• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Se ryyppy on oikeasti tyhjäkäynninsäädin, joka säätää tyhjäkäyntiä vain ylemmäksi. Eli jos se ryyppyvipu on päällä asennossa, niin se ei vaikuta mitenkään koneen toimintaan tyhjäkäyntiä suuremmilla kierroksilla.

Ruiskukoneissa ei ole ryyppyä, vaan ruiskunohjain antaa käskyä syöttää startissa bensaa koneen lämmön mukaan.

joo pari sataa kilometriä on mennyt tankkausten välillä itselläkin mutta siinä on ollut tosiaan paljon kulmissa pyörimistä.. ja suurinpiirtein 14 litraa on menny per tankkaus että 7 litran paikkeilla itselläkin..

^mun käsityksen mukaan sillä ryypyllä ei saa ajaa... korjatkaa jos oon väärässä...
No oikeasti se vaikuttaa vain kaasuvivustoon, ei siis ole mikkään ryyppy/rikastin. Eli vain turvallisuusmielessä sen käytön voisi kieltää ajossa.
Itse olen säätänyt sen niin, että kutosella pyörä kulkee n. 70-80km/h "ryyppy" päällä. Voi hetkittäin ajossa "keventää asentoa" kun päästää kädet irti tangosta ja nostaa selän suoraksi... tai sitten voi ajaa vasemalla kädellä.

Just ihmettelin eilen kaverille et miten ruiskukoneessa ryyppy, mutta hyvä tietää noin kyseisen pyörän omistajana tämäkin.
smile_org.gif

Viiden litran pintaan vei, joskus päästiin allekin kun oli pitkää maantieajoa, mutta kuudella alkavaa lukemaa en muista vaikka kuinka ois antanu happea. Säästöpossu.
tounge.gif

joo eipä ois krapuloissa pitäny ruveta taas mitään asentelemaan...
laittelin noi ixillin putket paikoilleen ja en saanut kiristettyä liitosia niin hyvin että ei ois vuotaneet, etsin sitte crc:n valmistamaa pakoputken tiivistys tahnaa käsiini ja työnsin sitä sitten liitos saumoihin. tämänhän piti olla sellasta että kovettuu sitten kuumuudesta lopputulos: pyörä käyntiin ja testailin paikkoja vuodot hävis, paitsi alimmasta liitoksesta. kattelin et mitä v.... putken päistä lentää sitä tahnaa ja alkaa valumaan liitoksista putkia pitkin, nyt on sitten putkisto täynnä sitä kovaa paskaa enkä tiiä millä ihmeellä noi saa puhtaaks... kertokaas asiantuntijat haittaako noi mömmöt tuol putkes mitään vai pitääkö ne saada täysin puhtaaks. mitä mömmöjä porukka on käyttäny putken tiivistämiseen jos sellaselle on ollut tarvetta?

ai siis sisäpintaan alumiiniteippiä, kestääkö se tosiaanki sellasen kuumuuden
omg.gif
?

Mistäs vois kattella Zetaan jalkatappi sarjoja. En tarkoita pelkkiä tappeja vaan koko pakettia.
Heh... sainkohan tarpeeksi epäselvästi kirjoitettua?
Ja onko jossain zetan varaosa hinnastoa? Pistelkää linkkiä jos jonkun hyvän tiedätte.

Mistäs vois kattella Zetaan jalkatappi sarjoja. En tarkoita pelkkiä tappeja vaan koko pakettia.
Heh... sainkohan tarpeeksi epäselvästi kirjoitettua?
Ja onko jossain zetan varaosa hinnastoa? Pistelkää linkkiä jos jonkun hyvän tiedätte.
Rearsettejäkö tarkoitat, eli onko tarkoitus siirtää jalkatappeja taakse/ylös? Ainakin Rizoma ja Valter Moto valmistaa, googlella löytyy useita myyntipaikkoja.
Varaosien hintoja voi katsoa vaikka http://www.cmsnl.com (tuolta voi hakea suoraan osanumerolla).

-04 zeta sammuu välillä moottorijarrutuksen jälkeen kun laittaa kytkimen pohjaan. Myös kaupunkiajossa sammuu välillä hitaan ajon jälkeen kun kytkimen laittaa alas. Mistähän moinen voisi johtua?  
nixweiss.gif

joo siis tossa kuvassa mallina toi bellypan eli se siis pääasias hakuses, noi syyläri härpäkkeet löyty ja on "tilauksessa" kuha vastailevat vaan saksan puolelta...

sanoi:
-04 zeta sammuu välillä moottorijarrutuksen jälkeen kun laittaa kytkimen pohjaan. Myös kaupunkiajossa sammuu välillä hitaan ajon jälkeen kun kytkimen laittaa alas. Mistähän moinen voisi johtua?

oma tehnyt myös muutaman kerran saman moottorijarrutuksessa mutta ei kaupinkiajossa kyllä ole tehnyt mulla.. ja jos joku tosiaan tietää niin saa valaista..=)

sanoi:

oma tehnyt myös muutaman kerran saman moottorijarrutuksessa mutta ei kaupinkiajossa kyllä ole tehnyt mulla.. ja jos joku tosiaan tietää niin saa valaista..=)
Molemmila taitaa olla -04? eli ikää ja kilometrejä on varmaan on jonkin verran takana. Onko tyhjäkäynti kohdallaan, ja onko ruiskujen synkkaus tehty/tarkistettu? Ainakin omassa synkka heitti ihan reilusti kun viimeksi sen katsoin.

joo toi synkkaus on tekemättä.. laiska on laiska..
biggrin.gif

16000 on nyt mittarissa ja 12 kohdallahan se olis pitäny tehdä..
täytyy katsella se ensin..

Back