• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En tiijjä toimiiko tämä linkki miten, mutta koitetaan. Löytyy uusimmat kuvat miu zetasta. Putki tulee ensviikolla ja kuvia sitte mahtollisimman nopiasti.. Ja noi kuvatki on kyllä aika perseestä kun on kaverin ottamia
tounge.gif
Täytyy itte ottaa seuraavan kerran..

JukkaPojan Jokiniemi

Nuo onpi ostettu allrightilta, hintaan 42e/pari... Ne vaan tykkää vähän täristää tietyillä kierroksilla kun ei ole mitään pehmusteita...

AIKA MELLEVÄ!!!Toi peili on tosi jees, pitäs ittekki saaha joku tollai. JA noi lisäkatteet sopii kans aika kivasti..

Jahas näköjään olet säkin laittanut poly26:n lasikuitua mopoos. Mistä ostit (Suoraan Ranskasta? Mariaudilta?). Onneks mun pyörä on musta, niin ei ihan samanlaista tule vastaan...

Kannattaa sitten varoa tota alakatetta: Siinä vaiheessa kun jalkatappi laahaa maata niin tuo kate on jo ottanut osumaa.
Mä nostin perää 35mm niin vähän helpottaa, mutta ottaa se vielä siltikin osumaa. Talvella pitää miettiä paljonko tuon pakkeloinnissa on hommaa, voi olla helpompaa ostaa uusi...

sanoi:
Jahas näköjään olet säkin laittanut poly26:n lasikuitua mopoos. Mistä ostit (Suoraan Ranskasta? Mariaudilta?). Onneks mun pyörä on musta, niin ei ihan samanlaista tule vastaan...

Kannattaa sitten varoa tota alakatetta: Siinä vaiheessa kun jalkatappi laahaa maata niin tuo kate on jo ottanut osumaa.
Mä nostin perää 35mm niin vähän helpottaa, mutta ottaa se vielä siltikin osumaa. Talvella pitää miettiä paljonko tuon pakkeloinnissa on hommaa, voi olla helpompaa ostaa uusi...
Mariaudilta tilasin. Tosin KESTI TILAUS HIEMAN  
mad.gif
Juhannuksena tilasin ja sain torstaina. Miten nostit tota perää?

osaisko tääl kukaan sanoa noista parista kuvasta et mitäs mitäs kun on pikkasen epäselvää.. http://groups.msn.com/Z750KawanOmistajat/heikinmeiningit.msnw

Mariaudilta tilasin. Tosin KESTI TILAUS HIEMAN  
mad.gif
Juhannuksena tilasin ja sain torstaina. Miten nostit tota perää?
Mä tilasin omani jo helmikuussa Mariaudilta... Tuli parissa viikossa. Maalausta ne odotti sitten toiset pari viikkoa.

Perän nosto onnistuu vaihtamalla lyhemmät koiranluut. Ennen tuota nostoa se alakate kului aikalailla takakulmista. Pikakorjaus on ollut mustaa ilmastointiteippiä... niin ei vaalea lasikuitu paista sieltä läpi. Vielä ei ole niin paha etteikö tuota talven aikana lasikuitukitillä ja maalamalla saisi kuntoon.

Niin ja vaikuttaahan se perän nosto myös siten että enää ei pyörä keuli niin herkästi, tosin vaikea sanoa tarkemmin kuinka paljonko vaikutti koska putki on myös vaihdettu... tuli selvästi tehoa lisää sinne keskialueelle.

Paniikki!

Tarttis laittaa tänään rengastilaus vetämään, mutta en ole pyörän
lähellä joten en saa renkaitten speksejä mistään! (En löytänyt
netistä, mutta olenkin tyhmä) Voisko joku pistää noi rattaitten
mallimerkinnät jotta keveri saa viestin kulkemaan??? Kiitti!
bowdown.gif

Tai saa myös ehdottaa jotain toisia nakkeja, mielellään vähän
kovempia kuin nuo vakiot!

Renkaat Z750
edessä 120/70 ZR17
takana 180/55 ZR17

Hyviä vaihtoehtoja on vaikka Pirellin Diablo, ja Misukan Pilot Roadit...

Tyre: front - 120/70ZR17M/C (58W), rear - 180/55ZR17M/C (73W)

Pirelli diablo tai michelin pilot sport ni hyvä tulee

EDIT: joku kerkes

Jaahas, no siinähän se on tatti paikallansa!
062802jumpie_prv.gif

Kerropas Horna hieman lisää speksejä tuosta; mistä ja miten tuo on väsätty? Miten se on tuossa rungon korvakkessa kiinni? Vähän näyttää kuvan perusteella ohkaiselta tuo latta jonka päässä tatti sojottaa...

Maailman paras topicci on syytä nostaa taas kehiin.
inlove.gif

Mistäs löytyisi bellypania seiskapuokkiin, mielellään mustana?
Joku paikka Suomesta, tai ainakin liike joka todistetusti toimittaa
Suomeen. Tack.

Back