Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ootkos käyny ikinä moottoritiellä?? tai en tie sun välityksistä mut, ainakin noku rattailla, isoimmalla vaihteella ~4000rpm=~88Km/h...Mikä muuten olisi paras kierroslukualue tuommoseen normaaliajoon? Tuntuu, että 3-4000rpm alueella mopo kulkee kevyesti eikä yli 6000rpm tarvitse ikinä. Ehkä mielipide muuttuu yhden ajokauden jälkeen![]()
Joo huomasin tuon 4000rpm=~90km/h, en oo vielä ehtinyt motaria ajella ku eilen vasta sain pyörän. Mietiskelin vain että mikäköhän olisi moottorin kannalta paras kierrosalue esim. 60km/h rajoituksella köröttelyyn? No, kuhan tässä kokemusta pyörästä kertyy lisää niin alkaa oppimaan pyörästäkin jotain...ootkos käyny ikinä moottoritiellä?? tai en tie sun välityksistä mut, ainakin noku rattailla, isoimmalla vaihteella ~4000rpm=~88Km/h...Mikä muuten olisi paras kierroslukualue tuommoseen normaaliajoon? Tuntuu, että 3-4000rpm alueella mopo kulkee kevyesti eikä yli 6000rpm tarvitse ikinä. Ehkä mielipide muuttuu yhden ajokauden jälkeen![]()
jostain kuulin sivukorvalla, että pitäis olla vähintään 3000-3500Rpm että akku lataa kunnolla... kuulopuheita vaan. eiköhän joku viisaampi kohta kerro jotain faktaa...Joo huomasin tuon 4000rpm=~90km/h, en oo vielä ehtinyt motaria ajella ku eilen vasta sain pyörän. Mietiskelin vain että mikäköhän olisi moottorin kannalta paras kierrosalue esim. 60km/h rajoituksella köröttelyyn? No, kuhan tässä kokemusta pyörästä kertyy lisää niin alkaa oppimaan pyörästäkin jotain...ootkos käyny ikinä moottoritiellä?? tai en tie sun välityksistä mut, ainakin noku rattailla, isoimmalla vaihteella ~4000rpm=~88Km/h...Mikä muuten olisi paras kierroslukualue tuommoseen normaaliajoon? Tuntuu, että 3-4000rpm alueella mopo kulkee kevyesti eikä yli 6000rpm tarvitse ikinä. Ehkä mielipide muuttuu yhden ajokauden jälkeen![]()
Hyvin mahtuu 190..Dunlopin Qualifierit alla ja oon ollu tyytyväinen. Mites toi 190 levee menee sinne ku toi vakiokii tulee jo aika lähelle ketjuja?
Joo tuolla alueella (3000-3500rpm)ainakin näin korvakuulolta kuulosti sopivalta ajella.jostain kuulin sivukorvalla, että pitäis olla vähintään 3000-3500Rpm että akku lataa kunnolla... kuulopuheita vaan. eiköhän joku viisaampi kohta kerro jotain faktaa...Joo huomasin tuon 4000rpm=~90km/h, en oo vielä ehtinyt motaria ajella ku eilen vasta sain pyörän. Mietiskelin vain että mikäköhän olisi moottorin kannalta paras kierrosalue esim. 60km/h rajoituksella köröttelyyn? No, kuhan tässä kokemusta pyörästä kertyy lisää niin alkaa oppimaan pyörästäkin jotain...ootkos käyny ikinä moottoritiellä?? tai en tie sun välityksistä mut, ainakin noku rattailla, isoimmalla vaihteella ~4000rpm=~88Km/h...Mikä muuten olisi paras kierroslukualue tuommoseen normaaliajoon? Tuntuu, että 3-4000rpm alueella mopo kulkee kevyesti eikä yli 6000rpm tarvitse ikinä. Ehkä mielipide muuttuu yhden ajokauden jälkeen![]()
Uusi Z750 -kuski ilmoittautuuEilen pihaan kaartoi viime vuoden mallin hopeinen Zeta![]()
![]()
Ei tartte lähteä baariin viikonloppuna, mä vaan![]()
PS. Mikä rengas kannattais seuraavaksi laittaa taakse alle kunhan tuosta alkuperäisestä aika jättää?
Käyttöohjekirjan mukaan pitäisi molemmissa päissä olla saman valmistajan rengas. Oon mielestäni lukenu jostain muualtakin saman asian. Ja edessähän on ensiasennus Bridgestone joka on tosi hyvässä kunnossa...Uusi Z750 -kuski ilmoittautuuEilen pihaan kaartoi viime vuoden mallin hopeinen Zeta![]()
![]()
PS. Mikä rengas kannattais seuraavaksi laittaa taakse alle kunhan tuosta alkuperäisestä aika jättää?
Metzeler Z6. Kääntyy, pitää ja kestää! Siinävaiheessa, kun pito loppuu, niin kannattaa nopsaan vilkaista peliin ennenkuin rysähtää. Sieltä nimittäin löytyy se vika.
No eipä sillä renkaan valmistajalla oo periaatteessa mitään merkitystä. Rengastyypillä on.Käyttöohjekirjan mukaan pitäisi molemmissa päissä olla saman valmistajan rengas. Oon mielestäni lukenu jostain muualtakin saman asian. Ja edessähän on ensiasennus Bridgestone joka on tosi hyvässä kunnossa...Uusi Z750 -kuski ilmoittautuuEilen pihaan kaartoi viime vuoden mallin hopeinen Zeta![]()
![]()
Metzeler Z6. Kääntyy, pitää ja kestää! Siinävaiheessa, kun pito loppuu, niin kannattaa nopsaan vilkaista peliin ennenkuin rysähtää. Sieltä nimittäin löytyy se vika.