Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia! Itseasiassa taitaa löytyä toi manuaali iteltäkinNe saa parhaiten sieltä mistä ne kuuluuki ottaa pois^Mistä vaijereista tuossa on kysymys? Itellä -04 eikä mulla mitään vajereita mihnään mene.
Oli mulla kysymyskin, nyt kun on koko talvi aikaa värkätä tallin perukoilla pyörään jotain pientä niin mieli tekis vaihtaa uudet jäähdytysnesteet. Eli mistä noi kannattaa valuttaa pois, ihan siitä syylärin vasemmaltapuolelta (pyörän päältä katsottaessa) vai mistä?. Pitääkö pyörää käyttää samalla kun valutta pois. Kannattaako systeemi "huuhdella esim vedellä?. Ja mitä litkua tuonne ei kannata kaataa, eli toisinsanoen mikä jäähdytinneste on ok. Ajo perus "duunista kotiin, sunnuntaina pikku lenkki taajaman läheisyydessä - ajoa".Elikkä moottorin vasemmastakyljestä. http://pdftown.com/Kawasaki-Z750-Service-Manual.html Lataa toi ja muista ottaa tosta toi salasana. Mee 44 sivulle ja siellä on kuva siitä ruuvista mikä pitää avata. annat sieltä tulla vähän aikaa ja sitte avaat koneen päältä sen korkin ( jäähd.nestettä alkaa tulemaan sitte aika kovalla tahdilla =D Ruikkas itellä ohi purkista lattialle about ½litraa =D). Annat valuu sit kaikki ulos ja vähä heiluttelet. Pistät vaikka ruuvin päiväks kii ja sit avaat ni tulee viimesetki tipat ulos. Täyttö sit sieltä koneen päällä olevasta korkista, antaa mennä niin kauan ku nestettä menee ja sitte vasta täyttää täyttösäiliön( älä laita maximiin koska pyörän lämmitessä syyläristä lähtee nesteet liikkeelle ja määrä kasvaa täyttösäiliössä.) Nesteeks laita saman väristä mitä siellä on nyt sisällä ja muista laittaa vettä sekaan sen verran mitä siinä purkissa lukee. ÄLÄ KÄYTÄ PYÖRÄÄ SAMALLA, äläkä pese vedellä. Sitten ku nesteet on sisällä ja kaikki kiinni ni laita käyntiin ja käytä tosi lämpimäks ja sitte täytä täyttösäiliö tarvittaessa.
Toivottavasti autto, vaikka tuliki aika sekavaa tekstiä :s
On muuten devilin slipari myynnissä et jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä!
Jos slipari vielä myynnissä niin laittaisitko kuvan ja hinnanNe saa parhaiten sieltä mistä ne kuuluuki ottaa pois^Mistä vaijereista tuossa on kysymys? Itellä -04 eikä mulla mitään vajereita mihnään mene.
Oli mulla kysymyskin, nyt kun on koko talvi aikaa värkätä tallin perukoilla pyörään jotain pientä niin mieli tekis vaihtaa uudet jäähdytysnesteet. Eli mistä noi kannattaa valuttaa pois, ihan siitä syylärin vasemmaltapuolelta (pyörän päältä katsottaessa) vai mistä?. Pitääkö pyörää käyttää samalla kun valutta pois. Kannattaako systeemi "huuhdella esim vedellä?. Ja mitä litkua tuonne ei kannata kaataa, eli toisinsanoen mikä jäähdytinneste on ok. Ajo perus "duunista kotiin, sunnuntaina pikku lenkki taajaman läheisyydessä - ajoa".Elikkä moottorin vasemmastakyljestä. http://pdftown.com/Kawasaki-Z750-Service-Manual.html Lataa toi ja muista ottaa tosta toi salasana. Mee 44 sivulle ja siellä on kuva siitä ruuvista mikä pitää avata. annat sieltä tulla vähän aikaa ja sitte avaat koneen päältä sen korkin ( jäähd.nestettä alkaa tulemaan sitte aika kovalla tahdilla =D Ruikkas itellä ohi purkista lattialle about ½litraa =D). Annat valuu sit kaikki ulos ja vähä heiluttelet. Pistät vaikka ruuvin päiväks kii ja sit avaat ni tulee viimesetki tipat ulos. Täyttö sit sieltä koneen päällä olevasta korkista, antaa mennä niin kauan ku nestettä menee ja sitte vasta täyttää täyttösäiliön( älä laita maximiin koska pyörän lämmitessä syyläristä lähtee nesteet liikkeelle ja määrä kasvaa täyttösäiliössä.) Nesteeks laita saman väristä mitä siellä on nyt sisällä ja muista laittaa vettä sekaan sen verran mitä siinä purkissa lukee. ÄLÄ KÄYTÄ PYÖRÄÄ SAMALLA, äläkä pese vedellä. Sitten ku nesteet on sisällä ja kaikki kiinni ni laita käyntiin ja käytä tosi lämpimäks ja sitte täytä täyttösäiliö tarvittaessa.
