• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt tarvis fakta tietoa. :rant:

Huhujen mukaan kun z750 vm.2011 laittaa tehoputken niin menis seokset pieleen.
Eli pitääkö paikkansa? :blink:
Olen siis tilaamassa tälläistä putkea ja rupes nyt mietityttään vaihdanko putkea:

http://viewitem.eim.ebay.fi/Kawasaki-Z-750-L-2007--LeoVince-LVONE-SBK-Silencer/180952310038/item

Toinen asia olis:

Tarkoituksena olis myös laittaa paremmin virtaava ilmansuodatin.
Kenelläkään kokemuksia ja mistä kannattaa tilata?

Jos tilaat putken; niin tilaa täältä, tulee viikossa kotiin.

Edit. putki näköjään tilattu.. :bisseä:

http://www.leovince-hamburg.de/index.php?cPath=1_12_173_175

Viimeksi muokattu:
Oisko jollakin tarvetta tollaselle tuninki öljykorkille? Jäi omasta Z750 Kawasakista ylimääräseks. Hyvä kuntoinen.
Korkin kierre taitaa olla 30mm.

Kyseessä toi metallin harmaa.

Hp:20€ (Ovh: n.40-50€)

STM_Italy_Oil_Fill_Plugs_detail_1_600.jpg

Miten tuollainen korkki istui kawaan? Katselin tuollaista meinaan kaltaisena :P

Olisiko kellään sattumalta ylimääräisenä madallus-koiranluita ylimääräisenä? Pieni madallus voisi tehdä omalle pyörälle ihan hyvää koska kuski on tällainen hukkapätkä. Vaikuttaako n.3cm madallus kuinka paljon että pitääkö keulaan tehdä kanssa jotain, sekä sen mitä olen katsonut miten madallus tapahtuisi niin ei vissiinkään olisi ihmeellinen homma, kukaan tehnyt?

Itseltä löytyy Z750 S vuodelta 2006.
Eilen virittelin Dominator lampun keulalle. Kiinnityksen sai nätisti keskeltä, joten etuhaarukassa ei ole ylimääräisiä kiinnikkeitä. Stonganpäävilkut täytyy vielä tilata niin paketti kasassa :orgmp:

Joku kysyi mittariston vaihdosta. Itse olen ratkaissut asian niin, että orkkismittari on stongan kiinnityspalikoiden päällä. Voin laittaa photoa myöhemmin jos kiinnostaa :)

Miten tuollainen korkki istui kawaan? Katselin tuollaista meinaan kaltaisena :P

Olisiko kellään sattumalta ylimääräisenä madallus-koiranluita ylimääräisenä? Pieni madallus voisi tehdä omalle pyörälle ihan hyvää koska kuski on tällainen hukkapätkä. Vaikuttaako n.3cm madallus kuinka paljon että pitääkö keulaan tehdä kanssa jotain, sekä sen mitä olen katsonut miten madallus tapahtuisi niin ei vissiinkään olisi ihmeellinen homma, kukaan tehnyt?
löytyy omatekoiset RST palikat tai oikeastaan kahdet, tarkkoja
mittoja laskun määrästä ei ole mut kyllä sen 3cm varmasti laskee, toisilla varmaan enempi! olis myös jäsympi wilbers:in takaiskari kaupan..

Itseltä löytyy Z750 S vuodelta 2006.
Eilen virittelin Dominator lampun keulalle. Kiinnityksen sai nätisti keskeltä, joten etuhaarukassa ei ole ylimääräisiä kiinnikkeitä. Stonganpäävilkut täytyy vielä tilata niin paketti kasassa :orgmp:

Joku kysyi mittariston vaihdosta. Itse olen ratkaissut asian niin, että orkkismittari on stongan kiinnityspalikoiden päällä. Voin laittaa photoa myöhemmin jos kiinnostaa :)

Laita vaan kuvaa tulemaan jos viitsit :)

Täälläkin kiinnostaisi kaikenlaiset kuvat muiden pyöristä, jos tulisi vaikka inspiraatio itselleenkin alkaa jotain väsäämään.

