No kun se on 15min ennen kuvan ottamista pestyAika tyylikäs härpäke.. Sulla on toi pyörä kyllä puhdas ku mikä. Ihan ku ois liikkeestä just ajettu pihalle. Mulla ei pyörä pysy puhtaana ku ensimmäiset 15min kun sen pesee..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kun se on 15min ennen kuvan ottamista pestyAika tyylikäs härpäke.. Sulla on toi pyörä kyllä puhdas ku mikä. Ihan ku ois liikkeestä just ajettu pihalle. Mulla ei pyörä pysy puhtaana ku ensimmäiset 15min kun sen pesee..![]()
niin en oo ajanu ku vajaa 2000km... ja kumia en polta, ainakaan tarkoituksella, mitä nyt pienet sutimiset...Siistit valot. Täytyy kyllä olla tosi tiukkapoinen miliisi jolle noi ei kelpaa.
Miten sulla on takarengas noin hyvässä kunnossa? Mä joudun kyllä loppukaudesta hommaamaan uuden![]()
Joo kyllä itsekkin on tullu kahvaa annettua, elopainoa tais mulla olla melkeen puolet vähemmän ku sulla, jos oikein muistan, seki saattaa vaikuttaa asiaanMulla tuli just tänään 1000km mittariin, enkä minäkään oo poltellu yhtä tapausta lukuunottamatta, kiihdyttelen kyllä aika rajusti, varsinkin mutkista ulos, niin siitä se takarengas ei kai tykkää.
pitäs tarkistaa, kun viimeks sillon tarkistin ku pyörän sain, muistaakseni 2.8, tosiaan oma paino on siinä 60kg tienoilla, vois varmaan vähän laskea paineita...Mulla taas tuntuu tosi pehmeeltä...
Paljonko pidät painetta?
Mulla se 2,9.
Hmm, onpa vain varsin fiksu kilpisydeemi! Pakollinen heijastin puuttuuu, joten siinä on sitten julman äänen lisäksi toinen syy, mistä kirjottaa sakot:: Kilpi teline valosydemi ::
Tuommosen väsäsin, tosiaan alumiinista taiteltu, ja ledeistä kilpivalo, joka ei välttämättä ole täysin lain mukainen, mutta valaiseepa kuitenkin...
En ole käyttänyt, mielessä on ollut, muistakseni 60e Bikefoxissa maksaa kyseinen operaatio, eli pitää miettia asiaa.TTV:
Ootko käyny dynottamassa omaa pyörääs tai ootko aikonut mennä? Ois kiva tietää mitä toi MICRONi sanoo. Ite kävin tällä viikolla ku halusin tietää et onko seokset pysyny putken vaihdon jälkeen oikeina.
Mulla Z750:ssä Akrapovicin slipari. Seokset kunnossa ihan vakio ruiskusysteemillä. Bike Worldin dyno antoi tehoksi 121.5hv / 11650 rpm. Sanoivat että vakio peleistä ovat mitanneet 115-116hv, eli hieman enemmän kuin tehdas lupaa.TTV:
Ootko käyny dynottamassa omaa pyörääs tai ootko aikonut mennä? Ois kiva tietää mitä toi MICRONi sanoo. Ite kävin tällä viikolla ku halusin tietää et onko seokset pysyny putken vaihdon jälkeen oikeina.
Eikös nuissa dynoissa ole aika paljon eroja, epäilen että nuinpaljon olis enemmän heppoja ku tehdas lupaa, taitaa dynosta johtua, muta toki jos ei johdu niin hyvä homma...Mulla Z750:ssä Akrapovicin slipari. Seokset kunnossa ihan vakio ruiskusysteemillä. Bike Worldin dyno antoi tehoksi 121.5hv / 11650 rpm. Sanoivat että vakio peleistä ovat mitanneet 115-116hv, eli hieman enemmän kuin tehdas lupaa.TTV:
Itsekin mietin samaa asiaa... Sitten eksyin akran nettisivuille (www.akrapovic-exhaust.com), sanoivat että heidän sliparilla Z750:n teho on 107hv takapyörältä. Vastannee aika hyvin 121.5hv moottoritehoa...Eikös nuissa dynoissa ole aika paljon eroja, epäilen että nuinpaljon olis enemmän heppoja ku tehdas lupaa, taitaa dynosta johtua, muta toki jos ei johdu niin hyvä homma...Mulla Z750:ssä Akrapovicin slipari. Seokset kunnossa ihan vakio ruiskusysteemillä. Bike Worldin dyno antoi tehoksi 121.5hv / 11650 rpm. Sanoivat että vakio peleistä ovat mitanneet 115-116hv, eli hieman enemmän kuin tehdas lupaa.TTV:
Heräsi itselläki mielenkiinto, pitäs soitella bikefoxiin ja vaikka vähän tingata jos sais dynotuksen hintaa tippuun...
Pirun hyvä homma, Micronissa kai pitäs olla vielä enemmän tehoja, ainakin ääntä on enemmän jos ei muutaeksyin akran nettisivuille (www.akrapovic-exhaust.com), sanoivat että heidän sliparilla Z750:n teho on 107hv takapyörältä. Vastannee aika hyvin 121.5hv moottoritehoa...
No, jokatapauksessa ainakin äänet on miehekkäämmät...
Uskon että jos ajelisit hieman tuolla Micronilla, tai vastaavalla, niin tilaisit vaimentimen samantien. Ja mitä Microniin tulee niin ääni on huomattavasti kovempi(siis korvakuulolla arvioituna) ku Acrapovikissa tai Yoshimurassa, mutta eri asia onko tämä hyvä vai huono hommaEi perstai, onpa kyllä nätti teline ttv:lläJa puhdas pyörä! Meikä lopetti peitteen käytön, kun pelottelivat, että se aiheuttaa niitä naarmuja...niin ttv pyörii Oulun suunnalla? Pitäis joskus päästä livenä kuulemaan nuo äänet, itellä edelleen vakiputki...kyllä siitäkin ääntä lähtee kun vaan kahvaa vääntää. Mutta niin kai se on, että sitä ei kaipaa, mistä ei tiedä![]()
![]()