Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:mistäpä tilasit pc:n?
Niin, siis ilmeisesti klapista eroon?Lasissa 39 tkm, joista itse ajanut viimeiset 13 tonnia. Toiminut kuin junan vessa. Nyt kylläkin hieman tullut klappia ohjauslaakeriin, pitänee hankkiutua eroon talven aikana.
Juu, keularemonttia tulossa siis.Niin, siis ilmeisesti klapista eroon?Lasissa 39 tkm, joista itse ajanut viimeiset 13 tonnia. Toiminut kuin junan vessa. Nyt kylläkin hieman tullut klappia ohjauslaakeriin, pitänee hankkiutua eroon talven aikana.
Ainakin tuossa 04-06 mallissa kuristin on tuolla ruiskun kohdilla vaijerin alapäässä oleva metallilevy, joka estää vaijerin liikkumisen riittävästi ja näin kahvan kääntymisen senttiä enempää. Jotkut ovat poistaneet palasen ruiskun olleessa kiinni pyörässä, itse nappasin ruiskunrungon kätöseen jolloin poistaminen oli paljon helpompaa. Kuvia poistamisesta ei valitettavasti ole.juu kun tässä pitäs päättää kawan ja ktm duke 3 väliltä. pyörä tulis siis 25kw papereihin.ktm kuristetaan tietokoneella. mahtasko niitä 750 kuristus poisto kuvia löytyy?![]()
Eikö sulla siis uusi pc? Jos et mitään karttaa ajanut sisää, niin ihan sama onko se kiinni vai ei.Tänään ähersin powercommanderin pyörään kiinni, tietysti tosi motoristin tyyliin vesisateessa ulkonakoeajolle en kyllä lähtenyt, mutta kuulosti että pyörä kävi paremmin tyhjää. Aiemmin on tuntunut siltä että röpöttäisi ja eikö se ole merkki ehkä laihasta seoksesta?![]()
Onkohan toi penkki ollut täysin järjissäänVakio mopolla tuli tällänen dynolappu (93hv/76Nm):
![]()
Ainut mikä tuossa yllätti oli kierrosluku. Oletin rajottimen tulevan jossain selvästi reilussa 10000rpm, mutta aika paljon jäi puuttumaan. Olin kyllä jo ennen huomannut, että alkuperäinen kierrosmittari näytti selvästi enemmän kuin tarvikemalli ja oletin tarvikkeen näyttävän vähän realistisempia arvoja.
Pari kysymystä niille kenellä lappuja on omastatakaa; Millasilla kierroksilla teillä parhaat arvot? Onko vakioista muista löytynyt samat seoksen pudotukset tuossa 3000-4000rpm:n välillä?