• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Perhana petrif ku sä oot sian myymässä just sellasta, mitä oon ostamassa. ensin pyörää ja nyt sliparia. Pyörä oli väärän värinen ja nyt slipari väärällä pinnalla. Oon just miettimässä sliparia ja sen pitäis olla ehdottomasti Carbon. PRKL. Muuten ois taas varmaan saatu kaupat aikasiks. Taitaa ostaa LeoVincen...

Jos nyt kuitenkin vielä mietin, niin onks toi orkkiskorkeuteen vai high malli?
http://www.akrapovic-exhaust.com/main/catalog/products-catalog.htm  eli tuo ja sieltä z750 ja sp.
Ja täysian uusi putki. mittausten mukaan akrapovicilla suurimmat tehot saatavilla..huikeat 2-3 hevosvoimaa.

EDIT:En muuten myökään pyörää vaan päätettiin että ajetaan molemmat omillamme.
joo... ja kohta petrif päättää ettei myykkään sliparia..
033102bebe_1_prv.gif

Perhana petrif ku sä oot sian myymässä just sellasta, mitä oon ostamassa. ensin pyörää ja nyt sliparia. Pyörä oli väärän värinen ja nyt slipari väärällä pinnalla. Oon just miettimässä sliparia ja sen pitäis olla ehdottomasti Carbon. PRKL. Muuten ois taas varmaan saatu kaupat aikasiks. Taitaa ostaa LeoVincen...

Jos nyt kuitenkin vielä mietin, niin onks toi orkkiskorkeuteen vai high malli?
http://www.akrapovic-exhaust.com/main/catalog/products-catalog.htm  eli tuo ja sieltä z750 ja sp.
Ja täysian uusi putki. mittausten mukaan akrapovicilla suurimmat tehot saatavilla..huikeat 2-3 hevosvoimaa.

EDIT:En muuten myökään pyörää vaan päätettiin että ajetaan molemmat omillamme.
joo... ja kohta petrif päättää ettei myykkään sliparia..
033102bebe_1_prv.gif
Myynhän minä jos joku sen ostaapi
smile_org.gif

Two Brothers putki olis mietinnän alla..

Alkais jo oleen ajokelit ni loppuis tää pähkäily
biggrin.gif

Onks toi Brothers nyt kolmas putki mitä oot tilaamassa/hankkimassa. Eiks sul se Leo ollu aluks sitte toi Acra. Ja pyörässä on kilsoja? ei mitään!
biggrin.gif

Kuulostaa niin tutulta, ihan niinko mäki
033102beer_1_prv.gif

Alkais jo oleen ajokelit ni loppuis tää pähkäily  
biggrin.gif

Onks toi Brothers nyt kolmas putki mitä oot tilaamassa/hankkimassa. Eiks sul se Leo ollu aluks sitte toi Acra. Ja pyörässä on kilsoja? ei mitään!  
biggrin.gif

Kuulostaa niin tutulta, ihan niinko mäki  
033102beer_1_prv.gif
Joo no ekana oli micron beta mut sen möin siksi koska siinä ei ollut irroitettavaa huilua..sit tuo acra..edellisessä hornetissani acra olikin jossa se pelasi tosi hyvin.
Mutta aina haluaa olla erilainen kuin muut ja noita two brotherssin putkia ei ole näkynyt hirveesti..ja ne äänet
smile_org.gif

tosissaan tulee hulluksi kun ei pääse sisäänajamaan zetaa..sit keksii kaikkee hullua..
smile_org.gif
tyypillinen minä..

http://www.twobros.com/cgi-bin....030407V

noh viime vuonna oli n.250 750zetaa rekisteröity toisn siin oli ässät samassa. kolmanneks eniten jossei piikkicebaria lasketa.

Käväsin tänää hakee viimeset fiilikset tulevasta Zetorista liikkeessä ja sopimassa luovutuspäivän. Juuri kun olin astumassa liikkeeseen, musta zeta ajoi alakerran hallista mäkeä ylös ja oli nimittäin niin saakelin siisti. Jos ei tosta suomalainen mies kiihotu ni... Joku Orggilainen saattaa itsensä ajajaks tunnistaa. Enää 13 päivää ja sitte
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Ajattelin ny tähän topikkiin kirjoittaa kun en omaakaan viitsi tehdä.
Onko kukaan nostanut perää vaihtamalla "koiranluita"?

kattelin tosta tonnisesta että ne olisi tosi helppo tehdä itse kun vain tietäisi minkä mittaiset tekee. Onhan niitä myytävänä valmiitakin sarjoja, tietäisivätköhän kauppiaat pituuden jos utelisi?

Käväsin tänää hakee viimeset fiilikset tulevasta Zetorista liikkeessä ja sopimassa luovutuspäivän. Juuri kun olin astumassa liikkeeseen, musta zeta ajoi alakerran hallista mäkeä ylös ja oli nimittäin niin saakelin siisti. Jos ei tosta suomalainen mies kiihotu ni... Joku Orggilainen saattaa itsensä ajajaks tunnistaa. Enää 13 päivää ja sitte  
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
Toiset tykkää mustasta toiset oranssista
smile_org.gif
jne. sinisestä..hopeasta..
Tuo kawan vihreä olis aika jees..
Ainakin er6:seen käy musta kaikista parhaiten..

Ite otan kans zetan ajoon torstaina. Tänään käynnistelin sitä pitkästä aikaa niin lähti heti käyntiin, ilman minkäänlaisia ongelmia. Aivan kuin oi käytelly sitä joka päivä! Uutta ilmettä sen verran tullu et ostin uudet peilit ja ostan tällä viikolla Acerbis Diamond maskin. Putki on kans ostolistalla tälle keväälle. Mitäs uutta teidän zetat on saanu talven aikana?

Akra kuulostaa ihan hienolta..ei voi vielä sisääajon takia kierrättää niin ei tiedä miltä sit oikeissa kierroksissa kuulostaa
smile_org.gif

4000 on suurimmat mitä olen kierrättänyt..ajan sisäänajon ohjeiden mukaan vaikka kuinka haluttais vetää kovempaa..

Niin ja tässä linkki http://video.google.com/videopl....pl=true

Minkäs Renthalin tangon porukka on laittanut? Sellaisen mikä nostaisi hiukan tai olisi lähellä orggista. Entäpä onko kenelläkään Devilin High level sliparia Z750:ssä? Tai muuta Deviliä. Kiitos jo etukäteen.

Ei saakeli Petrif nyt meni taas sitte tältäki yöltä noi unet! Muutenki on vaikeeta odotusta, ni sit viel tollasia viteoita, huh.
bowdown.gif

Juu, ilman muuta. Pitää kyl varmaan panna heti toi eka huolto tilaukseen ku saa pyörän alle. Veikkaan ettei tohon tonniin ihan kauheesti mee aikaa
062802moto_prv.gif

Back