Z750

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No mä oon ajanu jo niin paljo noilla pärinäputkilla, et kai mä oon saanu tarpeeks siitä pörinästa. Toi katalysaattori ei kyllä hiljennä ääniä yhtään, sen verran oon niitä poistanu autoista ja prätkistä jotta tämä asia on mun kohalla fakta.
 
No mä oon ajanu jo niin paljo noilla pärinäputkilla, et kai mä oon saanu tarpeeks siitä pörinästa. Toi katalysaattori ei kyllä hiljennä ääniä yhtään, sen verran oon niitä poistanu autoista ja prätkistä jotta tämä asia on mun kohalla fakta.
Joo voipi olla ettei ääntä hiljennä, tehoja kuintenki vie...

Tosiaan Micron on tehokkain slipari, ja sitä löytyy Z750:een, hintakin on Akrapovikkiin verrattuna halpa, kyllähän koko putkistona Acropovic on paras, mutta kallis ku perkele...

bike_sliparitesti_2003.jpg
 
No mä oon ajanu jo niin paljo noilla pärinäputkilla, et kai mä oon saanu tarpeeks siitä pörinästa. Toi katalysaattori ei kyllä hiljennä ääniä yhtään, sen verran oon niitä poistanu autoista ja prätkistä jotta tämä asia on mun kohalla fakta.
Joo voipi olla ettei ääntä hiljennä, tehoja kuintenki vie...

Tosiaan Micron on tehokkain slipari, ja sitä löytyy Z750:een, hintakin on Akrapovikkiin verrattuna halpa, kyllähän koko putkistona Acropovic on paras, mutta kallis ku perkele...

http://www.storm-motor.fi/bike_sliparitesti_2003.jpg
Joo toi micron tolla 'värityksellä' on just se mitä mä haluisin. Tosin kun löysin tänään markkinoilta carbon sliparin 259e niin voi olla että siihen taipuu
wink.gif
 
Niin micronista kiinnostuneille tässä hinnat jotka stormilta kyselemallä sain:
---------------------------------------------------
Meiltä löytyy Micronin Beta Oval vaimentimet kyseiseen pyörään ja hinnat
ovat seuraavanlaiset:

Z750 '04 Stainless EXH-PCK59/O 395,00
Z750 '04 Carbon EXH-CCK59/O 549,00
Z750 '04 Titanium EXH-CTK59/O 534,00

(Carbon löytyisi heti varastosta)

Hi level:
Z750 '04 Stainless EXH-PCK59/OH 416,00
Z750 '04 Carbon EXH-CCK59/OH 570,00
Z750 '04 Titanium EXH-CTK59/OH 555,00

(Tilaustavaraa)

Näiden lisäksi löytyy vielä tilauksesta värilliset vaihtohdot!
---------------------------------------------------

Punaseks anodisoidun alutangon(merkkiä Lucas superbike) kävin tänään ostaan, ei hirveen paljoo eroa vakio tankoon ainakaan silmämääräsesti, pikkusen leveempi ja hivenen matalempi, jos on ihan paska niin tilaa sitten Renhalin...
 
Miten tomminen hi-level slipari menee? Joutuuko ottamaan takatapit v*ttuun vai miten? semmoinen ja sinisellä anodisoitu olisi melko tyrnä "eksoottiseen" *sori* siniseen Zetaan....  
cool.gif


P.S. Huomenna kirjalliset ja ehkä viikonloppuna.... arggh!
 
Miten tomminen hi-level slipari menee? Joutuuko ottamaan takatapit v*ttuun vai miten? semmoinen ja sinisellä anodisoitu olisi melko tyrnä "eksoottiseen" *sori* siniseen Zetaan....
cool.gif


P.S. Huomenna kirjalliset ja ehkä viikonloppuna.... arggh!
image006.jpg


Tuosta vois päätellä ettei tarvi ottaa, eikös ne ole aika samoilla paikoilla zetassa ku 6r:ssä. Omaan silmään tuo high level ei oikeen istu...

Jos hienon haluaa niin Laserilla on hieno malli Zetaan:
Bikes_News_Kaw_Z750_S.jpg

Bikes_News_Kaw_Z750_B.jpg

Tuommonen ois hieno, mutta hinta on varmaan jo eri luokkaa...
 
Joo, toi Laserin putki on aika hauskan näköinen mutta hinnat varmaan pompsahtaa koviksi... Ja näyttää hieman ahtaalta?
Onko semmoisia siniseksi anodisoituja slipareita muilta firmoilta ilmestynyt/ hintoja?
 
No mä oon ajanu jo niin paljo noilla pärinäputkilla, et kai mä oon saanu tarpeeks siitä pörinästa. Toi katalysaattori ei kyllä hiljennä ääniä yhtään, sen verran oon niitä poistanu autoista ja prätkistä jotta tämä asia on mun kohalla fakta.
Joo voipi olla ettei ääntä hiljennä, tehoja kuintenki vie...

Tosiaan Micron on tehokkain slipari, ja sitä löytyy Z750:een, hintakin on Akrapovikkiin verrattuna halpa, kyllähän koko putkistona Acropovic on paras, mutta kallis ku perkele...

bike_sliparitesti_2003.jpg
Eipä toi katti niitä tehojakaan kyllä vie, sehän on pelkkä juustoraastimen näkönen verme, eikä juuri virtauksia haittaa.
 
Ja jos tolleen virtausopillisesti ajatellaan ni pakokaasun virtausnopeus kennoston pinnalla on ~0 m/s. Ja kun kennoston välit ovat milliluokkaa niin hyvin virtaavaa pinta-alaa jää kovin vähän.

