excalibur22
New member
löytyykö mistää ohjausiskaria zetaan, ku kovissa kiihdytyksissä vispaa aikalailla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei pitäis olla mitään mätää vielä... pyörä pari kuukautta vanha.Niin ja oma kilpiteline ja vilkut kustansi varmaan sen 30e.
ex-lulla.
edit:
Niin ja että ei ihan asian vierestä koko homma menisi..oisko zetassa ohjauslaakereissa/renkaissa jotain hämminkiä, jos ravistaa? Ite en saanu edes radalla kunnolla vispaamaan sitä (vaikka yritystä oli).
no slipari kyllä kuuluu suunnitelmiin... ehkä talvella sitten. ja sit se saatanan orggis kilpihärpäke saa lähteä helvettiin!! on se niin ruma.halpaa kun sammakon kutu... tänään tuli SGN:lltä kirje jossa tarjotaan Z750 lisäwarustepakettia puoleen hintaan.....1213norm NYT 640 €...tohon ohjausiskari ei tunnu missääntai slipari tms.....![]()
tää on waan niin.......![]()
Kyllä mulla ainakin vispaa niin prkleesti kun lähtee mutkasta kiihdyttämäänSuspensions & Wheels Home > Suspensions & Wheels > Dampers
Rear Shocks (1), Steering Dampers (5)
Täällähän noita ......
Ihmettelen waan.... eipä ole vielä kukaan muu väittäny zetan wispaavan...mutta ollaankin ehkä kaikki muut waan kiihdelty warowaisesti![]()
Tarwiiko niihin mutkiin oikeen sitten hiljennelläkkinKyllä mulla ainakin vispaa niin prkleesti kun lähtee mutkasta kiihdyttämäänSuspensions & Wheels Home > Suspensions & Wheels > Dampers
Rear Shocks (1), Steering Dampers (5)
Täällähän noita ......
Ihmettelen waan.... eipä ole vielä kukaan muu väittäny zetan wispaavan...mutta ollaankin ehkä kaikki muut waan kiihdelty warowaisesti![]()
![]()
Keventää vissiin pikkasen tota keulaa kun vääntää tupesta tarpeeks![]()
Itellä teki kans just samaa aikasemmin eli esim. kakkoselle ku vaihto täyskaasulla ja keula ku tuli alas vispas jonkin matkaa vaikka piti torven auki. Vaihoin öhlinsin jouset etupumppuihin ja eipä oo enää tehny sen jälkeen. Tuli se alastulo kokeiltua vähän isommastakin vauhdista ja tuli kuin liimattuna tiehen vatkaamatta yhtään. Öhlins ruleslöytyykö mistää ohjausiskaria zetaan, ku kovissa kiihdytyksissä vispaa aikalailla
et oo tainnu vielä tyrkyttää... mutta tyrkytä ihmeessä!!Nii joko oon sulle excalibur ehtiny tuota mun slipari tyrkyttään?-) Osta pois, hiilarina vielä ois![]()
Tämmönen jäi pyörän vaihdon jälkeen jouten:et oo tainnu vielä tyrkyttää... mutta tyrkytä ihmeessä!!Nii joko oon sulle excalibur ehtiny tuota mun slipari tyrkyttään?-) Osta pois, hiilarina vielä ois![]()
minkä merkkinen? ja hintaa on?
ja hiilari sen olla pitää