Toivottavasti autto, vaikka tuliki aika sekavaa tekstiä :s
On muuten devilin slipari myynnissä et jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä!
itellä ollut alla road attacit, sport attackit ja pilot power 2ct:t.Kiitoksia! Itseasiassa taitaa löytyä toi manuaali iteltäkinNe saa parhaiten sieltä mistä ne kuuluuki ottaa pois^Mistä vaijereista tuossa on kysymys? Itellä -04 eikä mulla mitään vajereita mihnään mene.
Oli mulla kysymyskin, nyt kun on koko talvi aikaa värkätä tallin perukoilla pyörään jotain pientä niin mieli tekis vaihtaa uudet jäähdytysnesteet. Eli mistä noi kannattaa valuttaa pois, ihan siitä syylärin vasemmaltapuolelta (pyörän päältä katsottaessa) vai mistä?. Pitääkö pyörää käyttää samalla kun valutta pois. Kannattaako systeemi "huuhdella esim vedellä?. Ja mitä litkua tuonne ei kannata kaataa, eli toisinsanoen mikä jäähdytinneste on ok. Ajo perus "duunista kotiin, sunnuntaina pikku lenkki taajaman läheisyydessä - ajoa".Elikkä moottorin vasemmastakyljestä. http://pdftown.com/Kawasaki-Z750-Service-Manual.html Lataa toi ja muista ottaa tosta toi salasana. Mee 44 sivulle ja siellä on kuva siitä ruuvista mikä pitää avata. annat sieltä tulla vähän aikaa ja sitte avaat koneen päältä sen korkin ( jäähd.nestettä alkaa tulemaan sitte aika kovalla tahdilla =D Ruikkas itellä ohi purkista lattialle about ½litraa =D). Annat valuu sit kaikki ulos ja vähä heiluttelet. Pistät vaikka ruuvin päiväks kii ja sit avaat ni tulee viimesetki tipat ulos. Täyttö sit sieltä koneen päällä olevasta korkista, antaa mennä niin kauan ku nestettä menee ja sitte vasta täyttää täyttösäiliön( älä laita maximiin koska pyörän lämmitessä syyläristä lähtee nesteet liikkeelle ja määrä kasvaa täyttösäiliössä.) Nesteeks laita saman väristä mitä siellä on nyt sisällä ja muista laittaa vettä sekaan sen verran mitä siinä purkissa lukee. ÄLÄ KÄYTÄ PYÖRÄÄ SAMALLA, äläkä pese vedellä. Sitten ku nesteet on sisällä ja kaikki kiinni ni laita käyntiin ja käytä tosi lämpimäks ja sitte täytä täyttösäiliö tarvittaessa.
