• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

z750 ohjausiskari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja excalibur22
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Osta parempi keula....
tounge.gif

Eikös tollaseen nakuun saa ihan jonkun normi-iskari kylkeen kiinni? Ei vaadi paljoakaan modausta.

Tuohon malliin:

Duc_Monster_Side.jpg

Jake

Suspensions & Wheels Home > Suspensions & Wheels > Dampers
Rear Shocks (1), Steering Dampers (5)

Täällähän noita ......

Ihmettelen waan.... eipä ole vielä kukaan muu väittäny zetan wispaavan...mutta ollaankin ehkä kaikki muut waan kiihdelty warowaisesti
biggrin.gif

halpaa kun sammakon kutu... tänään tuli SGN:lltä kirje jossa tarjotaan Z750 lisäwarustepakettia puoleen hintaan.....1213norm NYT 640 €...tohon ohjausiskari ei tunnu missään
biggrin.gif
tai slipari tms.....:D

tää on waan niin.......
tounge.gif

Juu sama kirje tuli mulleki. Meinas nauru päästä niiden minivilkkujen kohdalla. Taakse maksoivat vaan kivat 205e pari
biggrin.gif
Kyllä meikä tietenki ois tahtonu nähdä, miltä näyttää 199,5e kaatumatapitkin...

Niin ja oma kilpiteline ja vilkut kustansi varmaan sen 30e.
ex-lulla.

edit:
Niin ja että ei ihan asian vierestä koko homma menisi..oisko zetassa ohjauslaakereissa/renkaissa jotain hämminkiä, jos ravistaa? Ite en saanu edes radalla kunnolla vispaamaan sitä (vaikka yritystä oli).

Niin ja oma kilpiteline ja vilkut kustansi varmaan sen 30e.
ex-lulla.

edit:
Niin ja että ei ihan asian vierestä koko homma menisi..oisko zetassa ohjauslaakereissa/renkaissa jotain hämminkiä, jos ravistaa? Ite en saanu edes radalla kunnolla vispaamaan sitä (vaikka yritystä oli).
ei pitäis olla mitään mätää vielä... pyörä pari kuukautta vanha.

halpaa kun sammakon kutu... tänään tuli SGN:lltä kirje jossa tarjotaan Z750 lisäwarustepakettia puoleen hintaan.....1213norm NYT 640 €...tohon ohjausiskari ei tunnu missään
biggrin.gif
tai slipari tms.....:D

tää on waan niin.......
tounge.gif
no slipari kyllä kuuluu suunnitelmiin... ehkä talvella sitten. ja sit se saatanan orggis kilpihärpäke saa lähteä helvettiin!! on se niin ruma.

tulee muuten vähän vettä täällä helsingin päässä
idea3.gif

Nii joko oon sulle excalibur ehtiny tuota mun slipari tyrkyttään?-) Osta pois, hiilarina vielä ois :P

Täällähän noita ......

Ihmettelen waan.... eipä ole vielä kukaan muu väittäny zetan wispaavan...mutta ollaankin ehkä kaikki muut waan kiihdelty warowaisesti
biggrin.gif
Kyllä mulla ainakin vispaa niin prkleesti kun lähtee mutkasta kiihdyttämään
062802moto_prv.gif

Keventää vissiin pikkasen tota keulaa kun vääntää tupesta tarpeeks
033102bebe_1_prv.gif

Täällähän noita ......

biggrin.gif
Kyllä mulla ainakin vispaa niin prkleesti kun lähtee mutkasta kiihdyttämään
062802moto_prv.gif

Keventää vissiin pikkasen tota keulaa kun vääntää tupesta tarpeeks
033102bebe_1_prv.gif
Tarwiiko niihin mutkiin oikeen sitten hiljennelläkkin
033102bebe_1_prv.gif

tounge.gif
.s--> koskas zetat kokoontuu jonnekkin ........
sport05.gif

Kyllä se saattaa ravistella jos on kevyt kuski vääntämässä kahvaa, raskassarjalaiset ei sellasta huomaa kun on massaa mopon päällä, paitsi jos tehoihin lisätään 100 heppaa niin voi alkaa keula kevenemään..

löytyykö mistää ohjausiskaria zetaan, ku kovissa kiihdytyksissä vispaa aikalailla
Itellä teki kans just samaa aikasemmin eli esim. kakkoselle ku vaihto täyskaasulla ja keula ku tuli alas vispas jonkin matkaa vaikka piti torven auki. Vaihoin öhlinsin jouset etupumppuihin ja eipä oo enää tehny sen jälkeen. Tuli se alastulo kokeiltua vähän isommastakin vauhdista ja tuli kuin liimattuna tiehen vatkaamatta yhtään. Öhlins rules
bowdown.gif
Jousisetti maksaa noin huntin. Ei paha.
smile_org.gif

Nii joko oon sulle excalibur ehtiny tuota mun slipari tyrkyttään?-) Osta pois, hiilarina vielä ois :P
et oo tainnu vielä tyrkyttää... mutta tyrkytä ihmeessä!!

minkä merkkinen? ja hintaa on?

ja hiilari sen olla pitää
Tämmönen jäi pyörän vaihdon jälkeen jouten:
MiVV Carbon Oval

On mulla ollu mielessä, että jos tuo ei ketään kiinnosta, niin modaan sen väliputken fazeriin sopivaksi ja heitän tuon siihen.

mulla on kovimmillaan tullu keula alas melkeestä 150 vauhista eikä oo antanu mitään merkkiä vispaamisesta..
Jotain loivaa mutkaa kun oon ajanu lujemmin niin on alkanut pientä huopaamista tullu, johtuneeko se sitten rungosta?

En kyllä saanut omaa ex-zetaa voblamaan sittä millään, annoin sille kuitenkin runtua 6000km ajan ja yhden ratakeissin verran..
Vaikka tuli eturengas tuli kuinka huonossa kulumassa alas niin ei silti mutta en sittä tiiä epäilisin jotain häikkää on jos herkkä voblaa..

Kyllä mun zeta ainakin ravistaa kovassa kiihdytyksessä kun etupyörä laskee takaisin maahan. ROCK
062802jumpie_prv.gif

Back