Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä löytyy.Onko tosi, ettei uudessa z750 ole säädettävää etujousitusta??
Etupää on tosiaan upsidedown, esijännityksen ja paluuvaimennuksen säädöillä.Kyllä löytyy.Onko tosi, ettei uudessa z750 ole säädettävää etujousitusta??
Itse olen ainakin tykännyt Zetasta kovasti. Mm. ajoasento on mukavan rento, mutta soveltuu myös "käskemiseenkin". Pyörässähän istutaan suht. pystyssä, joten kädet eivät rasitu yhtään hiljaisemmassa vauhdissa. Takapenkilläkin on kuulemma jopa mukava istua....!Moro. Ajatuksissa vaihtaa kyykkypyörä uuteen zetaan. Viestiketjun lukenut läpi ja eipä noista jutuista voinut paljon pyörästä päätellä, joten laittakaa nyt kokemuksia hyviä ja huonoja.
Sama. En ole kumia poltellu ja alkaa olla slickkinä (kilsoja takana se viitisen tuhatta). Melko liukasta ajelua, mutta ajattelin sitkuttaa vielä syksyn läpi...Miten on ensiasennus kumit kestäneet.
Täällä ainakin rupee olemaan Dunloppi todella kantikas.
Mittarissa noin 5000km,eikä ole vedetty yhtään burnistä.
Joo ajattelin myös että tämä kausi vaikka väkisin tolla kumilla, ja sitten keväällä uutta rinkulaa alle.Sama. En ole kumia poltellu ja alkaa olla slickkinä (kilsoja takana se viitisen tuhatta). Melko liukasta ajelua, mutta ajattelin sitkuttaa vielä syksyn läpi...Miten on ensiasennus kumit kestäneet.
Täällä ainakin rupee olemaan Dunloppi todella kantikas.
Mittarissa noin 5000km,eikä ole vedetty yhtään burnistä.
Minä maksoin muistaakseni 350€ tuosta.Paljonkos olette maksaneet tommosesta Leovince Gp-stylestä. Kattelin tuossa eBayta ja siellä joku italialainen kaveri myi sliparia ~270e. Allrightilla näyttää ainakin tuo vanhempaan zetaan käyvä slipari maksavan 390e, liekkö uuteen zetaan samanhintainen siellä?![]()
Maksoin allrightilla 330e.Paljonkos olette maksaneet tommosesta Leovince Gp-stylestä. Kattelin tuossa eBayta ja siellä joku italialainen kaveri myi sliparia ~270e. Allrightilla näyttää ainakin tuo vanhempaan zetaan käyvä slipari maksavan 390e, liekkö uuteen zetaan samanhintainen siellä?![]()