkeistä tilata. Noin halpaan tuotteeseen kun ei tule tullejakaan.

Aika jännästi kävi tossa kun olin lenkillä. Mutkan jälkeen nopee kaasun avaus ja zetahan sammahtaa ku seinää. Siitä sitten tien poskeen, virrat uudestaan päälle ja starttia -> toimii täysin normaalisti. Loppumatkasta ei mitää
nixweiss.gif
joku ihmeellinen katkos kai vaan.

Aika jännästi kävi tossa kun olin lenkillä. Mutkan jälkeen nopee kaasun avaus ja zetahan sammahtaa ku seinää. Siitä sitten tien poskeen, virrat uudestaan päälle ja starttia -> toimii täysin normaalisti. Loppumatkasta ei mitää
nixweiss.gif
Häikkää jossakin sytytyksen katkaisevassa piirissä? Sammutus- tai seisontatuen katkaisin? Joskus lukenut myös PC:n heikon maadoituksen aiheuttaneen resetoinnin kesken ajon.

nixweiss.gif
Häikkää jossakin sytytyksen katkaisevassa piirissä? Sammutus- tai seisontatuen katkaisin? Joskus lukenut myös PC:n heikon maadoituksen aiheuttaneen resetoinnin kesken ajon.
Se voi tosiaan olla. Täytyypä hutkia.

tänään tuli kortti ja sen perään hain oman zetani. Jä kyllä on ihan pirusti parempi ajaa kuin autokoulun fz6-s. Paljon kivammat äänetki!=) On vaan niin pirun kuuma tuol ulkona et kauheet hikee puskee... Pitää kai vaan nauttii nyt ku kesä on niin lyhyt!

Kannattaa ottaa varovasti
tounge.gif
varsinki mukulakivil. Meinas omaki pyörä mennä eile rusinaks ku perä lähti mukalakivil alta..... onneks jalal sain otettua vastaa enneku kaatu ja pysy pystys...

Minkä verran olette maksaneet omista uusista Zetoistanne? Onko kokemuksia abs-mallista? Pitäisi tehdä piakkoin päätöksiä ja muiden kokemukset kiinnostavat.

Minkä verran olette maksaneet omista uusista Zetoistanne? Onko kokemuksia abs-mallista? Pitäisi tehdä piakkoin päätöksiä ja muiden kokemukset kiinnostavat.
Ylempänä itse olin juuri kysynyt samaa asiaa ja siellä muutamat olivat vastanneet. Mä sain siis tänään oman abs zetan alle ja kokemusta on 75km ja toistaiseksi ainaki hyvältä tuntuu. Pari kertaa on ollut hankaluuksia saada ykkonen silmään vapaalta.
Omastani maksoin tasan 10 000 € bike worldista. Saman verran ovat ihmsiset maksaneet tavallisesta mallistakin.

Aikas pitkiä hintoja ootte maksaneet. Itselle tarjottu reilulla yhdeksällä. Mietin vain tuon abs- ja tavallisen mallin välillä.

Aikas pitkiä hintoja ootte maksaneet. Itselle tarjottu reilulla yhdeksällä. Mietin vain tuon abs- ja tavallisen mallin välillä.
Kyllähän jotku liikkeet jotka itse tuovat pyöriä maahan myyvät normimallia 9390€ ja abs mallia 9490€ mut siihen pitää lisätä 600€ toimituskuluja!
Mut jos jostain saat uuden ja ajamattoman pyörän missä takuu toimii kaikissa kawasakin virallisissa huoltoliikkeissä ympäri Suomea reilulla yheksällä niin onneksi olkoon!
tounge.gif
takuu ei toimi niissä pyörissä jotka on ostettu sellaisesta liikkeestä joka on itse tuonut maahan muutakin siellä mistä se on ostettu eli sinne vaan sitte viemää toiselta puolelta Suomea jos ei satu asumaan takuuajan voimassaoloaikana lähellä.