Toivottavasti autto, vaikka tuliki aika sekavaa tekstiä :s
On muuten devilin slipari myynnissä et jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä!Minkäslaisia renkaita jengi on käyttänyt näissä? Itellä nyt ollut diablo corsat, kai mä ihan tyytyväinen olen ollut. Haussa olis rengas 100 % katuajoon. Michelin pp ct2 kattelut. Ei varmaan ihan metsään mene noilla.![]()
Ittekki kattelin tota samaa putkee mut ku ei e-hyvaksyntaa loydy ni paatin jattaa tilaamatta. Heti ku selviin taalta thaimaasta himaan ni laitan sc-projectin sliparin tilaukseen.Tämmösen
Meikäläinen laitto 04 pikku Z. Älyttömän halpa mutta jälki oli omaan silmään hyvä. Viikko meni kun kotiin tuotiin. Paypalin kautta maksoin. Äänet on todennäköisesti jollekkin liian kovat mutta itelle ne on täydelliset. Paukkuu ja pärisee![]()
Mitä järkeä on laittaa 300-500 pelkkään slipariin, samanmoisia putkenpätkiä ne kaikki on. Erikseen sit jos kokoputkiston halajaa.
Edit. Tai e-merkinnän![]()
Tohon rinnalle sit pc3, k&N, airboxmodaus sekä -1 eteen. Penkissä säätö. ~106 hp takarenkaalta.
Orggis tehot ilmotellaan (lähes) aina koneelta ja yleensä vielä mielummin pikkasen yläkanttiin.Kuinka sa meinasit saada 106hp vaa irti? Eiks vanhoissa kuuluis irtoo 110hp vakiona? Vai onks toi 110hp koneelta? Lueskelin jostain et joku oli saanu devilin putkella 120hp irti vakiosaadoilla, tais olla viella talla topicillaki.
pidossa ja ajotuntumassaIte kun oon nyt fundeerannut noita renkaita niin ennemmin otan pitävämmät renkaat versus kulutuskestävyys. Ei taida semmosta rengasta olla mikä pitäis kun tauti ja samalla kestäis 2 kautta hyvänä. Tai sen 6-8k.
Itsellä tuntuu helpottavan ostopäätöstä rutkasti se kun ajattelee ostavansa joka kausi uudet gummit. Ei tarvi murehtia sitä "kauanko renkaat kestävät jne.". Pääasia kuitenkin on että rengas on luotettava. Eli taidan ottaa nuo 2ct. ^kehuit rengasta, millä tavoin se oli "parempi" kuin nuo muut mainitsemasi?
Kiitos neuvoista.pidossa ja ajotuntumassaIte kun oon nyt fundeerannut noita renkaita niin ennemmin otan pitävämmät renkaat versus kulutuskestävyys. Ei taida semmosta rengasta olla mikä pitäis kun tauti ja samalla kestäis 2 kautta hyvänä. Tai sen 6-8k.
Itsellä tuntuu helpottavan ostopäätöstä rutkasti se kun ajattelee ostavansa joka kausi uudet gummit. Ei tarvi murehtia sitä "kauanko renkaat kestävät jne.". Pääasia kuitenkin on että rengas on luotettava. Eli taidan ottaa nuo 2ct. ^kehuit rengasta, millä tavoin se oli "parempi" kuin nuo muut mainitsemasi?vaihdoin pr 3:Seen testiksi, että miten toimii urheilullisessa ajossa kadulla, kun orgissa paljon kehuttu pr 2:sta. luultavasti otan seuraavaksi myös pr 3 2ct tai uuden mallin jos tulee. pp 2ct on hyvä rengas, mutta jos lähtee reissuun niin pitää olla uudet renkaat tai vaihtaa matkalla uuden takarenkaan. tahtoo kulua keskeltä nopeasti, matkaajossa.![]()
mutta kokeilemalla huomaat mikä rengas sopii sulle. mäkin vaihdoin aikaisemmin aina pehmeemmät renkaat pidon vuoksi, mutta ei kadulla tuu ajettua silleen mutkiin kun radalla. tai ainakaan minä.
Huomenna saa huollosta ja ei muutakuin ajelemaan.Löytyykö pikku Z:taan, mitään sliparia jonka vaihdon jälkeen ei tarvitsisi säädöksiin koskea ? Ja löytyykö joltain taka taskusta joku hyvä sivu mistä löytyisi suht edullisia slipareita Z:taan.