• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750 uusiutuu

Mistä basuuna sait mustan?

Kemistähän minä sen sain.

Pitäisi kyllä käyttää tuo kilpiteline pois, jos siihen sais helposti askarreltua hivenen kevyemmän.

Onko kukaan perehtynyt tuon pakoputkessa olevan venttiilin toimintaan? Itse huomasin eilen, että kun kytkin pohjassa pistää vaihteen päälle pyörän ääni kasvaa ja kun taas pistää vapaan vaimenee. Ilmeisesti vena on myös kutosella kiinni, ainakin pyörän äänet vaimenevat kun kutosella ajelee.

Jahas, kiitokset vain peruneille. Eilen sain omani vihreänä ja ihan virallisia reittejä sumeko -> frank kautta. Yhden kappaleen olivat saaneet ja kaksi minua ennen jonossa ollutta olivat vaihtaneet mustaan...

Nyt taitaa joitakin harmittaa oikein urakalla
033102bebe_1_prv.gif

Pitäs vaihtaa tossa joku päivä kilpiteline ja vilkut. Telineen tein itse töissä, vittumainen vaan vaihtaa se kun joutuu sieltä penkin alta purkaa kaikenlaisia sähköboxeja että saa sen vanhan irti. Siihen kyllä varmaan kävis jokin tarviketelinekin helposti.

Ranskalaiset rämäpäät ovat tehneet myös uudesta Zetasta videopätkän. Rämäpäillä tarkoitan näitä kaveruksia:

Trash testin sivut
Videon suora linkki tässä (save target as)

edit: turhat hehkutukset pois... ei siis mikään ihmeellinen pätkä ja liikaa jupinaa ranskaksi.

Pitäs vaihtaa tossa joku päivä kilpiteline ja vilkut. Telineen tein itse töissä, vittumainen vaan vaihtaa se kun joutuu sieltä penkin alta purkaa kaikenlaisia sähköboxeja että  saa sen vanhan irti. Siihen kyllä varmaan kävis jokin tarviketelinekin helposti.
joo...ite kattelin kans penkin alle ja kylhän sielt kaikennäköstä boxia näkyy...Ilmoittelehan jos kerkiän enne mua rikkoo jotai nii mä ilmoittelen päinvastoin
033102beer_1_prv.gif

Noniin eka huolto tehty keskiviikkona JL-Bike Koivuhaassa. Olivat jopa vääntäneet kellonkin oikeaan aikaan
biggrin.gif

150e maksoi ja helvetin hyvä palvelu oli. Yli 1700km takana ja todella mukava ajella.
Tarkennukseksi, tämähän on ensimmäinen pyöräni eikä aikasempaa kokemusta ole näistä.

kertokaapas että millanen tuo pyörä on ajaa vähän pitempää matkaa, väsyykö kädet kuinka helposti?
Matkustajan paikka on vissiin semmonen että muijakin jaksais istua kyydissä?

On vaan niin kovat poltteet tuolle pyörälle että on varmaan pakko käydä jossain välissä se hakemassa
smile_org.gif

kertokaapas että millanen tuo pyörä on ajaa vähän pitempää matkaa, väsyykö kädet kuinka helposti?

On vaan niin kovat poltteet tuolle pyörälle että on varmaan pakko käydä jossain välissä se hakemassa
smile_org.gif
Itsellä ei ainakaan ole kädet puutuneet ja kaverikin kehu "rentoa" ajoasentoa. Takana ei ole vielä kukaan istunu niin se on vähän kysymysmerkki.
Helvetin kiva peli ajella, suosittelen pikaista ostoa ;)

smile_org.gif
Taitaa olla vaikeata saada mistään. Bike Worldissa ainakin sanottiin ettei ole. Alkuvuoden tilausten toimituksetkin varmaan vielä vaiheessa. Eli kannattaa varautua odotukseen...

pyörä tuntuu kaikin puolin olevan hyvä, pitemmällekkin matkalle ois tarkoitus kesällä lähteä, ajo-asento on rento..Penkki ehkä hitucen pintakova. Ja kauniimpi puoliskoni sanoo et kyyissä viihtyy....joten ei voi ku kehua. Oma zeta tällä hetkellä ekassa huollossa.

pyörä tuntuu kaikin puolin olevan hyvä, pitemmällekkin matkalle ois tarkoitus kesällä lähteä, ajo-asento on rento..Penkki ehkä hitucen pintakova. Ja kauniimpi puoliskoni sanoo et kyyissä viihtyy....joten ei voi ku kehua. Oma zeta tällä hetkellä ekassa huollossa.
Joo perse meinaa reilun tunnin kuluttua ruveta vähän puutumaan johtuu varmaan siitä penkin kovuudesta. Itse en oikeen ole tykännyt ajaa 2päällä jotenkin tuntuu et takapenkkiläinen valuu jarrutuksissa niskaan ja se rasittaa käsiä, mutta en sit tiedä millanen on pitemmillä maantie matkoilla kun ollaan vaan lähinnä pyöritty kaupunki
alueella. Kyydissä olija kyllä kehu takapenkkiä paremmaksi kun sv:ssä. Mutta itestään on todella mukava pyörä ajaa.
062802jumpie_prv.gif

kaipa se pitää sit kesän mittaan laittaa tilaukseen kun alkaa tuossa entisessä olemaan jo vaihtokilometrit mittarissa
smile_org.gif

Kannattaa tarkistaa pakosarjan mutterit. Itsellä alkoi pari päivää sitten kuulumaan pientä sirkutusta varsinkin kylmänä. Muttereista neljä olisi lähtenyt irti pelkän hylsän ja jatkovarren avulla käsin pyörittämällä...

Huoltokirjan mukaan ensihuoltoon kuuluu muttereiden ja pulttien tarkistus, mutta ilmeisesti ainakin tuo pakosarja oli jäänyt tarkistamatta.
smile_org.gif

Kannattaa tarkistaa pakosarjan mutterit. Itsellä alkoi pari päivää sitten kuulumaan pientä sirkutusta varsinkin kylmänä. Muttereista neljä olisi lähtenyt irti pelkän hylsän ja jatkovarren avulla käsin pyörittämällä...

Huoltokirjan mukaan ensihuoltoon kuuluu muttereiden ja pulttien tarkistus, mutta ilmeisesti ainakin tuo pakosarja oli jäänyt tarkistamatta.
smile_org.gif
Tarkoitatko -07 zetaa? Ittellä oli -04 zeta niin mutterit oli jo kaikki löysällä ja kolme pudonnut kokonaan 11000 kohdalla.
Tänään klo:13.40 sain puhelun, jonka jälkeen on suu ollutkin aikalailla messingillä ;) ..."täällä olisi sua odottamassa vihreä mopo"    
062802jumpie_prv.gif

Ja siellä odotti kaksi muuta vihreetä hakijaansa....

omaan zetaan tehtiin vkloppuna 1000km huolto lauttasaaressa...Hyvää palvelua, pyöräkin on sieltä hommattu.. Pari vihreetä näytti olevan sisällä..;)

Pitipähän oikein vartavasten rekisteröityä moottoripyora.orgiin, kun itsekin odottelen vihreetä Zetaa... Tällä viikolla pitäisi näillä näkymin päästä
062802moto_prv.gif

Jees, sainpa vihdoin omani ja vihreenä, on se niin makee
inlove.gif

Back