Kyllähän jotku liikkeet jotka itse tuovat pyöriä maahan myyvät normimallia 9390€ ja abs mallia 9490€ mut siihen pitää lisätä 600€ toimituskuluja!
Mut jos jostain saat uuden ja ajamattoman pyörän missä takuu toimii kaikissa kawasakin virallisissa huoltoliikkeissä ympäri Suomea reilulla yheksällä niin onneksi olkoon!
tounge.gif
takuu ei toimi niissä pyörissä jotka on ostettu sellaisesta liikkeestä joka on itse tuonut maahan muutakin siellä mistä se on ostettu eli sinne vaan sitte viemää toiselta puolelta Suomea jos ei satu asumaan takuuajan voimassaoloaikana lähellä.
Oletko ihan varma?

tounge.gif
Oletko ihan varma?
Jokaiseen itse maahantuovaan liikkeeseen johon soitin ennen kun pyörän ostin niin sanoivat aina että takuuasioissa pitää heidän puoleensa kääntyä. Kysyin vielä että jos ostan pyörän ja tulee takuuaikana ongelmia niin voinko viedä pyörän kawasakin huoltoon kotikaupungissani ja sanoivat että ei kun pitää tuoda tänne. Tietenkin omaan laskuun voi korjauttaa missä huvittaa.

Jos maahantuoja on Sumeko niin voi huoltaa/korjata takuuviat missä tahansa Kawasakin valtuuttamassa huoltoliikkeessä.

Samaan hintaan sen Sumekonkin tuoman saa, kuin harmaatuodun. Kylmä käteinen ilman vaihtopyöriä on paras tinkiväline.

Tuollainen abs -malli nyt sit tuli hommattua. Maanantaina pitäsi hakea pois. Kuinka paljon olette siitä ekasta tonnin huollosta maksaneet??

Tuollainen abs -malli nyt sit tuli hommattua. Maanantaina pitäsi hakea pois. Kuinka paljon olette siitä ekasta tonnin huollosta maksaneet??
Hyvä ostos!
smile_org.gif
tullu tässä itekki jo ajettua reilut 130km reilun vuorokauden aikana... Hyvin kulkee ja pirun tehokkaat jarrut. Tankin suojan kävin kyllä hakemasa ettei naarmutu tankki ku on aika herkkä sille, varsinkin musta. Tekee kyllä hienomman näköseksikin varsinki toi kawasakin oma Z750 tarrasetti. Suolasen hintanen tosin ku makso 32€...

Bensan kulutus jos jotakuta ostoa harkitsevaa kiinnostaa niin 7,2l/100km näyttäis menevän sekalaisessa ajossa. Voi olla kyl et se on muutaman desin vähemmän ku laitoin tankin äsken iha piri pintaan toisin ku ekalla kerralla.

Bensan kulutus jos jotakuta ostoa harkitsevaa kiinnostaa niin 7,2l/100km näyttäis menevän sekalaisessa ajossa. Voi olla kyl et se on muutaman desin vähemmän ku laitoin tankin äsken iha piri pintaan toisin ku ekalla kerralla.
Mulla menöö kyllä vaan about 6 litraa. Laskelmien mukaan kulutti uutena enemmän.
nixweiss.gif

Mulla menöö kyllä vaan about 6 litraa. Laskelmien mukaan kulutti uutena enemmän.
nixweiss.gif
Mulla on menny normi matkaajossa 210km ja 9.2l eli jotain 4.5l/100km ja reilummalla matkanopeudella 260km ja 17l eli jotain 6,5l/100km. Tosin pyörään on asennettu komentaja joka säädetty penkissä. Joku kyseli niistä kaatumatappien kiinnityksestä, niin tosta allekirjotuksen linkistä löyty kuvia jossa omavalmiste tapit laitettu kiinni runkoon jossa kiinnittyy kone ja ne rungon alupalkit.

Back