Googlettamalla auton katin kennoston p-a:ksi yhdestä kahteen hehtaaria (10 000 - 20 000 m²).
 
tiedä sitten, autoissa ei ainakaan oo katin poisto vaikuttanu mitään, kun on dynotettu ennen ja jälkeen.
 
tiedä sitten, autoissa ei ainakaan oo katin poisto vaikuttanu mitään, kun on dynotettu ennen ja jälkeen.
Luulis että se hieman tehoja vie, jos ei veisi niin varmaan tehoputkissakin käytettäsiin, kuitenki ihan sama vie tai ei, putki vaihtuu ja sillä selvä...

sami71 saa ajella vakiputkella ihan vapaasti, niin ei se luontokaan saastu... eikä naapurit suutu...
 
tiedä sitten, autoissa ei ainakaan oo katin poisto vaikuttanu mitään, kun on dynotettu ennen ja jälkeen.
Luulis että se hieman tehoja vie, jos ei veisi niin varmaan tehoputkissakin käytettäsiin, kuitenki ihan sama vie tai ei, putki vaihtuu ja sillä selvä...

sami71 saa ajella vakiputkella ihan vapaasti, niin ei se luontokaan saastu... eikä naapurit suutu...
Ei nyt ruveta tuleen "iholle" jonku putken takia. Toinen tykkää Äidistä ja toinen tyttärestä, pääasia että prätkäily on hauskaa ja jokainen tekee sen tavallansa.

Luonnosta ja naapureista mä varsinkaan paskat välitän...
 
sami71 saa ajella vakiputkella ihan vapaasti, niin ei se luontokaan saastu... eikä naapurit suutu...
No jopas on kommentti!

Itse ainakin tuosta ER:stä siirtyessäni luulisin olevani ainakin hetken ihan tyytyväinen jopa tuon vakiputken aikaansaamaan ääneen... mutta nyt tartteekin miettiä uudelleen, kun mua ei ilmeisesti hyväksytä "jengiin" vakiputken kanssa...
tounge.gif
 
Unohdetaan tuo putki keskustelu sitten vähäks aikaa, mitäs muute kohtuu helppoa/halpaa tapaa on pyörää vähän piristää, commanderia on aika kallis, miten nuo ilman suodattimet, ja yleensäki koneen hengittämisen parantaminen, vaikuttaako se mitään, kalliiks ei ainakaan luulis tulevan...

Tuntu eka ajot että tehoja on tarpeeks meikän taidoille kun mikään pro kuski ole, mutta sitten kävin tyypittään veljen -03:sta R1:stä niin aika mopo tuo zeta on sen rinnalla, siis kateeksi ei kyllä käy kun tuo teho, ajo asento R1:ssä ei kyllä ole minun mieleen, joku -02 - 03 Gixer vähän käytettynä ja siihen krossi tanko ja ufon valosydemit, niin vois olla ens kesän suunnitelma, kun tällä zetalla harjottelee yhen kesän, ja jos rahaa olis sitten välisumman verran kasassa...
 
Ei kai siinä ite paljo muuta voi tehä ku just hommata k&n+powercommanderin, jotta saa seokset ja varsinkin sytkän kohalleen ja sit tietysti toi paljon puhuttu putki.
Kai sen jälkeen täytyy jo lähetää kone Siukolalle herkistettäväks.

Nii ja voihan noita rattaita muuttaa suuntaan jos toiseen, itellä ei oo kokemusta ku mikroauton välitysten muuttamisesta, siinähän ei juuri muutakaan voi/saa tehdä.
 
Siis mitä, meneekö z1000:n etukate suoraan pikku-zetaan???
Tahtoo kanssa, mistäköhän noita kandeis tilata?

omg.gif
Niin mulle sanottiin motoraumassa, ja toimtusaika se perinteinen kaks viikkoa  
sad_orig.gif

edit: niin reiät joudut tekee tai sit jotai liimaa..
Siihen tulee Sumekon mukaan jotku kiinnikeraudat, erihintaan tetenkin ja hinta pyörii jossain lähemmäs 300e

Sumekolta sanotiin myös, että 750:een saattaa olla tulossa ihan oma plexi, joten mä ainaki odottelen sitä tietoo.
 
Nii ja voihan noita rattaita muuttaa suuntaan jos toiseen, itellä ei oo kokemusta ku mikroauton välitysten muuttamisesta, siinähän ei juuri muutakaan voi/saa tehdä.
Niin rattaiden muuttaminen ei nyt tehoon vaikuta mitenkään, ajo ominaisuuksiin kyllä ja huippu nopeuteen. Pitää tässä katella että josko vaihtas eteen pienemmän kiekon niin keulis/kiihtys vähän paremmin, kun tuota huippunopeutta ei juuri nuilla katteilla tarvi niin hirveesti, toisaalta tarvii sitten vaihteita vaihella vähän tiheempään...

Nuissa kikkailu videoissahan niillä on hirveen lyhyet välitykset, siis malliin pyörät kulkee 100km/h hitaampa ku vakio kiekoilla, mutta keuliminen hitaassa vaihdissa onki sitten helpompaa, ei mitään järkeä semmosia välityksiä vaihtaa jos ei mikään stuntti kuski oo työkseen, mutta vähän tuota välitystä tosiaan lyhentää vois, tai ainaki kokeilla, vaihtaa sitten takas jos on huono.
 
Back
Ylös