Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauniita katsella, kyllä!
Persoonallisen saa kun menee treenailemaan ja kippaa sen molemmille kyljille. Mulla on kova yritys ainakinJooo-o. Kohtapuoliin onki niin, että zeta on yksilöllinen, jos sille ei oo tehty mitäänPaha kai sitä on mitään säätää kun ainoa työkalu kotona on vasara ja materiaalina parhaimmillaan paperi. Töissäkään ei voi tehdä kun on, ah-niin-ihanalla, IT-alalla duunissa.![]()
Pöliä kyschäri: Mitkä on swingien suojat?
Jos nyt ei persoonallisen niin ainakin karismaattisen!Persoonallisen saa kun menee treenailemaan ja kippaa sen molemmille kyljille. Mulla on kova yritys ainakinPitäs vaan laittaa kaatumatapit ni ei välttämättä menis iha nii särki sitten kun sen kylkiasentoon stunttaa![]()
![]()
Mistäs hommasit tuon belly panin?
Joo, kerkeiskö jo tällä viikolla? Taitaa kylä olla liian aikaista?Zeta kokoontumista kannatetaan!!![]()
Vaikkapa Porvoo-Hki suunnille, ehdotuksia?? Keksitään ajoissa aika niin saa duunista lintsattua...![]()
Ei sitä viel olla kolhittu, eikä tahallaan tullakaanJos nyt ei persoonallisen niin ainakin karismaattisen!Persoonallisen saa kun menee treenailemaan ja kippaa sen molemmille kyljille. Mulla on kova yritys ainakinPitäs vaan laittaa kaatumatapit ni ei välttämättä menis iha nii särki sitten kun sen kylkiasentoon stunttaa![]()
![]()
![]()
Ootko Kalpa ehtinyt jo mällätä?
Koskas muuten pidetään zetojen kokoontuminen?![]()
Allekirjoittaneelle sopisi huominenkin. Mitenkäs muut?Huomenna tai ensi viikkoon menee... Pitkä juhannus edessä! Ja paikaksi joku semmoinen minne tämmöinen "heinäkenkä" löytää...![]()
Joo, kyllä tuo paikka sopii ainaskin mulle!Porkkalan kaffetupa on yllättävästi siellä porkkalan mutkapätkän päässä. Ja tää mutkapätkä löytyy jorvaksen ja kirkkonummen välistä kun ajaa tietä 51 helsinki-hanko. Helsinkin keskusta -> porkkalan siivun alku ~25min. Länsiväylää kun lähtee ajamaan niin löytää perille, tai kehä kolmosen länsipäähän ja siitä hangon suuntaan n. 5km.
kyyl meikä voi tul kans poikkeemaa tuolla huame. Nyt vaa nimiä alle.Allekirjoittaneelle sopisi huominenkin. Mitenkäs muut?Huomenna tai ensi viikkoon menee... Pitkä juhannus edessä! Ja paikaksi joku semmoinen minne tämmöinen "heinäkenkä" löytää...![]()
Kuinkahan monta zetailijaa tällä foorumilla lienee?
Jees eli Paolo tulee ainaskin. Täytyypä tänään pestä ajopuku, onkyyl meikä voi tul kans poikkeemaa tuolla huame. Nyt vaa nimiä alle.
Minä kans mukana tuollaSuakeli! Minä sanon, että järjestetään se Inarissa, niin on kaikilla pitkä matka ;=)
Onkohan monta oululaista zetanistia tällä voorumilla?