Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Morjesta pöytään lajitoverit. Eka viesti näille voorumeille =)
Tuli hommattua muutama viikko sitten -08 vuoden zeta ja eilen huomasin, että mittaristossa vilkkuu öljykannun logo + punanen ledi aika tiuhaa tahtia (n. 3krt/sek) aina kun virrat päällä ja kone ei ole käynnissä. Kannu ja ledi häviävät kyllä heti kun laittaa koneen käyntiin. Olikos tämä ihan normaalia toimintaa vai onko syytä huolestua?
Tarkastin toki myös heti, että öljyä on riittävästi ja öljynkierto toimii koska öljyn pinta putoaa käynnissä.
Ohjekirjassa muistaakseni sanotaan että öljyn merkkivalon kuuluu palaa virtojen ollessa päällä, mutta toi tosiaan vilkuttaa rivakasti..
Onhan sitä tullut jo reilu 100km ajeltua, mutta ehkä en ole alkuinnostuksissani tajunnut noita katella
Eilen vaan pisti ekan kerran silmään kun työntelin pyörää talliin.. Eli mites on, normaaliako vaiko eikö?

nyt pitää kysellä uutena käyttäjänä ja uutena pyörän omistajana, mistä mahtais saada kawasaki z750 vm07 pari pykälää pienempää etuhammasratastalöytyy googlettamalla vain 15h..eli sitä vakiota,
en tiiä saako täältä pelkkiä rattaita mut eipä toi koko settikään pahan hintanen ole. 14 piikistä eteen ja mutama taakse lisää http://www.leovince-hamburg.de/product_info.php?products_id=483

Veikkaan, että tankki on liian täynnä tai bensatankin kohossa jotain häikkää.
Minkäs kokoisen kuusiokoloavaimen tarttee siihen etupyörän irroitukseen? Mutteriin joka on siinä oikealla puolella akselin päässä. Tartteis ostaa sopiva mutta ei viittis montaa ostaa![]()
Laitetaas nyt tänne vaikka ei tämä mikään osto/myyntipalsta olekkaan, mutta onko kellään ylimääräisenä apumiehen jalkatappeja -04 pyörään? Vasemmanpuoleinen olis hukassa.