• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kahvapainot ja jalkatapit sorvasin ite rosterista
062802jumpie_prv.gif

Jooo-o. Kohtapuoliin onki niin, että zeta on yksilöllinen, jos sille ei oo tehty mitään
biggrin.gif
Paha kai sitä on mitään säätää kun ainoa työkalu kotona on vasara ja materiaalina parhaimmillaan paperi. Töissäkään ei voi tehdä kun on, ah-niin-ihanalla, IT-alalla duunissa.

Pöliä kyschäri: Mitkä on swingien suojat?

Jooo-o. Kohtapuoliin onki niin, että zeta on yksilöllinen, jos sille ei oo tehty mitään  
biggrin.gif
Paha kai sitä on mitään säätää kun ainoa työkalu kotona on vasara ja materiaalina parhaimmillaan paperi. Töissäkään ei voi tehdä kun on, ah-niin-ihanalla, IT-alalla duunissa.

Pöliä kyschäri: Mitkä on swingien suojat?
Persoonallisen saa kun menee treenailemaan ja kippaa sen molemmille kyljille. Mulla on kova yritys ainakin
tounge.gif
Pitäs vaan laittaa kaatumatapit ni ei välttämättä menis iha nii särki sitten kun sen kylkiasentoon stunttaa
062802jumpie_prv.gif

Persoonallisen saa kun menee treenailemaan ja kippaa sen molemmille kyljille. Mulla on kova yritys ainakin
tounge.gif
Pitäs vaan laittaa kaatumatapit ni ei välttämättä menis iha nii särki sitten kun sen kylkiasentoon stunttaa
062802jumpie_prv.gif
Jos nyt ei persoonallisen niin ainakin karismaattisen!
buttrock.gif

Ootko Kalpa ehtinyt jo mällätä?
Koskas muuten pidetään zetojen kokoontuminen?
062802jumpie_prv.gif

Zeta kokoontumista kannatetaan!!  
062802jumpie_prv.gif

Vaikkapa Porvoo-Hki suunnille, ehdotuksia?? Keksitään ajoissa aika niin saa duunista lintsattua...  
wink.gif

Zeta kokoontumista kannatetaan!!
062802jumpie_prv.gif

Vaikkapa Porvoo-Hki suunnille, ehdotuksia?? Keksitään ajoissa aika niin saa duunista lintsattua...
wink.gif
Joo, kerkeiskö jo tällä viikolla? Taitaa kylä olla liian aikaista?
Voisipa vongata porukkaa muistakin foorumeista niin saataisiin
kunnon kööri!

Olikos se nyt Sipoossa se rantakaffela jossa orggilaset ovat
kokoontuneet? Se on ainaskin ihan nätti paikka. Muita ehdotuksia?

tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
Jos nyt ei persoonallisen niin ainakin karismaattisen!  
buttrock.gif

Ootko Kalpa ehtinyt jo mällätä?
Koskas muuten pidetään zetojen kokoontuminen?  
062802jumpie_prv.gif
Ei sitä viel olla kolhittu, eikä tahallaan tullakaan
wink.gif

Joo zetat voi kerääntyä jonnekin, joku merenranta-osasto olis parasta. Tuli mielee et porkkalan kaffetupa? se o auki 20.00 asti?

Huomenna tai ensi viikkoon menee... Pitkä juhannus edessä! Ja paikaksi joku semmoinen minne tämmöinen "heinäkenkä" löytää...  
tounge.gif

Porkkalan kaffetupa on yllättävästi siellä porkkalan mutkapätkän päässä. Ja tää mutkapätkä löytyy jorvaksen ja kirkkonummen välistä kun ajaa tietä 51 helsinki-hanko. Helsinkin keskusta -> porkkalan siivun alku ~25min. Länsiväylää kun lähtee ajamaan niin löytää perille, tai kehä kolmosen länsipäähän ja siitä hangon suuntaan n. 5km.

Porkkalan kaffetupa on yllättävästi siellä porkkalan mutkapätkän päässä. Ja tää mutkapätkä löytyy jorvaksen ja kirkkonummen välistä kun ajaa tietä 51 helsinki-hanko. Helsinkin keskusta -> porkkalan siivun alku ~25min. Länsiväylää kun lähtee ajamaan niin löytää perille, tai kehä kolmosen länsipäähän ja siitä hangon suuntaan n. 5km.
Joo, kyllä tuo paikka sopii ainaskin mulle!
062802jumpie_prv.gif

Suakeli! Minä sanon, että järjestetään se Inarissa, niin on kaikilla pitkä matka ;=)
Onkohan monta oululaista zetanistia tällä voorumilla?

Back