Eipäs ole pahannäköinen tuokaan :)

Onko kukaan laittanut Z jälkikäteen mitään kiinnipitokahvoja kyytiläiselle? Itsellä kun on se -04 niin ei ole mitään mistä pitää kiinni paitsi kuski. Toki kuskistakin voi pitää kiinni, mutta ajattelin jos jotkut pienet kahvat saisi helposti viriteltyä.

Ässässä noi kahvat menee takakatteen läpi runkoon kiinni. Siellä välissä oli muistaakseni jotakin muuta, niin normista kurkkaisin penkin alle, että onko siellä pulteille paikkoja. Katteisiin toki joutuu reiät poramaan mutta uskoisin, että helpolla saa kiinni.

Kuskista muutenkin paras pitää kiinni. Joku jos pitää kahvoista ja nojaa taakse niin kiihdytyksessä lähtee keula ilmaan :grin:

No nyt on LeoVince evo 2 hiilikuituinen putki paikoillaan.
Pirun hyvät äänet tuli ja kyllähän tuolla tuntu olevan melkoisesti vaikutusta kiihdytyksessä. :jippikaijee:

Nyt ois sit hankinta listalla hugger.
Tottakai mielellään hiilikuituinen kun putkikin on.
Eli kenelläkään ideoita mistä tilais?
Ebayssä olis ihan kohtuu hintaa niitä tarjolla mut mut...
Ideoita? :blink:
Tai onko kenelläkään jääny ylimääräiseksi huggeria mistä tahtois luopua?

No nyt on LeoVince evo 2 hiilikuituinen putki paikoillaan.
Pirun hyvät äänet tuli ja kyllähän tuolla tuntu olevan melkoisesti vaikutusta kiihdytyksessä. :jippikaijee:

Nyt ois sit hankinta listalla hugger.
Tottakai mielellään hiilikuituinen kun putkikin on.
Eli kenelläkään ideoita mistä tilais?
Ebayssä olis ihan kohtuu hintaa niitä tarjolla mut mut...
Ideoita? :blink:
Tai onko kenelläkään jääny ylimääräiseksi huggeria mistä tahtois luopua?

Itse olen harkinnut kyseistä pönttöä. Mistä mahdoit sen tilata ja tuliko vikkelään? Toisena vielä nuista lambdan piuhuista: otitko ne kokonaan pois ja tarviiko ruiskua säädättää sen myötä? Kiitti vastauksesta. :)

-Kalle-

Heips! Omalle Z750S / 2005 tuli suoritettua kevät huolto. Tarkistin venttiili välykset (ajettu ~42tkm ) pakopuoli oli vähän tiukalla, imu oli alarajalla mutta vaihdoin siihenkin palat samalla vaivalla. Yllättävän paljoa nippeliä pitää purkaa edestä, eikä tilaa ihan hirveästi ollut sittenkään.
Hiukan pitää kyllä vielä synkronoida kaasuttimia ( läppiä? -ensimmäinen ruiskukone; periaatehan on kuitenkin sama kuin kaasari koneissakin).
- Onko kukaan suorittanut ko. toimenpidettä? Lähinnä arveluttaa bensaletkun riittävyys. Aika ahtaalta vaikutti tila tankin ja kurkkujen välissä.

Itse olen harkinnut kyseistä pönttöä. Mistä mahdoit sen tilata ja tuliko vikkelään? Toisena vielä nuista lambdan piuhuista: otitko ne kokonaan pois ja tarviiko ruiskua säädättää sen myötä? Kiitti vastauksesta. :)

-Kalle-

Joo eli tilasin http://www.storm-motor.fi/
Toimitus aika oli viikon verran.
En ottanut lambdan johtoja irti.
Olen kesän aikana viemässä pärrän Viaber Oy:lle Power Commanderin asennukseen, säätöön ja penkitykseen. :thumbup:

Back